Daria Skrevet 22. november 2019 Forfatter #23381 Del Skrevet 22. november 2019 Har flyfilla landet for en stund nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. november 2019 Forfatter #23382 Del Skrevet 22. november 2019 På 17.11.2019 den 22.34, Daria skrev: 17.11: Syv lest, ingen kjøpt. 22.11: Åtte lest, ingen kjøpt When we were the Kennedys handler egentlig ikke om Kennedy-familien, men om en irsk-amerikansk katolsk familie hvor faren brått dør, et drøyt halvår før Kennedy-drapet (som, i avdelingen på pussige sammentreff, skjedde nettopp 22. november) . Dette er forfatter Monica Woods skildring av sin egen oppvekst i en liten industriby i Maine på 60-tallet. Om sorgen over faren, men også om familieliv og viktige vennskap og om de mange karakterene i en småby preget av innvandring, katolisisme og økt industrialisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. november 2019 #23383 Del Skrevet 22. november 2019 Flyfilla har en drøy uke hjemme nå - deilig! Første uka i desember er det ut på tur igjen, tre land på tre dager Begynner å bli ganske god på reiseregninger da... Og kredittkortregninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. november 2019 Forfatter #23384 Del Skrevet 22. november 2019 Tre land på tre dager - da begynner vi å snakke avansert flyfille... Får du i det minste gjort unna litt julegaveshopping underveis (alternativt - taxfree-varer til alle...)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. november 2019 #23385 Del Skrevet 23. november 2019 Med jobbing fra morgen til kveld, og sosiale jobbmiddager i tillegg blir det dårlig med shopping. Men foreldre setter stor pris på litt flytende fra taxfree, og jeg får tatt en gave eller to i samme runden. Tre land var en liten overdrivelse kanskje, siden ene landet bare er for mellomlanding og noe togtransport. Men tre mellomlandinger der da, så fant ut det var verdt å ta med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2019 Forfatter #23386 Del Skrevet 23. november 2019 Et forvirrende øyeblikk trodde jeg Therese Johaug gjennomførte intervjuet med sjørøverlapp - kameravinkelen akkurat i det jeg kom inn plasserte reporterens store, svarte mikrofonhode rett foran øyet hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2019 Forfatter #23387 Del Skrevet 23. november 2019 19 minutter siden, Roadrunner skrev: Med jobbing fra morgen til kveld, og sosiale jobbmiddager i tillegg blir det dårlig med shopping. Men foreldre setter stor pris på litt flytende fra taxfree, og jeg får tatt en gave eller to i samme runden. Tre land var en liten overdrivelse kanskje, siden ene landet bare er for mellomlanding og noe togtransport. Men tre mellomlandinger der da, så fant ut det var verdt å ta med Man må skryte når anledningen byr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. november 2019 #23388 Del Skrevet 23. november 2019 29 minutter siden, Roadrunner skrev: Tre land var en liten overdrivelse kanskje, siden ene landet bare er for mellomlanding og noe togtransport. Men tre mellomlandinger der da, så fant ut det var verdt å ta med Godt du er glad i å reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2019 Forfatter #23389 Del Skrevet 23. november 2019 Det er så lite fristende å gå ut om dagen, særlig når det ikke lokker fristende kultur i den andre enden. Grått og vått og mørkt (nesten uansett tidspunkt) ute, lyst og varmt og te og tv-sport og Edvard Hoem inne - når det ikke står noe livsviktig på handlelista (hvem trenger vel dopapir...) , sitter det langt inne å mønstre nok energi og viljestyrke. Jeg får jo uansett en snev av frisk luft og bevegelse når de gamle TenSing-heltene Bjørn Eidvåg og Sigvart Dagsland venter i konserthuset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2019 Forfatter #23390 Del Skrevet 23. november 2019 Jeg syntes plutselig flere av alpinjentene var så lave, men sannsynligvis handler det mer om at NRKs nye alpinreporter er en del høyere enn Line Andersen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. november 2019 #23391 Del Skrevet 23. november 2019 Her er det husmortakter i dag, før middag og julekonsert i kveld. Hybelkaninene har herjet fritt altfor lenge, og rotet har hopet seg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. november 2019 #23392 Del Skrevet 23. november 2019 1 minutt siden, Roadrunner skrev: Her er det husmortakter i dag, før middag og julekonsert i kveld. Hybelkaninene har herjet fritt altfor lenge, og rotet har hopet seg opp Kan du ikke be kaninene rydde? *venter på rapport fra dressurkurs* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. november 2019 #23393 Del Skrevet 23. november 2019 Akkurat nå, Cata skrev: Kan du ikke be kaninene rydde? *venter på rapport fra dressurkurs* Jeg har prøvd i ukesvis. Det eneste de klarer er å holde heidundranes hjemme-alene-fester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. november 2019 #23394 Del Skrevet 23. november 2019 1 minutt siden, Roadrunner skrev: Jeg har prøvd i ukesvis. Det eneste de klarer er å holde heidundranes hjemme-alene-fester Æsj! Trodde kanskje jeg kunne følge "Fuggeln's hybelkanindressurkurs". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2019 Forfatter #23395 Del Skrevet 23. november 2019 Jeg har heller ikke helt fått taket på dressur, men jeg er knallgod på oppdrett 🐰 Julekonsertene drøyer jeg en ukes tid, men nå må jeg jo se om jeg finner ut hvem RR skal på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2019 Forfatter #23396 Del Skrevet 23. november 2019 *fant* (Antar jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. november 2019 #23397 Del Skrevet 23. november 2019 Akkurat nå, Daria skrev: *fant* (Antar jeg... ) Alternativene er vel ikke overveldende Ble spurt tidligere i uken, så dette er etter innfallsmetoden Den 17.des er mer planlagt *sender utfordringen til Daria* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2019 Forfatter #23398 Del Skrevet 23. november 2019 17.? Den jeg hadde i tankene var den 18... *leter videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. november 2019 Forfatter #23399 Del Skrevet 23. november 2019 -Vi sier lykke til på din siste reise. Jeg håper nrks utskremte ikke mente å være fullt så makaber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. november 2019 #23400 Del Skrevet 23. november 2019 Akkurat nå, Daria skrev: -Vi sier lykke til på din siste reise. Jeg håper nrks utskremte ikke mente å være fullt så makaber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå