Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

På 8.2.2019 den 18.19, Daria skrev:

08.02: Fem lest, ingen kjøpt.

Effektiv ettermiddag... Ble ferdig med Jan Erik Vold (et bekjentskap jeg nok skal videreutvikle) og leste en hel roman, Bente Bratlunds Prestens hus. Den var nokså tynn og lettlest, hvertfall i form, incest er jo ikke akkurat et lett tema. Snedig oppbygging, mor og to døtre får alle fortelle hver sin versjon av de samme hendelsene. Men en bok som handler om en prest bør jo ikke konsekvent feilstave kapellan...

11.02: Seks lest, ingen kjøpt.

Nytt tysk bekjentskap: Benedict Wells. Ut av ensomheten handler om vennskap og søskenforhold, oppvekst, familie, kjærlighet og tap, med et lett dryss av litteratur- og musikkreferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens filmklassiker på svt heter 100 dragspel & en flicka. Det påstås at det er en komedie, men jeg mistenker at det egentlig er en skrekkfilm. Hvertfall for flickan... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og lurte på hva naboen drev med på badet, jeg hørte så rare boblelyder. Så slo det meg at jeg hadde satt på poteter til koking... :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aamodt skal kjøre parallellslalåm mot Ingemar Stenmark - skikkelig old boys-renn. Hans kollegaer i nrk benytter overhodet ikke anledningen til morsomheter på hans bekostning, selvfølgelig... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK: -Norwegian tv, we're on live...
Kalle Palander: You're taking a risk, putting me on live.
NRK: -I know...

Palander har gravd fram vm-dressen fra '99 og skjønner ikke hva som har skjedd - den hadde krympet i skapet... :rulle: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skravla skrev:

Og tankene mine gikk straks til Raske menn og verdenshistorien på 5 minutter...... Welcome to Lillihammer.... :ler: 

I've just arrived...

25 år, ja... Vi så åpningsseremonien hos farmor, husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener jeg var hos foreldrene mine. Og et par av pappa sine brødre var også der.

 

Og en av pappa sine brødre døde faktisk under OL på Lillehammer. Mot slutten tror jeg det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

Ikke under avslutningsseremonien? Det hadde det jo vært litt stil over...

Nei, litt før. 24.2

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det vi alle kommenterte i stua da kronprinsen tente fakkelen (i tillegg til det åpenbare at det gjorde han jo ikke - flammene kom i andre enden) var skjorteflaket som hang utenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skravla skrev:

Noen sitter her og er like rørt nå som den gang. Det var en fantastisk sermoni.... helt objektivt sett. 

Den var av de bedre - sammen med den i London i 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Og det vi alle kommenterte i stua da kronprinsen tente fakkelen (i tillegg til det åpenbare at det gjorde han jo ikke - flammene kom i andre enden) var skjorteflaket som hang utenfor...

Det la jeg ikke merke til  hverken da eller nå. 

 

Men akkurat det med flammen kommenterte vi også. De kunne i hvert fall forsøkt å få det til å se ut som han tente den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...