Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Etniske toner, oioioio-refreng, morsmålspoeng, glinsende dansere og mann i hatt - denne nærmer seg jo full bingo. Men rapping gir automatisk trekk, dette har vi snakket om før... *streng*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens veteran som trekker opp gjennomsnittsalderen er ingen ringere enn Arja Saijonmaa, med en sang om klimakrisen og et snev av Mikis Theodorakis. MGP har det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som deltok for Sverige da finalen var i Norge i 2010, var så nervøs at det var vondt å se på og røk ut i semien for første gang i Sveriges historie, er tilbake. Vi ønsker lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Arja, du sjunger ju om växthuseffekten, og med det har du gjort något historisk - det är det första bidraget som har blivit förnäkad av Donald Trump!

:ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men Arja er ute i første avstemningsrunde. Sammen med tenåringsjenteguppa - la oss tro hun har noen erfaringer og trøstende ord å komme med til dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har vi også i år et sceneshow inspirert av Heroes-tegningene til Måns - ispedd et hint av Take on me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test i leseforståelse: Når det på et stativ med frøposer hos Plantasjen står en stor lapp med teksten "Salg! 10 for 5", hvordan vil dere tolke det? Jeg leste det som ti kroner for fem poser (fordi fem kroner for ti poser tross alt var for godt til å være sant) og ble litt lang i maske da jeg kom til kassa og ble avkrevd 150 kroner. Hva tilbudet faktisk var? Ta ti poser, betal for fem. Jeg påpekte at det ikke var veldig åpenbart og lettfattelig formulert, og de som jobbet de var i grunnen helt enige i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer meg stadig lenger ned i reparasjonshaugen - jeg skjønner jo hvorfor jeg ha lurt på hvor det har blitt av alle BHene mine... :plystre: Det må da gå an å produsere noen hvor spilene ikke kommer på avveie etter to gangers bruk...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du lander og faller på kulen i en skiflygingsbakke blir det en ganske lang og heftig aketur ned... Det så heldigvis ut til å ha gått bra; han reiste seg, vinket til publikum og lo... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig var han så full av adrenalin at det tøt ut av ørene på ham... Ikke sikkert han ler like bredt i morgen, han må jo være en smule mørbanket. Men forøvrig - han hopper skiflyging, selvfølgelig er han gal. Jeg vil igjen trekke fram mitt favorittsitat fra en britisk hoppkommentator på Eurosport, da han så en 15-åring hoppe i Planica: At his age he dosen't know how daft it is, jumping off a hill like that... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkestopping og klesvask, diktlesing og gløggdrikking - her er damen som vet å slå seg løs på en mandag. Nå: QI og skifting av en glidelås...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første bud for firmaer som vil ha folk til å reklamere for seg (eller "samarbeide", som de så fint kaller det") - bruk et øyeblikk på å faktisk se på profilen. Det er virkelig ingenting i det jeg har lagt ut på insta som tilsier at jeg skulle være interessert i babyprodukter...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The Windsor Suite is just Fabulous!

 

Og for noen fantastiske veggmalerier, selv om hjortestek kan være slemt å steke på kjøkkenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer om jeg ikke må gi rommene mine navn - Oscashall-suiten, Bloksberg, Paléet. Dessuten har jeg helt klart for få påfugler...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

05.02: En lest, ingen kjøpt.

Etter å ha lest den siste i kvartetten til Kerstin Ekman skjønner jeg bedre hvorfor den ikke er med i ettbindsutgaven. Selv om det foregår i samme miljø, er det en helt annen type bok, både i form og innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...