Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Hun synger småsurt og nervøst med en ballerina, en skyggebokser og en RS-turner på scenen, og en sang som er stjålet fra The greatest showman. Klassisk MGP, med andre ord :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Victorious - ikke bare en tittel som oser schlager, men låta er en blanding av Invincible og Euphoria, De tenker vet at det har jo funka før... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri tenkt over hvor Elise Båtnes er fra, men nå snakker hun trøndersk på tv, og det føles helt feil... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Jeg har egentlig aldri tenkt over hvor Elise Båtnes er fra, men nå snakker hun trøndersk på tv, og det føles helt feil... :fnise: 

Å ja... Jeg har alltid tenkt at hun er trønder for hun var elev av Tellefsen. At han holdt til i Oslo har ikke noe med saken å gjøre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.2.2019 den 20.44, Daria skrev:

11.02: Seks lest, ingen kjøpt.

Nytt tysk bekjentskap: Benedict Wells. Ut av ensomheten handler om vennskap og søskenforhold, oppvekst, familie, kjærlighet og tap, med et lett dryss av litteratur- og musikkreferanser.

17.02: Syv lest, ingen kjøpt.

Ali Smith er som alltid noe helt for seg selv. Helt definitivt og utvilsomt samtidsrealistisk post-Brexit England, men med like selvfølgelige og definitive ikke-realismeinnslag - og med et helt særegent forhold til og omgang med språket. Winter er bind to i hennes varslede årstidskvartett, Spring kommer i slutten av mars (passende nok), og kan forhåndsbestilles nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månedens Abelpris går til meg, som før helgen skulle melde inn 1% av bibliotekets budsjett og i stedet meldte inn 10%. Heldigvis var hun som skulle gjøre om dette til en regning hakket mer observant og spurte om det virkelig stemte... :flau: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Månedens Abelpris går til meg, som før helgen skulle melde inn 1% av bibliotekets budsjett og i stedet meldte inn 10%. Heldigvis var hun som skulle gjøre om dette til en regning hakket mer observant og spurte om det virkelig stemte... :flau: 

Det kan skje den beste...... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag: Når dere er flere voksne og reiser sammen med barn som er for små og/eller for hypre til å sitte stille i setet mer enn et halvt minutt i slengen - sett dere en voksen med hvert barn heller enn å la ungene sitte for seg og herje. Forskjellen på en voksen i umiddelbar nærhet og en som irettesetter fra andre siden av midtgangen er faktisk ganske stor - ikke minst for de øvrige passasjerene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvinnsikt, -ironi og humor. Man må jo elske hoppgutta....

Sitat

 

– Men du skal fortsette?

– Ja, det skal jeg. Det er jo dette jeg kan! Selv om det ikke ser slik ut akkurat nå.

Teknisk trøbbel

Mandag satt Fannemel og de øvrige norske hopperne på flyplassen i Frankfurt og ventet på at teknikerne skulle fikse flyet de skulle dra til Norge med.

– Det er ikke bare jeg som har tekniske problemer, tydeligvis, sa Fannemel og humret.

 

:fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nå søte disse hoppgutta. 

 

Jeg tror all sport ville blitt mye morsommere om de var halvparten så sammensveiset som hele hoppverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg harr sett noen annen idrett har så mye og ektefølt klemming på tvers av landslag og nasjoner - og så mye omtanke for hverandre, både i motgang og medgang. En viss slalåmkjører hvis navn skal forbli unevnt kunne trengt et lynkurs hos dem... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved første raske gjennomgang er det lite og ingenting jeg må ha på årets mammutsalg. Kanskje jeg skal gjøre som i fjor og bruke det at jeg ikke kjøper noen mammutbøker som en unnskyldning for å kjøpe noen andre bøker i stedet :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Daria skrev:

Forslag: Når dere er flere voksne og reiser sammen med barn som er for små og/eller for hypre til å sitte stille i setet mer enn et halvt minutt i slengen - sett dere en voksen med hvert barn heller enn å la ungene sitte for seg og herje. Forskjellen på en voksen i umiddelbar nærhet og en som irettesetter fra andre siden av midtgangen er faktisk ganske stor - ikke minst for de øvrige passasjerene...

Enig!

Vil det si at det er vedtatt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sportskommentator-nyord fra Kjetil André Aamodt: Ufordel. Eller ulempe, som vi andre kaller det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2019 den 22.18, Daria skrev:

17.02: Syv lest, ingen kjøpt.

Ali Smith er som alltid noe helt for seg selv. Helt definitivt og utvilsomt samtidsrealistisk post-Brexit England, men med like selvfølgelige og definitive ikke-realismeinnslag - og med et helt særegent forhold til og omgang med språket. Winter er bind to i hennes varslede årstidskvartett, Spring kommer i slutten av mars (passende nok), og kan forhåndsbestilles nå...

19.02: Åtte lest, ingen kjøpt.

Sara Stridsbergs Kjærlighetens Antarktis var like bra som ryktene skal ha det til - og like spesiell. Fortellerstemmen tilhører et kvinnelig drapsoffer - i 25 år etter drapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...