Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

I fjor (eller tidlig i år) så leste du en biografi om Laura Ingalls...... er den din eller har du lånt den?

 

(utrolig hva man kommer på i halvsøvne på bussen hjem....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra nå av å finne i ordboka under innførselen "Å bli eid", med kryssreferanse til "viktigheten av å vite hva man snakker om" og "pinlig"... Men i følge egen twitter hadde han i det minste snakket med henne og bleklaget sin ignoranse i ettertid, det skal han jo ha ros for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 -Denne konserten er så kort at vi trenger jo minst ett ekstranummer, konkluderte kontratenoren, for anledningen iført stjernehimmel-jakke. Så sang han et ekstranummer, men syntes at siden denne sangen også var så kort, må vi jo ha et til... Jeg likte tankegangen hans :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tjuvstartet med julemusikken  - flere dager før advent! :daane:Det føltes så naturlig her jeg sitter til ørene i julestoff og -prosjekt... :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt på Magnolia jazzband og Mathias Eick (potensielt tidenes vakreste juleplate) og kommet godt i gang med et nytt syprosjekt som kanskje skal bli julegave, men middag glemte jeg visst...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sno: Planene om flanering på Løkka utgikk, men jeg kom meg hvertfall til Jysk og fikk tak i nytt trekk til strykebrettet, det er et behov jeg har kjent på en stund... Dessuten stakk jeg innom Meny - den lå så lagelig til ved bussen - og fant både Lady Grey i løsvekt (jeg har lett i ukesvis) og julekalender fra Anthon Berg :hoppendeglad:Nystekt brød og årets første julesylte til lunsj er jo heller ikke så dumt... Jeg starter alltid november full av gode intensjoner om ingen julevarer før advent, og en gang etter 20. november vil det likevel snike seg både julerødbetsalat, sylte og en boks pepperkaker ned i handlekurven. Man skal jo ha respekt for tradisjoner; også de mer utilsiktede... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens multitaskingskunster: Potte om planter og koke grøt samtidig - uten at grøten ble hverken brent eller full av jordflekker... *flink* :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det diskuteres multitasking på QI også - å strikke mens man løper maraton. Min eneste kommentar er denne:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daria skrev:

Dagens multitaskingskunster: Potte om planter og koke grøt samtidig - uten at grøten ble hverken brent eller full av jordflekker... *flink* :nigo: 

Ikke planta plante i grøt heller? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev dagens dato, og hjernen informerte meg umiddelbart om at en av gutta i NKOTB (Jon, for de med detaljkjennskap) har bursdag i dag. Husker bursdagene til nære og kjære ser den ingen grunn til, men boyband-kunnskap er tydeligvis for evig...

Lurer forøvrig på om han ikke fyller 50 i dag, til og med - dagens du-begynner-også-og-bli-gammel-realitetsorientering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg er desperat eller noe, men det er jo dårlig gjort av tebutikken å annonsere på insta at nå har årets gløggte kommet - uten å samtidig legge den ut i nettbutikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg aner at noen har gått på en smell...? Selv har jeg planer om stoffhandel i forbindelse med en utflukt til distriktene i morgen - det er en stor butikk der jeg lenge har hatt lyst til å avlegge et besøk, og nå har jeg en unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Cata skrev:

Når man nettopp har kjøpt Selbuvottbok så var det helt greit med black friday pris på garn på Sparkjøp... :plystre:

Var inne og kikket, men besinnet meg. Jeg trenger mer garn like mye som jeg trenger en kule i hodet..... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Skravla skrev:

Nær et kulturhus eller er det feil distrikt?

Helt riktig distrikt...

57 minutter siden, Skravla skrev:

Var inne og kikket, men besinnet meg. Jeg trenger mer garn like mye som jeg trenger en kule i hodet..... :plystre:

:hoho:Men jeg trenger jo strengt tatt et togprosjekt til nyttår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...