Kamikatze Skrevet 5. desember 2010 #581 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Gammeldags oppdragelse er forbeholdt de noget eldre på snorkerommet. Når det gjelder små drittunger, noterer jeg meg at han der Asgeir-trynet driver å plagierer meg. Han kan gjerne kalle seg sjefen over alle sjefer, men jeg er sjef. Ville du helst hatt på deg en liten svart med fransk splitt, eller en praktisk hvit bommullstruse? Endret 5. desember 2010 av Kamikatze
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2010 #582 Skrevet 5. desember 2010 Siden du er så snill og ikke helt nøyaktig spesifiserer der i første delen av setningen, velger jeg meg en liten svart ullue med stor nok "fransk splitt" til at jeg kan få tredd den over hodet - i disse dager...*hutre* Fornuftig, stretch herrebokser med halvlange bein, eller sånn underlig sex-truse formet som en vill elefant med fritthengende snabel?!? :klø:
Kamikatze Skrevet 5. desember 2010 #583 Skrevet 5. desember 2010 Faen, nå må du ikke friste meg over evne... Nei, jeg får ta boksern, så jeg ikke snubler i noe. :gjeiper: Grovrundstykke med steik, eller hvetebolle med nugatti?
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2010 #584 Skrevet 6. desember 2010 (jeg syns at katta burde få ryddet litt i de omgivelsene sine og ikke omgi seg med skrot på gulv og fare for å tryne så lang han er, hehe...) Her var det ikke et vanskelig valg i det hele tatt: Jeg vil veldig gjerne ha grovt, rundt eller avlangt stykke, med steik...ååå, som jeg fikk lyst på det nå...med sur agurk og majones på - namme! *snøft!* Blek fisk eller gyldent kjøtt til julemiddag?
Kamikatze Skrevet 6. desember 2010 #585 Skrevet 6. desember 2010 Begge to. Dampet og grillet røkt pinnekjøtt aften, og juletorsken på førstedag, deretter går det bare nedover. Isbade med badering eller gummiand?
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2010 #586 Skrevet 7. desember 2010 Virkeligheten etter en lang desembers gastronomiske forlystelser; det blir vel helst til at jeg bader med bilring tror jeg... Naken-isbade alene eller med avisas ivrige fotograf/journalist på slep for å forevige elendigheten?
Kamikatze Skrevet 7. desember 2010 #587 Skrevet 7. desember 2010 Njæh... er redd jeg ville liknet fælt messingbjellene på avataren din, så ingen kommentarer til pressen på det nåværende tidspunkt. Sitte og sture og savne meg mens jeg ligger og purker, eller kose deg med vaniljeis overristlet med moltesirup?
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #588 Skrevet 8. desember 2010 Om det virkelig var deg jeg skulle savne, ser jeg ingenting mere naturlig enn å spise is med vidunderlige molter samtidig. Jeg gleder meg! Leve og la det stå til, eller leve i streng avholdenhet med full kontroll.
Kamikatze Skrevet 8. desember 2010 #589 Skrevet 8. desember 2010 Avholdenhet virker bare strengt på omverdenen. Ha kontroll når en lar det stå til. Telys eller kronelys?
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #590 Skrevet 8. desember 2010 Akkurat i kveld velger jeg hvite kronelys, takk. Har brent telys til den store gullmedaljen i hele høst. Et hjem i desember pyntet etter alle kunstens regler og litt til...eller ingen julepynt i det hele tatt?
Kamikatze Skrevet 9. desember 2010 #591 Skrevet 9. desember 2010 Først pyntet de ved å ta inn en eviggrønn kvist i stua. Så kom kjerringa og forlangte større kvist enn nabokjerringa, som ikke bare ville ha den større, men også med tettere nåler, hvorpå den tredje nabokjerringa hang pynt på kvisten - som ble til en grein. Og til slutt drepte de stormannsgærne kvinnfolka hele faens treet, og slepte det inn i stua. Alt for å feire livet og livssyklusene - at naturen starter på null, og blir født på ny når sola snur og vandrer mot lengre dager og livgivende varme. Så pyntet etter alle kunstens regler, med en einerkvist, og levende lys. Resten er bra julefritt. Ligge og stekes under sydens sol, eller ute i snøen i minus tjue under stjerneklar himmel?
CocoPiaf Skrevet 9. desember 2010 #592 Skrevet 9. desember 2010 Ligge og stekes under sydens sol, uten tvil!! Hater kulde Julebakst eller julemat?
Kamikatze Skrevet 10. desember 2010 #594 Skrevet 10. desember 2010 På teppet, så beholder jeg skoene på... Skifte opp til andregir når de bak tuter, eller smile pent når fotoboksen fotograferer deg?
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2010 #595 Skrevet 10. desember 2010 Jeg velger andre-giret, og kan da med stolthet se meg tilbake og si "I DAG HAR JEG LEDET ET HELT FOLK!" Vise knyttet stor neve når noen peser deg veldig i bilhekken og til sist kjører forbi deg med forakt og vemmelse i blikket...eller ganske enkelt nøye deg med et smil og èn liten finger?
Wonders Skrevet 10. desember 2010 #596 Skrevet 10. desember 2010 (endret) hakke lappen so...non of the abow... Le eller gråte når noen faller på isen Endret 10. desember 2010 av Wonders
Kamikatze Skrevet 10. desember 2010 #597 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Smiler jeg. Slår ikke knute på nevene hvis ikke jeg skal klubbe noen, og viser heller ikke fingern hvis ikke jeg akter å følge opp med sistnevnte medisin. Fornærmelser får fort uproposjonale følger. Sålenge det ikke følger med knaselyd... Flaggermus eller flaggerpus? Endret 10. desember 2010 av Kamikatze
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2010 #598 Skrevet 10. desember 2010 Jeg tror ikke at noen av dem er spesielt kjent for å flagge i noen som helst anledninger...:klø: Har DU flagg?
Wonders Skrevet 10. desember 2010 #599 Skrevet 10. desember 2010 Snakker vi fortsatt vanlig flagg til 17. mai osv..? Ok for å få dette på rett kjøl. Ville du helst baket en bursdagskake eller julebakst?
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2010 #600 Skrevet 10. desember 2010 Ok for å få dette på rett kjøl.Takk, wonders, hehe...jeg trenger litt hjelp i dag ser det ut til. Julebakst. Ville du hatt hjemmelaget lefse i frysen, eller ville du ha takket nei til gamlemors bakst til jul?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå