Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Multi!

Linselus på direktesending, eller en som gremmer seg over slike?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

linselus :duskedame:

studere eller jobbe?

Skrevet

Jobbe, men det utelukker vel ikke den andre?

Sleppe en brakfis under en gallamiddag eller på en rølpefest med en fette irriterende dj som kun speller abba og dde?

Skrevet

Tenker at jeg tar den mens dj`en gjør sitt, så er det ingen som hører noe. Ellers tror jeg nok at jeg hadde kontrollert luftavgangen til et mere passende sted.

Kroppskontroll eller vi-tar-det-som-det-kommer?

Skrevet

Alt til sin tid, men ta det som det kommer er morsomst.

Sage av venstrearmen uten bedøvelse eller finne på et nytt dilemma til denne tråden?

Skrevet

Jeg vil helst utsette amputasjonen og heller tenke litt til her...

Spare alle småpengene du har til stadighet i lommeboka di (på et syltetøyglass eller gris eller noe), eller bruke rubbel og bit på stående fot?

Skrevet

Ingen av delene. De går til kaffe og snop. Men skal tilbake igjen på kiva-sparegrisen igjen, når jeg begynner å ta til vettet.

Hmmm... Nytt dilemma... knirke, knake...

Du er i dameundertøysbutikken og har investert i et splitternytt par ullmamelukker. Stormer du til prøverommet for å prøve dem, eller venter du til først når du trenger å skifte?

Puh! :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg tar de med meg hjem fordi jeg vet at de passer, for jeg har kjøpt endel slike før. ;)

Fint selskap som du aldri har vært i før:

Det er "ørten retter" av smått, stort og enda større av ting som du ikke kan uttale og aldri har smakt før. Spiser du alt og later som ingenting, eller spytter du det ut/ lar være med å spise om du kjenner at du ikke liker det - mens du sitter der og samtaler med vertinnen?

Endret av Margareth
Skrevet

Avleverer det diskret i servietten, ja. Det er ikke påkrevet å spise ting som smaker helt grusomt i noe annet enn en ren overlevelses-setting. Og diskret retrett er helt innenfor etikette, også under en multigaffelmiddag.

Du kan ikke lengre rygge unna baderomsspeilet, og ser forskrekket med ryggen klint inn mot veggen, at midjen er i ferd med å stikke av på hver side av speilet; Du bestemmer deg for at nå er det på tide å bevege deg noen kilometer unna sofaen hver dag. Hvordan? Joggetur eller taxi?

Skrevet

Begge alternativene er like uaktuelle - jeg foretrekker å gå (ut i kupert natur) til svetten siler, hjertet dundrer i bringa og jeg nesten kan kjenne smaken av mine forfedre i munnen. Pføy!

Ville du helst gjøre som jeg, eller få deg personlig trener på SATS?

Skrevet

Tror jeg hadde hatt mer utbytte av personlig trener på sats, siden jeg ikke er flink til å motivere meg selv :sjenert:

Hva frister mest? En festweekend i en storby der du hadde blitt frastjålet alt du eier, eller en uke i syden med orkan og kjempeuvær?

Skrevet

Orkan og schjempeuvær er ganske fett, da... :danse:

Brødblings: Ha på Svolværpostei eller Sunda?

Gjest Trajan
Skrevet

Sunda

Hvem ville du helst spist middag med Jesus eller Krishna ?

Skrevet

Jesus, selvsagt! Hare hører til på bordet, ikke ved... :opplyser:

Du dør og havner i himmelen. Hva gjør du? Forlanger pengene tilbake av fergemannen fordi du uforskylt havnet på feil destinasjon, eller gjør du som nordmenn flest: drikker deg drita, er høyrøstet, griser til og syter over service og lokalbefolkning?

Skrevet

Gjør vel som nordmenn gjør flest.. og ender opp med og drikke seg drita og syte over service.. Hehe..

Hvis du kunn kunne shave en ting, hva ville du latt blitt hårete? Hårete legger eller hårete armhuler?

Gjest Trajan
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg sier armhulene

Om det var mulig ville du helst bodd På bunnen av Sognefjorden eller på toppen av Galdhøpiggen ?

Endret av Trajan
Skrevet

Piggen, så har jeg påskudd til å kjøpe ny paraglider.

Du er på ferie i en luguber by i et lugubert land. I et lugubert smug under et lugubert ståltårn sitter du i en luguber restaurant, og skal til å bestille. Forsegler du din sjebne ved å bestille en Garotte eller en Escargot?

Skrevet

Du er en ugrei herre må jeg si. Der måtte jeg google litt, og jeg tar til takke med snegler...selv om jeg ikke liker sånt. Den andre spesialinteressen kan du ha for min del. Helt gratis. Sånt liker vi ikke her i gården.

Orgelmusikk eller gladjazz hele kvelden?

Skrevet

Orgelmusikk, takk!

Svømmetur i Mexicogulfen eller i Somaliabukta?

Skrevet

Orgelmusikk, takk!

Svømmetur i Mexicogulfen eller i Somaliabukta?

Mexicogulfen - jeg hadde hatt godt av litt mer farge på kroppen ;)

Ville du hatt en kjæreste som var tøffel eller dørmatte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...