Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Daria skrev:

:sno: :sno: :sno: 

Også kalt føre for kort skjørt og høye støvler... Skjønt, så mye måkebråk som det var utenfor her i natt (jeg setter stor pris på at de måker, for all del, men kan de ikke gjøre det litt mer stille...?) bør fortauene være noenlunde framkommelige. Har en plan om årets første lunsj og lyrikk i dag, men da bør jeg komme meg opp av sofaen og inn i nevnte skjørt og støvler snart.

Var fullstendig umåkt opp til hovedveien her i dag. S det var tungt å gå. Ikke overbevist om at det hadde blitt måkt i løpet av dagen heller for det var ikke brede stien ned fortauet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Fordelen ved å bo i sentrum...

Det pleier å være måkt ned bakken så jeg vet ikke hva som har skjedd. Ofte opplever jeg at det er måkt her og når jeg går av bussen så er det umåkt frem til jobb. Men det er jo ikke akkurat hovedveinettet hverken her eller ved jobben. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er på tide at svensken tar seg en tur til Oslo igjen... Han spiller jo i Stockholm for tiden, å komme over og ta en konsert på scene 2 burde da være overkommelig. *har behov*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Skravla skrev:

Det pleier å være måkt ned bakken så jeg vet ikke hva som har skjedd. Ofte opplever jeg at det er måkt her og når jeg går av bussen så er det umåkt frem til jobb. Men det er jo ikke akkurat hovedveinettet hverken her eller ved jobben. :fnise: 

Det har jo kommet så kontinuerlig de siste dagene, kapasiteten er vel sprengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Jeg synes det er på tide at svensken tar seg en tur til Oslo igjen... Han spiller jo i Stockholm for tiden, å komme over og ta en konsert på scene 2 burde da være overkommelig. *har behov*

Man kunne sikkert reist til Stockholm, men da tar han seg vel en ekstrajobb andre steder.... f.eks Oslo. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien har vist at det er bedre å vente på ham her enn å oppsøke ham i Stockholm... :fnise:  Ellers har jo Helsinki vist seg å være vellykket (hvem kan vel glemme isbjørnskinnet) om anledningen skulle by seg...

Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg å se denne i Helsinki - en ny opera basert på en bok jeg leste rett før jul, og med Marjukka Tepponen, som var så fantastisk som Mimi, i en hovedrolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daria skrev:

Historien har vist at det er bedre å vente på ham her enn å oppsøke ham i Stockholm... :fnise:  Ellers har jo Helsinki vist seg å være vellykket (hvem kan vel glemme isbjørnskinnet) om anledningen skulle by seg...

Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg å se denne i Helsinki - en ny opera basert på en bok jeg leste rett før jul, og med Marjukka Tepponen, som var så fantastisk som Mimi, i en hovedrolle.

Spennende... men ikke mye ledige billetter. Tror onsdag blir litt kort frist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber jo hverken onsdag eller torsdag, så i teorien... :ler: Men siden den er en så stor suksess, kan det jo være den kommer tilbake neste sesong; jeg får følge med. Det hadde jo vært en fin nyttårsfeiring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Jeg jobber jo hverken onsdag eller torsdag, så i teorien... :ler: Men siden den er en så stor suksess, kan det jo være den kommer tilbake neste sesong; jeg får følge med. Det hadde jo vært en fin nyttårsfeiring...

Den hadde fungert fint rundt nyttår.... og en bedre middag. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han la seg godt til rette på sofaen min og begynte usjenert og entusiastisk å slikke sine edlere deler. Godt for ham at han er så søt  - og en hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den firbeinte er hentet - vi måtte ut og labbe litt i snøen, etter det lå han stort sett i en krøll på sofaen (eller på meg) og sov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessuten er han en veldig praktisk størrelse. Halvt dvergpuddel, halvt toypuddel - blir en passe stor ball på fanget, og har akkurat lange nok bein til å komme seg fram i snøen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...