Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsøkene på å spille både uskyldig og sjokkert avslører at du umiddelbart skjønte nøyaktig hva jeg snakker om... :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Daria skrev:

Og så graves det litt utenfor igjen...

På tide å ta kvelden nå, eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt tidlig kveld i går, uten at det ble noen påfallende tidlig morgen i dag av den grunn... :Gjesp: På et tidspunkt bør jeg vel komme meg ut en tur, ikke minst fordi det er tomt for brød, men jeg tror det ligger an til en nokså rolig og sofasentrert dag. Foreløbig er det te, morgenkåpe og Antiques Road Trip som gjelder. 🍵 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det ikke så sent i seng, men heller dårlig søvn. Har gått en liten tur, vært til behandling og handlet litt mat og apotekvarer. Effektiv morgen. 

 

Men nå er det sløvings resten av dagen. Eneste er elektrikeren som kommer og da trenger jeg (forhåpentligvis) bare åpne døren. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo greit å være påkledd også... Riktignok har jeg åpnet døra for en håndverke bare iført pysj (jeg, altså, ikke han...), men han holdt egentlig til hos naboen og skulle bare varsle at han skrudde av vannet. Klokka var over ti på en hverdag (jeg var student) og han vekket meg, han var sikkert imponert på mange nivåer :ler: 

Men effektiv og morgen er to ord som ikke hører naturlig sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om morgenen var sen og rolig, dukket det faktisk opp tendenser til effektivitet og tiltakslyst utover dagen. Ikke de store prosjektene, men det er nok av mindre ting å ta seg til også. Jeg har til og med gjort framskitt i kurven med klær til reparasjon. Mye av det tar jo bare noen minutter å fikse, det er bare det å faktisk gjøre det...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Daria skrev:

Om morgenen var sen og rolig, dukket det faktisk opp tendenser til effektivitet og tiltakslyst utover dagen. Ikke de store prosjektene, men det er nok av mindre ting å ta seg til også. Jeg har til og med gjort framskitt i kurven med klær til reparasjon. Mye av det tar jo bare noen minutter å fikse, det er bare det å faktisk gjøre det...

En slik kurv burde jeg også ha. Sa hun som gikk på jobb på mandag og først etter ca 1 1/2 time innså at sømmen på innsiden av låret på buksa hadde et veldig stort hull. Dette visste jeg jo, jeg fant det jo ut på samme måte for noen mnd siden. :klaske:Min "lure" plass å legge buksen var neders i skuffen med bukser. Og siden dette er en nesten ubrukt, ganske fin bukse så tenkte jeg på mandag - DEN buksen har jeg ikke brukt på lenge, den tar jeg på. :rodme:
(Mannen kunne heldigvis reise fra jobb og hente ei ny bukse til meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kurv under sybordet hvor alt havner - hull som skal lappes, sokker som skal stoppes, glidelåser og strikker som skal skiftes. Hvor lenge de blir liggende der er jo en helt annet stak, det hender jeg kommer over ting jeg helt har glemt at jeg hadde... :sjenert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2019 den 13.29, Daria skrev:

28.01: Åtte lest, syv kjøpt.

Det er jo ikke mulig å gå forbi når Norli lokker med Salg - 70% avslag!. Om den boka jeg endte med å kjøpe, om et palazzo i Venezia og kvinnene som har bebodd det, var en del av dette salget? Selvfølgelig ikke... 

31.01: Åtte lest, ti kjøpt

Pakken fra Tanum kom akkurat i tide til å dytte januarstatistikken opp i tosifret... Bind to av Hilarys selvbiografi, en bok om Victoria og Albert og et nyopptrykk av en selvhjelpsbok for enslige kvinner på 30-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Daria skrev:

31.01: Åtte lest, ti kjøpt

Pakken fra Tanum kom akkurat i tide til å dytte januarstatistikken opp i tosifret... Bind to av Hilarys selvbiografi, en bok om Victoria og Albert og et nyopptrykk av en selvhjelpsbok for enslige kvinner på 30-tallet.

Håper på et aldri så lite referat fra den siste boken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal vi ta det som et hint om at vi ikke har vært flinke nok til å huske på den når mamma inviterer sine barn til middag på morsdagen...? "Skal det bli noe, får jeg vel ta initiativ til det selv :snurt: "? :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...