Pupsilure Skrevet 29. april 2010 #141 Del Skrevet 29. april 2010 Så kjedelig at du ikke fikk noe klart svar! Hørtes veldig godt ut med grillet kylling til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 29. april 2010 iogmed hcg er så lav så er jeg kanskje kortere på vei enn jeg trodde også.. men en termin litt lengre ut i januar er ikke å forakte nå må jeg bare slappe av og håpe at tida ikke går så alt for sakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. april 2010 #143 Del Skrevet 29. april 2010 Da må du vel isåfall ha testa positivt kjempetidlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 29. april 2010 der sa du noe.. nå kan dette være psykologisk også.. stress.. skal ligge på sofaen med varmeflaska nå og kose meg lese litt! tiden vil vise hva som er tilfelle med meg.. håper hcg har økt til mandag!! hurra for fri til lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #145 Del Skrevet 29. april 2010 Gratulerer med spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 29. april 2010 Gratulerer med spire! takk for det! som du ser så er jeg litt bekymra om dagen.. ( mulig derfor jeg har vondt også.. ) satser på at smertene går over og at spiren vokser og gror som normalt, der den skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 29. april 2010 #147 Del Skrevet 29. april 2010 Uten at man skal undervurdere smertene dine, er det vel ofte sånn at når man bekymrer seg for noe, kjenner man det bedre. Håper alt er i orden og at du slipper flere bekymringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. april 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 29. april 2010 Uten at man skal undervurdere smertene dine, er det vel ofte sånn at når man bekymrer seg for noe, kjenner man det bedre. Håper alt er i orden og at du slipper flere bekymringer! Tror nok jeg kunne trengt å koble heeelt ut ja! merker det at når jeg bare slapper av med ei bok på sofaen og varmeflaske så er det bedre.. men med en gang jeg skulle ut med Mannen og hunden i skogen så kom smertene.. føler vel jeg slapper godt av om natta, men kl 01 våkner jeg hver natt.. husker ikke drømmene heller.. prøve å ta paracet før jeg legger meg og ta med varmeflasken. mulig det hjelper men føles godt at en faktisk blir tatt på alvor. legen foreslo at jeg kunne legges inn til observasjon.. vurderer det om det fortsetter ut i neste uke. gleder meg til første ordentlig ul hvor en får vite nøyaktig hvor langt en er på vei.. usikker på hvor langt jeg egentlig er på vei ettersom det ikke syntes noe på innvendig ul i dag.. ingen svar, men bittelitt beroliget er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 29. april 2010 #149 Del Skrevet 29. april 2010 Godt og høre at du blir tatt på alvor. håper du føler deg bedre snart og at du får vite at alt er i orden så du slipper og uroe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #150 Del Skrevet 30. april 2010 I natt fikk jeg smertetokt klokka 24. kastet opp samtidig.. makrell i tomat er ikke noe jeg vil spise på ei stund Men lå der på badegulvet og prøvde å forestille meg spiren der inne som er på vei til livmoren. Og at ting er normalt. så jeg føler meg litt roligere nå, og skal prøve å tenke på bare positive ting før jeg legger meg. og på dagen også! Tror nok det kan hjelpe helt ufattelig glad for at jeg har fri i morgen, enda bedre at jeg egentlig skulle jobbe! ingenting er bedre enn å få betalt når en har fri! da er det bare å få i seg fiberrikt glutenfritt brød (fra Fria limpan.pleier kjøpe mellomgrovt, men nå er det fiber som gjelder) kjører på med brunost Ha en fiiiin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. april 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 30. april 2010 Lang dag på jobben i dag.. stress! folk tar helt av når butikken er stengt èn dag.. Har ikke hatt særlig vondt i dag! Tror den praten jeg tok med meg selv på badegulvet i morges funket! Nå sløver jeg i sofaen og skal lese litt. Mannen tar seg noen drinker, kjenner lukten goooodt! Vi leide en del filmer, men blir vel sett i morgen Litt småtrøtt her jeg ligger, men må holde ut iallefall en time til FRI i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 1. mai 2010 Våknet i natt i ett-to tida.. men det var ikke så smertefullt som de andre gangene! ingenting på dagen i går, og ikke hittils i dag Har storkost meg hjemme på fridagen! Har støvsuget og vasket! renset boblebadet + dusjen raket løv i hagen lagt noen blomsterfrø i blomsterkassen plantet ut en plante jeg hadde inne delt en svær aloevera plante som jeg fikk av svigermor fylt på mer vann i uteboblebadet deilig temperatur ute! livet er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mai 2010 #153 Del Skrevet 1. mai 2010 Har dere boblebad både inne og ute? Her har det regna, sludda, snødd og hagla om hverandre i hele dag.. Blir visst aldri vår her i år! Høres deilig ut å ha fått gjort så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 1. mai 2010 Har dere boblebad både inne og ute? Her har det regna, sludda, snødd og hagla om hverandre i hele dag.. Blir visst aldri vår her i år! Høres deilig ut å ha fått gjort så mye! Jepp! ett oppe på badet, ser ut som et badekar-form, og et tremanns ute. (ute og ute.. det er fire vegger, tak og dør. men det er ikke isolert da.. veldig koselig!) steamdusj på badet også Mannen liker veldig godt sånne ting.. jeg klager ikke!! herlig å kunne holde på ute. våren er så absolutt kommet her i sør. men alt er ca en mnd forsinket pga snøen lå så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 2. mai 2010 våkna jaggu meg to ganger i natt også.. svetting og smerter.. fikk det en gang på dagen i går også.. hunden sutret og stresset og ville på tur.. mannen fikk gå alene.. Nydelig vær her i dag!! Og jeg skal på varetelling finne frem varmedressen og ta det verste først.. frysen! men det skal gå fort! hjem og kose meg etterpå! mye klaging på meg her... men har det fantastisk fint ellers altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #156 Del Skrevet 2. mai 2010 Aaaaah, deilig å være hjemme igjen herlig å sløve litt på sofaen! men burde kanskje komme meg ut i hagen en tur.. nydelig vær ute luke vekk litt ugress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 2. mai 2010 #157 Del Skrevet 2. mai 2010 Jepp! ett oppe på badet, ser ut som et badekar-form, og et tremanns ute. (ute og ute.. det er fire vegger, tak og dør. men det er ikke isolert da.. veldig koselig!) steamdusj på badet også Mannen liker veldig godt sånne ting.. jeg klager ikke!! Ja takk! Så flink og effektiv du er da med både vasking og luking. Det er bare å komme denne veien etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 2. mai 2010 Vet ikke om jeg tør å si dette Archee men jeg har enda ikke kommet meg ut... ble sittende å spille supernintendo.. mario3 Mulig jeg går ut en tur nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg gikk faktisk ut og luket litt i solen varmt!!! Puh Nå har vi spist herlig kinamat og skal sette på en dvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 2. mai 2010 #160 Del Skrevet 2. mai 2010 Flinke Mokkon83! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå