Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Skravla skrev:

Det la jeg ikke merke til  hverken da eller nå. 

 

Men akkurat det med flammen kommenterte vi også. De kunne i hvert fall forsøkt å få det til å se ut som han tente den. 

Sånt blir aldri oversett eller forbigått i stillhet i min familie... :fnise: 

1 minutt siden, Skravla skrev:

1050 sider.... :daane:

 

Og om et års tid er denne dagboken ikke lenger tenåring heller..... 

Nå skal vi ikke overdrive da, den er bare snart 9 år gammel. At noen snart under 50 000 innlegg er jo en annen historie... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Sånt blir aldri oversett eller forbigått i stillhet i min familie... :fnise: 

Nå skal vi ikke overdrive da, den er bare snart 9 år gammel. At noen snart under 50 000 innlegg er jo en annen historie... :plystre: 

Ups... Tror jeg la igjen regneferdighetene mine på jobb.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi så åpningsseremonien hos bestemor. Det var første gang min bror var beruset. Han fant nemlig Jägermeisterflaska og snek seg under bordet med «namnam». 6 år. Jaja, skal tidlig krøkes for å bli en skikkelig alkoholiker... :roll: Men åpningsseremonien var virkelig utrolig bra. Har ikke helt tålt tidens tann, men fortsatt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synes Jägermeister er namnam som 6-åring er det grunn til bekymring - for smaksløkene, om ikke annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år gammelt skøyteløp blir nesten som nytt :fnise: Ådne Søndrål var jo søt, da - og Falko Zandstra ganske kjekk, mener jeg å huske... 

NRKs stuntreporter er iført en flådd muppet - hva sier dyrevernere til det? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google Steinar Johansen... Men så lekre rutete flanellsskjorte med pologenser under - peak 90-tall :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daria skrev:

Jeg måtte google Steinar Johansen... Men så lekre rutete flanellsskjorte med pologenser under - peak 90-tall :rulle:

Jeg husket navnet hans, men "byttet" han mot Kjell Storelid. 

 

 

Og kondomskjøytene da... de hadde jeg glemt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husket ikke navnet - hørte de kalt ham Steinar og det sa meg absolutt ingenting...

Men altså, døde ikke Per Jorsett forleden? Han se jo ut som om han var hauggammel allerede da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Jeg husket ikke navnet - hørte de kalt ham Steinar og det sa meg absolutt ingenting...

Men altså, døde ikke Per Jorsett forleden? Han se jo ut som om han var hauggammel allerede da...

Han døde nå i februar. Mener det var begravelse denne uken. Og han var 98 år, så han var jo hauggammal allerede i 94. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Daria skrev:

Prøv å kalle en 73-åring hauggammel og se hvor gammel du selv blir... :fnise: 

I forhold til mine daværende år så var han det..... i flge mine nåværende år så var han sprekere enn meg som 98-åring så der skal jeg holde helt kjeft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte alle til å tro at datteren var alvorlig syk - i 23 år. Så fikk datteren nok...

Men det som mangler i historien her, som man jo må lure på - hvor i all verden var helsevesenet her? Legene som opererte inn sonder, skrev ut medisiner - fattet de aldri mistanke? Hvordan kunne de unngå å se at hun ikke var syk? Greit nok at mor var flink til å manipulere, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer... Jeg har opplevd det en gang før, at de rett og slett trengte mer prøvetid. Det er en litt pussig bok å lage teater av, kanskje fungerte det ikke som de hadde tenkt :vetikke: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...