Kamikatze Skrevet 25. desember 2010 #661 Skrevet 25. desember 2010 Tror jeg heller velger å forholde meg til dem som ligger alene. For ensligheten i dag er for god til å oppgi, om ikke noen ligger og blør seg tom eller huset brenner, ellerno. Drikke økologisk eller ordentlig kaffe? :gjeiper:
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2010 #662 Skrevet 25. desember 2010 (endret) Altså, jeg bruker kun pulverkaffe jeg, så da blir det "ordentlig kaffe"....selv om mange mener at det ikke er det. Smaker helt greit syns jeg. Ville du helst ha fått en tilsendt en blomsterhilsen til jul, eller fremmøte av den som sender den heller? Endret 25. desember 2010 av Margareth
Kamikatze Skrevet 25. desember 2010 #663 Skrevet 25. desember 2010 Foretrekker den "blomsten" som noen mennesker har innebygd, ja... Enten det er orkide- eller rosevarianten Tenne et lys for fred, eller for å unngå å skalle i døra?
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2010 #664 Skrevet 25. desember 2010 Veel...det blir fryktelig mye fredeligere om jeg slipper å kjøre skallen i veggen, så jeg tenker at vi sier det sånn jeg. Trimme like mye om vinteren som en gjør ellers i året, eller roe det ned "nå som det er så kaldt"?
Kamikatze Skrevet 25. desember 2010 #665 Skrevet 25. desember 2010 Får betalt for å trimme, så når kulda setter inn i fritiden, omfavner jeg panelovnen, og forholder meg mest mulig musestille. Foretrekker du filmer med aldersgrense under seksten år, eller over førti?
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2010 #666 Skrevet 25. desember 2010 Den var jo litt vanskelig da. Nå har jeg vel blitt såpass gammel at filmers aldersgrenser ikke lengre betyr stort for meg. Jeg velger filmer med innhold som gir meg noe. Ville du helst ha bodd i ditt favoritteventyr, eller levd et eventyrlig liv irl?
Gjest brutal_mann Skrevet 25. desember 2010 #667 Skrevet 25. desember 2010 Lev et eventyrlig liv, mitt favoritteventyr har ikke akkurat en lykkelig slutt. Ville du helst sett din favorittfilm 100 ganger på rad, uten pause, enn å ha sett den verste filmen du kan tenke deg én gang?
Gjest Airi Skrevet 25. desember 2010 #668 Skrevet 25. desember 2010 Lev et eventyrlig liv, mitt favoritteventyr har ikke akkurat en lykkelig slutt. Ville du helst sett din favorittfilm 100 ganger på rad, uten pause, enn å ha sett den verste filmen du kan tenke deg én gang? Jeg tror begge deler hadde gitt like store traumer, men ville valgt alternativ 1, siden jeg i alle fall hadde blitt fort ferdig med det - og dermed hadde hatt mer tid til rådighet til å gå i terapi.
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2010 #669 Skrevet 25. desember 2010 (endret) Ville du helst sett din favorittfilm 100 ganger på rad, uten pause, enn å ha sett den verste filmen du kan tenke deg én gang?Jeg ville ikke ha ødelagt min favorittfilm på det viset, så jeg måtte nok ha valgt det siste der. Når "møkkafilmen" var satt i gang kunne jeg jo skru av lyden og sette meg med ryggen til og overleve halvannen time på det viset. Jeg jukser litt om jeg må. Ville du helst ha kjøpt "mansionen" til Halvor Flatland (som ligger for salg på Finn i disse dager - huset altså ) eller ha kost deg skikkelig i Villaen til Pippi Langstrømpe? Endret 25. desember 2010 av Margareth
Wonders Skrevet 26. desember 2010 #670 Skrevet 26. desember 2010 "mansionen", jeg er litt glætt i stilen ja,,, Gått på skøyter eller ski nå
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2010 #671 Skrevet 26. desember 2010 Får velge ski da, hvis de lå på gulvet i stua mi, så kunne jeg vel alltids ha gått litt på dem i forbifarten. Ville du helst ha hatt en siesta midt på dagen, eller er det greit slik som vi lever i Norge?
Kamikatze Skrevet 26. desember 2010 #672 Skrevet 26. desember 2010 Det hender da jeg tar en siesta midt på dagen i snøkavet... Abbonnere på "Det Nye" eller "Vi over 60"?
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2010 #673 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Næmmen huffda. Absolutt ikke Det Nye i alle fall, så da må det vel bli...vi over 60, som jeg faktisk har sett i på legekontorets venterom en gang eller to. Hagestoff og tips om pensjonen. Kan muligens komme godt med? :klø: Begynne å sette opp en liste over oppnåelige forsetter for det nye året, eller fortsette som i år, for du klarer ikke å holde noe særlig lenge alikevel? Endret 26. desember 2010 av Margareth
tantethea Skrevet 26. desember 2010 #674 Skrevet 26. desember 2010 Helt klart sette opp en liste over oppnåelige forsetter. Snakket faktisk om det for bare en liten stund siden! Men hvis du hadde kunnet velge; ville du hatt vinter et helt år med bare sol, eller et helt år med sommer i mørket?
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #675 Skrevet 27. desember 2010 Ikke vanskelig: vinter! Har du skikkelig god peil på å smøre ski, eller dropper du slikt, og går heller med de gamle "smørefrie" som har en halvmeters snøklædd midt under?
tantethea Skrevet 27. desember 2010 #676 Skrevet 27. desember 2010 å som jeg savner skiene mine! Jeg ble oppdratt etter streng skismøringsplikt, så jeg bryner meg heller på å prøve skismøring selv om jeg ikke har peiling, enn å ikke gjøre det. Hva drikker du helst? Klassisk grønn te, eller chailatte med sukker og melk?
Kamikatze Skrevet 27. desember 2010 #677 Skrevet 27. desember 2010 (endret) Dropper det og bruker truger eller beltevogn, med grønn te til... Middels skurrende høyttalere i stua, eller kvalitetshodetelefoner? Endret 27. desember 2010 av Kamikatze
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2010 #678 Skrevet 27. desember 2010 Åssen kunne du vite at jeg har det første der i min stue?!? :klø: Velvel,- så da blir det soleklart vellyd direkte i kroppen. B&O eller et hvilket som helst annet stereoanlegg for å lytte til god musikk?
Kamikatze Skrevet 27. desember 2010 #679 Skrevet 27. desember 2010 Holder det deutche industrinorm 45 500 så holder det DIN 45 500. Da er det bare en equalizer som skal til. Vil du klassifisere deg som et næringsmiddel eller et nytelsesmiddel?
Wonders Skrevet 27. desember 2010 #680 Skrevet 27. desember 2010 nytelse,vil du ha næring får du sove i drivhuset Kakao eller kaffe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå