Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Har jeg logga inn som deg og skrevet dette eller? :klø: Det er jo som å lese om meg jo! ;)

Godt å vite at man ikke er alene da, om ikke annet! :Nikke:

:klemmer:

hehe :lol:

godt en ikke er alene... jeg er så fryktelig utålmodig...

vet at det sjeldent klaffer på første forsøk, men så har jeg jo et teit lite håp allikevel.. selv om jeg ikke har noen symptomer, og kjenner tr komme som vanlig.. tre dager igjen til uka skal komme.. kaller man det ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel det som er ikm ja! :Nikke: Jeg har også et ørlite håp, selv om jeg vet det er en smule irrasjonelt.. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet.. :sjenert:

Jeg skal teste på onsdag hvis ikke TR har kommet, for da skal jeg på vinkveld.. Uff, grugleder meg! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville bare melde meg som leser av dagboka di, si lykke til og at jeg håper det klaffer for dere! Vi er også i PP1, og som du sier så har man jo alltid et håp om at det skal bli en fulltreffer på første forsøk! :) nesten før man rekker å bli ordentlig prøver! hadde ikke det vært noe! hehe

vi får krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Lykke til med prøvingen, håper det klaffer snart!! Blir spennende og følge dagboken din videre :)

Jeg er ikke prøver enda, men håper og bli det snart! Samboeren min er nettopp ferdig med studier og vil få seg en jobb før vi bestemmer noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg er fryktelig utålmodig selv, og vil helst at ting skal skje med en gang, når jeg først bestemmer meg. Men nå er jeg i pp4, og det går faktisk greit! Kjipt og ganske trist hver gang mensen kommer, men det går over. Heldigvis har jeg en forståelsesfull og reflektert samboer som trøster meg ved å si alle de riktige tingene, og en gammel venninne som også prøver, så kan prate med henne om alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville bare melde meg som leser av dagboka di, si lykke til og at jeg håper det klaffer for dere! Vi er også i PP1, og som du sier så har man jo alltid et håp om at det skal bli en fulltreffer på første forsøk! :) nesten før man rekker å bli ordentlig prøver! hadde ikke det vært noe! hehe

vi får krysse fingrene!

:velkommen:

moro å følge med på de som er i samme PP som en selv :)

torturerer meg selv med å tenke hva jeg kommer til å føle når det står "gravid" på testen.. helst nå snart ;)

kommer innom boka di og legger igjen et spor slik at jeg kan følge med på deg også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Lykke til med prøvingen, håper det klaffer snart!! Blir spennende og følge dagboken din videre :)

Jeg er ikke prøver enda, men håper og bli det snart! Samboeren min er nettopp ferdig med studier og vil få seg en jobb før vi bestemmer noe :)

:velkommen:

takk for det! :) vi håper også det klaffer så fort som mulig :jepp:

gled deg til den dagen samboeren din sier at han ønsker å få barn med det, det er en utrolig fin følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg tenkte på det øyeblikket jeg så at testen var positiv! :rødme: Det ble på en måte som forventet, men samtidig var jeg roligere enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg tenkte på det øyeblikket jeg så at testen var positiv! :rødme: Det ble på en måte som forventet, men samtidig var jeg roligere enn jeg hadde trodd.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smerte....

våkna i 3 tida i natt med skikkelig smerter i underlivet...

kjentes ut som menssmerter x 10.. kvalm og kaldsvettet..

TR har ikke kommet enda, men ankommer nok senere ikveld eller i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damned.. fikk et tokt til med smertehelvete, kvalme.. litt mildere enn i natt, men tårene kom allikavel.. :(

2 ibux og avslapping på gulvet senere så er jeg litt menneske igjen.. hva i alle dager er dette!!?

kan det være fordi jeg gikk så lenge på p pillen? men jeg har jo hatt 2 menstruasjoner siden jeg slutta og de gikk smertefritt..

ååå... :kjefte:

føles som tr er rett rundt hjørnet, men det har den forsåvidt gjort i en uke nå.. satser på at den kommer i morgen.. vil bare få den, bli ferdig og starte PP2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. :troest: Jeg synes nesten det var skummelt å slutte på p-piller, for de første månedene så jeg virkelig ettervirkningene etter hva de faktisk hadde gjort med kroppen! Aldri om jeg skal ta noe sånt igjen! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig, Mazilla...

tror ikke jeg kommer til å bruke p-pille igjen..

men blir man så herpet av all slags prevansjon da?

feks p-ring, plaster eller spiral? er jo hormoner i alt..

i dag kjøpte jeg en graviditets-test.. just in case ;)

har fått TR til samme tid på dagen hver gang, men i dag har den enda ikke kommet.. føler at den er på vei da.. men om den ikke er kommet til i morgen, så tester jeg lørdag morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt litt spennende ser jeg! :jepp:

Min kom forholdsvis brått på i dag, selv om jeg hadde mine mistanker da jeg plutselig var et hormonmonster i går kveld.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-piller er noe dritt :( Heldigvis slapp jeg problemer i det hele tatt da jeg sluttet på p-ringen min. Gikk rett inn i fin vanlig syklus :)

Forferdelig å ha så vondt i magen! man føler seg helt hjelpesløs, og klarer ikke annet enn å ligge i fosterstilling :kose:

Får håpe det blir litt spenning her lørdags morgen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spennende dette ja.. :)

tror jeg tester allerede i morgen om tr ikke har kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crap...

jeg kjøpte feil graviditetstest!! damned :kjefte:

kjøpte den fra rfsu, men den skal visst brukes ei uke før ikm..

skal tro om jeg kan bruke den fordet..? hvis ikke så blir det ikke testing før lørdag.. med mindre tr kommer da..

snoket selvfølgelig rundt på nettet og de enorme smertene jeg hadde ligner det mange får som festesmerter..

gud fader... jeg kommer til å bli skuffet! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crap...

jeg kjøpte feil graviditetstest!! damned :kjefte:

kjøpte den fra rfsu, men den skal visst brukes ei uke før ikm..

skal tro om jeg kan bruke den fordet..? hvis ikke så blir det ikke testing før lørdag.. med mindre tr kommer da..

snoket selvfølgelig rundt på nettet og de enorme smertene jeg hadde ligner det mange får som festesmerter..

gud fader... jeg kommer til å bli skuffet! :sukk:

Den kan brukes en uke før, men den er jo mer sikker jo nærmere ikm en kommer, så det burde jo ikke være noe problem for deg! ;)

Håper du slipper å bli skuffa, men hvis du blir det, så kan vi jo følge hverandre i en syklus til, og forhåpentligvis klaffer det da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...