Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Det sier det meste om at det var alt annet enn like og rettferdige forhold. I den grad man kan bruke ordet skandale om et skirenn tror jeg vi nærmer oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke bare bestemoren til Emil Iversen som reagerte på russeren som ikke tok av seg lua under nasjonalsangen - det ble behørig notert av etiketteavdelingen i sofaen...

Men det er jo godt å høre at veteran Sundby tar ansvar for å berolige en ung og nervøs ankermann - Vi sørger for å sende deg ut sammen med Ustiugov, og så avgjør du... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Skravla skrev:

Savner inntogene fra Lilleborg altså. 

Det var jo alltid et høydepunkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statsministeren sier på direktesendt tv at det er innafor å se vm på jobb. Ikke at vi er en skinasjon eller noe... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de snuttene/programmet med Ramm er så jævla tåpelig. Det er langt forbi puteflaut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han glimter til innimellom (jeg vil alltid elske Dirty Dancing-stuntet med Daniel André Tande), men det blir fort litt kleint.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Han glimter til innimellom (jeg vil alltid elske Dirty Dancing-stuntet med Daniel André Tande), men det blir fort litt kleint.

Mulig han glimter til, men det første jeg så av ham var så kleint at jeg har ikke seett mer.... Husker ikke en gang hva/hvor det var. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daria skrev:

Statsministeren sier på direktesendt tv at det er innafor å se vm på jobb. Ikke at vi er en skinasjon eller noe... :fnise: 

Ja, vi er en sportsnasjon. 

 

Husker vi hadde tv på skolen under OL i Sarajevo, og storskjerm i kantina under OL på Lillehammer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og radiosendingene fra Albertville-OL over høyttalerne i skolegården... :fnise:

Men svenskene er ikke helt der - vi var jo så frustrerte da vi på vei hjem fra vm i Falun hadde en dag i Stockholm og ikke kunne finne en storskjerm noe sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 06.37. Hjernen er åpenbart alene og bare delvis våken.

Oi, jeg har jo glemt å sette på vekkerklokka, jeg har jo legetime. Hvordan kunne jeg glemme å tenke på det i går kveld? Skal vi se, time kl 11, da bør jeg ta banen senest kvart på og være ute av huset før halv 11. Sette klokka på 9, da, da har jeg god tid...

*strekker ut hånda og setter på klokken*
*synger ned i puta igjen*

Kl 06.39.

Vent litt, det er lørdag i dag, jo. Jeg skal da ikke til legen før på mandag...

*strekker ut hånda og skrur av klokken igjen*

:sove: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Nå kan du dra hjem og føde! Og Fred Børre kan jo også reise hjem og ta imot barn - formér verden, det er helt greit for meg!

Kombinertsjefen i godt humør etter laggull :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Han får ikke kontakt med skiene i den føsrte flyfasen...

Hoppspråk er jo ganske underholdende :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninuskapus: Bare innom og hilser på. 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Cata skrev:

*ser for meg ski som ramler ned fra himmelen, etterfulgt av hopper i ren Donald Duck stil *

Tror vi er mer i James Bond-stil - han har jo skiene på når han lander...

*vinker til sauen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At danseren til Chris Medina har en kjole som minner litt om den jeg tidligere i kveld så på Blanche Dubois i En sporvogn til begjærs mest tragiske (i ordets virkelige forstand) scene bidrar jo ikke til stemningen... Men ellers var det mange treff på bingobrettet her, med både hvitt piano, falsett og glitter både her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Logan er pauseunderholdning hos svenskene - han må jo ha en fulltidsjobb med å reise rundt og være levende MGP-nostalgi. Men nå både ser (Rev. Sølvrev.) og høres han mye bede ut enn han gjorde en periode, og det er jo godt. *kan fortsatt hvert ord av Hold me now*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slitsom gjeng kom på bussen samme sted som meg. De var i meget godt humør og skulle mange holdeplasser forbi meg...... men holdeplassen etter jernbanetorget sto det kontrollører som skulle inn på bussen - og da skulle plutselig ikke gjengen lenger. Deilig med ro på bussen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...