Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg gikk ut for å kjøpe melk og brød og frukt og strømpebukser og kom hjem med melk og brød og frukt og strømpebukser - og en håndfull hårdill fra Accessoize. Fort gjort... Dessuten har jeg bestilt deksel til telefonen som har det med å bli liggende og slenge i veska, sammen med nøkler og annet med skjermknusende potensiale - det må jo gå i kategorien for fornuftige anskaffelser heller enn shopping...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har mer enn dobbelt så mange som meg, og har vel vært her noe kortere.... Jeg har ikke vært her siden 1970 altså, men rundt 2002 tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skravla skrev:

Hva slags deksel ble det og hvor handlet du? 

Dette. Jeg lette ikke så lenge og intens, det ble det første jeg syntes så ok ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daria skrev:

Dette. Jeg lette ikke så lenge og intens, det ble det første jeg syntes så ok ut...

Da skal jeg sjekke litt. Trenger noe å beskytte min også, selv om den slenger mer i lommen enn i vesken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Men ved är det här? Det här är baske mej inte sant!

Frustrasjon og vantro hos svts kommentatorer når Calle Halfvarsson brekker staven omtrent før han har forlatt start. Jeg tror ordet de lette etter var kløne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en betegnelse han nok må dele med Kristine Stavraas Skistad. Så nært, men akk... Jeg få jo tårer i øynene selv når skuffede utøvere står og gåter i målområdet. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ustiugov går omtrent til fysisk angrep på Klæbo etter målgang - nummeret før det bli slåsskamp. :overrasket: Spent på om dette får følger - både det som skjedde i sporet og det som skjedde etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

At Mari Eide tar medalje etter alt som har skjedd... Kan melde om full sipping i sofaen :grine: 

Veldig bra for henne. Hun trenger en opptur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To renn, to gull. Helt grei start på vm... Pellegrino gjorde sitt for å gjøre det spennende, da - det var fart over den finalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Daria skrev:

Det smeller i det ikke-så-fjerne - og i år husket jeg allerede på der første smellet at det salutteres til ære for kongens bursdag... :kake:

For 22 å siden sto jeg utenfor Stiftsgården og sang bursdagssang for 70-årsjubilanten sammen med en haug barnehagebarn - det var ski-VM i Trondheim, vi kom tilfeldigvis forbi og syntes det var helt naturlig å stoppe og bli med. Hverken jeg eller mitt følge tilhørte den republikanske fløyen i SU... :fnise:  

Jeg lurer på om 22 år siden og 70-årsjubilant ikke passer helt sammen ( :ler: ), men jeg tror i grunn jeg hadde stoppet og sunget med jeg også.

 

Grattis med 50000 innlegg, du burde jo i grunn få en påskjønnelse av KG. Tror jeg ramlet inn her på KG rundt 2002-2003, men har ikke akkurat innlegg som viser at jeg har vært med så lenge.

 

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jerle skrev:

Jeg lurer på om 22 år siden og 70-årsjubilant ikke passer helt sammen ( :ler: ), men jeg tror i grunn jeg hadde stoppet og sunget med jeg også.

Hjelpes, jeg er virkelig ikke god i matte for tiden :klaske: Han fylte vel strengt tatt bare 60, ja... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det klemmes litt hos kombinertgutta også, det regnet en del entusiastiske omfavnelser over den nye verdensmesteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har ikke like mye erfaring med medaljeseremonier - Maja Dahlqvist snudde seg mot de andre og lurte på om hun skulle gå opp.  Alt skal læres...:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 22.00, Daria skrev:

19.02: Åtte lest, ingen kjøpt.

Sara Stridsbergs Kjærlighetens Antarktis var like bra som ryktene skal ha det til - og like spesiell. Fortellerstemmen tilhører et kvinnelig drapsoffer - i 25 år etter drapet.

22.02: Ti lest, ingen kjøpt.

Jeg må vel kunne påberope meg å lese nokså bredt og variert nå jeg samme kveld leser ut Mae Wests selvbiografi og en norsk misjonærkones skildring av livet i Japan i 1952... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observasjoner fra dagens handletur (strategisk lagt mellom vm-rennene, selvfølgelig...):

1. Tommy Nilssons gamle MGP-slager En dag strømmet ut fra et åpent vindu. Noen som lader opp til i kveld? :vetikke:

 

Den gang orkester fortsatt var en selvfølge *lengselsfullt sukk* Det er jo stil over de fanfarene...

2. En spurv hadde et langvarig og svært entusiastisk lørdagsbad i en vannpytt. Det er jo ikke pent å se på andre i badet, men jeg kunne ikke la være...

3. Å legge turen til matbutikken som deler inngangsparti med en blomsterbutikk er alltid en risiko å ta. I dag ble det en liten bananplante, en sukkulent med lange tentakler og en stor bukett nellik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...