Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 10. august. Vi prøvde i ca 4 mnd :) Begynte vel i midten av juli og testet positivt 1. desember. Mannen fikk positiv test i kalenderen sin :hjerte: Han ble så glad!

Ja, det er veldig spennende :Nikke: Magen vokser og den lille sparker masse hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 10. august. Vi prøvde i ca 4 mnd :) Begynte vel i midten av juli og testet positivt 1. desember. Mannen fikk positiv test i kalenderen sin :hjerte: Han ble så glad!

Ja, det er veldig spennende :Nikke: Magen vokser og den lille sparker masse hver dag.

ååå, så utrolig herlig!!! :)

spennende å følge med på livet som gravid! :popcorn: håper det samme skjer med meg kjempesnart!!

sier til meg selv at jeg ikke skal ha noen forhåpninger ang å bli gravid med det aller første,men det er vanskelig... har allerede funnet ut hvor jeg skal ha stellebord, praktiske plasser til babyting på badet.. vi har et lite rom som skal bli barnerom! aaah, glede gledesen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert:

føler meg litt frustrert...

i går kveld ble det litt :sengekos: og rett før han kommer så sier han "jeg s***** bare på ryggen din så slipper du gå på do etterpå...."

Jeg svarer: nei det trenger du absolutt ikke, men han gjør det fordet..

nå lurer jeg på om han har ombestemt seg, eller om han virkelig gjorde det av hensyn til meg..

hmm vi fikk ikke pratet noe særlig i morges heller, så får høre hva han sier når han kommer hjem..

jeg maser jo ikke om det å få barn heller for tiden føler jeg selv..

akk ve...

vente og se..

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

intet hørt enda..

sikkert bare meg som overreagerer..

da er det natta...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære orker ikke :sengekos: fordi han føler seg sliten og bekymret pga jobb..

og det skjer selvsagt nå når jeg har el...

jaja, ingen prøving denne gangen allikevel...

:frustrert::tristbla::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er skuffet :kose: Var han ikke så veldig klar allikevel eller? Det kommer flere sjanser, men man vil jo helst bli gravid så fort som mulig, og det føles ikke godt å la en sjanse gå fra seg :klemmer:

Stor klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du er skuffet :kose: Var han ikke så veldig klar allikevel eller? Det kommer flere sjanser, men man vil jo helst bli gravid så fort som mulig, og det føles ikke godt å la en sjanse gå fra seg :klemmer:

Stor klem til deg :klem:

aner ikke om "klarheten" er borte eller hva det er..

håper han prater litt om det etterhvert, jeg vil iallefall ikke mase.. :) antakeligvis bare meg som tar sorgene på forskudd her..

men tusen takk for støtten :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått litt mer innsikt i hva herren tenker på :)

Han er ikke "u-klar" for prøving, men det var faktisk stresset pga jobb.. :)

Ikveld blir det :sengekos: og jeg fikk el-slim i dag!

men den var som en rund tykk klump.. blank..? er det normalt?

burde jeg kjøpe slimløsende hostesaft?

uansett, nå blir det prøvings! PP1 er i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! :hoppe:

:duskedame: for PP1!

Husker faktisk ikke helt hvordan EL-slim ser ut jeg :flau: Har du EL-tester eller? Du kan jo prøve slimløsende hostesaft. Både du og mannen skal ta det i så fall. Jeg kjøpte det inn til PP6, og da satt spiren før jeg rakk å begynne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått snakka, så du slipper å tenke og tro og gruble og bekymre deg, på jenters beste vis! ;) Og ikke minst at det hadde sin naturlige forklaring! Lykke til! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles veldig beroligende :)

I går ble det :sengekos: og må prøve å få til noe i kveld :)

Prøvde nå i sted, men litt for tidlig.. :lol:

Håper vi får anledning i helga selv om vi får besøk av tantebarnet!

spennende dette! så er det å holde seg unna testing til forventet tr dato.. :fnise:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble ingen :sengekos: i går... :(

Mannen var for sliten og trøtt.. :natti:

typisk ettersom jeg har EL

kanskje jeg får sjansen i kveld...

vel vel, da får jeg satse på pp2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Din pp2 blir min pp1. :lur: Moro hvis det hadde klaffet samtidig! :jepp:

spennende!! :strix:

skal du lage prøverdagbok etterhvert nå da? :)

Ser ut som jeg kanskje får meg noe :humpe: ikveld!! jippiiii :)

:bolledeig::lol:

tror jeg er fruktbar enda.. håper det! om ikke annet så prøver en igjen neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende!! :strix:

skal du lage prøverdagbok etterhvert nå da? :)

Ser ut som jeg kanskje får meg noe :humpe: ikveld!! jippiiii :)

:bolledeig::lol:

tror jeg er fruktbar enda.. håper det! om ikke annet så prøver en igjen neste pp!

Har tenkt på det, men samtidig så vet jeg ikke om det kanskje blir litt for "seriøst" av å lage prøverdagbok.. Vil ikke ha noe press.. ;) Jeg tenker vi bare dropper prevensjon uten å tenke så veldig mye på når i mnd det er best å kjøre på osv.. (Selv om det er veldig vanskelig å legge deg helt fra seg etter å ha vært på kg en stund! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tenkt på det, men samtidig så vet jeg ikke om det kanskje blir litt for "seriøst" av å lage prøverdagbok.. Vil ikke ha noe press.. ;) Jeg tenker vi bare dropper prevensjon uten å tenke så veldig mye på når i mnd det er best å kjøre på osv.. (Selv om det er veldig vanskelig å legge deg helt fra seg etter å ha vært på kg en stund! ;) )

skjønner den :) like greit å bare prøve i det stille da :) blir fort litt mer seriøst når andre følger med! :wink: men trodde dere skulle vente et år til pga skole? eller har det året gått?tida flyr så fort avsted! :)

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

o hellige tid for noen smerter jeg har i underlivet!

stikkinger/murringer i blæreområdet, som strekker seg hele veien bak til enden...

mulig urinveisinfeksjon fordi jeg ikke gikk på do etter :humpe: kanskje..?

for tidlig å skulle merke evt graviditet ettersom jeg skulle hatt el på fredag..

tenker det er borte i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner den :) like greit å bare prøve i det stille da :) blir fort litt mer seriøst når andre følger med! :wink: men trodde dere skulle vente et år til pga skole? eller har det året gått?tida flyr så fort avsted! :)

Joo, vi skulle jo egentlig vente, men da må jeg jo samtidig vente til jeg har jobba en stund også, for å få betalt under permisjonen osv. Lønner seg jo å få barn mens man studerer, sånn i forhold til Lånekassen.

Det passer jo "aldri" med barn, så vi kan like gjerne prøve nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...