Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Daria skrev:

Ah. Tenkte det kanskje var nettradio eller noe sånt...

Fant det på Storytel. Er tonsatt med litt alternativ musikk og "sang" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen regner bort! :grine: Og nei, det betyr ikke at det blir vår, det betyr bare at det blir mørkt og stygt og hålke og uframkommelig når det fryser på igjen i morgen natt...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ung & udødelig* *evnt ung & dum* *evnt snart middelaldrende uten selvinnsikt*

Jeg har faktisk brodder - mamma prakket på meg et par i fjor da vi ryddet huset til besteforeldrene mine (de hadde et utvalg), jeg er bare ikke så glad i å bruke dem... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne henlede oppmerksomheten på at klokka ennå ikke har passert 12, og jeg er allerede hjemme igjen etter å ha unnagjort dagens ærend... Ikke bare har jeg gått en runde på bryggen samt handlet mat, jeg har til og med vært hos skomakeren og levert inn støvelen som har manglet en lisse-snøre-dings altfor lenge, Hvorfor jeg først nå kom på at min lokale, effektive og billige (han var hvertfall det sist...) skomaker sikkert kan gjøre noe med det, kan man jo lure på... :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig jeg har en antydning til noe rusk i øyet her jeg sitter og ser avskjedsrennet til Aksel Lund Svindal... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens etternavn: Dufter :fnise: *lett å glede* Men det duftet ikke seier av ham i dag...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Det er mulig jeg har en antydning til noe rusk i øyet her jeg sitter og ser avskjedsrennet til Aksel Lund Svindal... :trist:

Flere med rusk i øyet i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Stadig tilbakevendende er det også...

Som sagt... *ser medaljeutdelingen*

Bronsevinner Krichmaier må da føle seg litt overflødig - ingen er så opptatt av ham i kveld...

-Er grunnen til at du ikke kommenterer nå, Marius, at du står og gråter litt...? Line A, det der var ufint :ler: 

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke med meg den, kom litt sent til festen. det kommer vel en reprise eller tre i løpet av kvelden...

Gammel mann som ikke kan synge, til det punkt at det er vanskelig å få tak i melodien, med en altfor ung danserinne på scenen. Uten å ha sett noen andre bidrag spå jeg at dette bli kveldens sisteplass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Fikk ikke med meg den, kom litt sent til festen. det kommer vel en reprise eller tre i løpet av kvelden...

Gammel mann som ikke kan synge, til det punkt at det er vanskelig å få tak i melodien, med en altfor ung danserinne på scenen. Uten å ha sett noen andre bidrag spå jeg at dette bli kveldens sisteplass...

Jeg fikk ikke med meg de to første bidragene, men dette er det verste av de to jeg har hørt...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Skravla skrev:

Jan Malmsjø er temmelig populær i Sverige så det kan redde noe av æren hans. 

Stjerneeksempel på at det kommer et punkt hvor man skal være fornøyd med å hvile på sine laurbær og leve på gammel stråleglans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Han hadde sikkert mer stemme da, men likevel... :sjokkbla:

Det ville jo ikke blitt det samme uten Tommy. Men man skal ikke underslå det faktum at Tommy Kørberg ikke har den stemmen han en gang hadde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skravla skrev:

Det ville jo ikke blitt det samme uten Tommy. Men man skal ikke underslå det faktum at Tommy Kørberg ikke har den stemmen han en gang hadde. 

Flere som skal vurdere å finne fram laurbærene snart... Det er jo en grunn til at sangere har lav pensjonsalder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...