Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teatergjensyn med Tung tids tale i kveld. Forrige gang jeg så den var tidlig i fjor høst, på en prøveforestilling før urpremiere og turné. Jeg kan ikke sette fingeren på hva som er endret (bortsett fra at noen har utvidet dialektrepertoaret sitt), men den traff på en helt annet måte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fotomodell-oppdrag er overstått :foto: Vi blir jo ny og større sammenslått fylkeskommune til nyttår, det krever jo nye kort og dermed også nye bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dukket opp reklame i insta-feeden min for et selskapslokale som kaller seg Gledeshuset. Det kan da ikke bare være jeg som får helt andre assosiasjoner av det navnet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Backstreet Boys, Savage Garden, Boyzone. Jeg zappet innom Smells like the 90s på VH1 Classics og ble sittende fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilasene er på vei ned i naboblokka, hvor det har pågått fasaderehabilitering og balkongoppgradering siden før sommeren. Tro jeg hadde klikket for lenge siden om jeg hadde bodd der...

Av annet uinteressant vedlikeholdsnytt står heisen her i gården på tredje dagen, etter at den har brukt høsten til å utvikle stadige nye og tvilsomme lyder. Det siste (og, antar jeg, avgjørende) tilskuddet på repertoaret hørtes ut som parringsropet til en litt uengasjert sel, og kunne høres helt inn i leiligheten. Det tok et par dager før jeg skjønte hva det faktisk var (jeg var inne på tanken om både ny vaskemaskin og ny partner i en av naboleilighetene...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Flyfilla er kjapt innom og hilser på. :kaklehone:På vei hjem, mellomlandet på Gardermoen nå. Om ca 72 timer bærer det avsted igjen :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2019 den 14.29, Daria skrev:

Resultatet fra dagens bytur: Kjøleskapsmagneter, innerpute til gårsdagens putetrekkproduksjon og 33 liter fyllkuler...

Jeg har fyllt kuler i pc-putebordet, som var det de ble kjøpt for, og har etter omtrentlig øyemål ca 28 liter igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Jeg har fyllt kuler i pc-putebordet, som var det de ble kjøpt for, og har etter omtrentlig øyemål ca 28 liter igjen...

Men...hvor er de opprinnelige kulene som var i bordet? Har de fått kula og flyktet? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cubus reklamerer på fb:

Sitat

Favorittplagget som passer enhver anledning 🖤
Nå får du -100 kroner på alle sorte jeans til dame hos Cubus.

Jeg tror de mener at det skal være en sammenheng mellom de to setningene. Innvendingene er flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hun er jo litt bitch, men hvem er ikke det...

Visdomsord med et snev av selvinnsikt fra tenåringsjentene på toget :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...