Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Oj! Dette var spennende ja! Men festesmerter så sent :klø: Da må du hatt EL senere enn du trodde.

Koser meg med litt :popcorn: og venter spent på oppdatering!

:strix:

Såååååå bra!!!!! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne!!!

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det jeg ser!? :hoppe::danser: :dåne: :duskedame:

Du er jo :gravid: blitt! :nigo:

En liten spire har festet seg i magen din og skal bli en nydelig liten julegave :rødme:

GRATULERER :klemmer: :klemmer: :klemmer:

tuuuuusen takk :)

tankene om at den må klore seg fast kommer nå.. vanlig det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, helt vanlig :nigo:

Hvordan føles det?

Og hva sa mannen?

Og når er terminen?

:hoppe:

Mannen lå og sov da faktisk :) vi hadde tenkt å ta oss noen drinker i går kveld og spille litt wii. men etter en liten boks cider så hadde jeg ikke noe lyst på mer. smakte ikke særlig.. to trekk av festrøyken før jeg ble kvalm og stumpet den.. så jeg holdt meg våken til kl 00.30. Mannen ble sittende oppe lengre (derfor han er litt sliten i dag) jeg fikk vondt i magen igjen i 3 tida i natt.. ringte legevakten kl 8.30, og fikk beskjed om å ta en til graviditetstest og ringe dem igjen om den var negativ :)

jeg kjørte til byen i 10 tida for å kjøpe testen (ville ikke bruke det rett ved her.. ettersom jeg jobber på samme senteret :lol: )

kom hjem, og var så tissetrengt at jeg bare reiv opp papiret på testen mens jeg sto i kryss. såvidt jeg greid å rekke å få noe på testpinnen! :flau:

føltes som en liten evighet at det var et timeglass i displayet.. var et lite sjokk da det sto "GRAVID"

løp opp til Mannen og fortalte det! han ble sååå glad!! grein litt begge to og bare lå inntil hverandre mens vi gråt og lo..

sprøtt!

vi har fortalt det til foreldrene våre og søsken! om det skulle gå galt så har man flere å dele/trøste med. men nå blir det en hemmelighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som vet om man kan skifte navn fra prøverdagbok til noe annet, eller må jeg lage ei ny dagbok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, gratulerer kjære deg!!!! :strix: :strix: :rødme: :dåne: :nigo::hoppe: :dåne:

Nå ble jeg nesten litt rørt her jeg sitter! (Har kanskje litt sammenheng med at jeg har drukket et par glass for å drukne mine sorger over mangel på festa spire denne mnd.. ;) )

Men igjen - gratulerer!! :klemmer:

(Hvis jeg bare får positiv test i løpet av et par mnd kan vi jo bli trille/kafévenner sammen neste vår! :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan flytte dagboka ved å skrive inn på ris/ros :) Så flytter de den for deg inn til graviditetsdagbøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med positiv test! :strix:

PS: Viss dei sterke magesmertene fortset å koma med jevne mellomrom, ville eg ha tatt ein tur til legen. Eg veit at ein får slike intense magesmerter ved svangerskap utanfor livmora. Ikkje for å skremma deg altså, men eg ville absolutt ha fått sjekka det ut om magesmertene ikkje gir seg. Eg har iallfall aldri høyrt om at festesmerter kan vera så vonde som du beskriver. Dessuten har jo fosteret festa seg no, så du skulle uansett ikkje kjenna slike smerter lenger.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Mokkon83!!!!!!!!! :smilyblomst:

Så utrolig heldig du er som fikk det til på første forsøk da!! Hehe, den som hadde vært like heldig som deg!!!

Du er seriøst mitt store forbilde! Hva er hemmeligheten? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, gratulerer kjære deg!!!! :strix: :strix: :rødme: :dåne: :nigo::hoppe: :dåne:

Nå ble jeg nesten litt rørt her jeg sitter! (Har kanskje litt sammenheng med at jeg har drukket et par glass for å drukne mine sorger over mangel på festa spire denne mnd.. ;) )

Men igjen - gratulerer!! :klemmer:

(Hvis jeg bare får positiv test i løpet av et par mnd kan vi jo bli trille/kafévenner sammen neste vår! :lur: )

nååååh, søt du er Mazzi!! :)

jeg krysser fingre og tær for deg og gutten i pp1 :strix:

hadde vært kjempekoselig å få ei trillevenninne her! flytter dere ned til den tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Mokkon83!!!!!!!!! :smilyblomst:

Så utrolig heldig du er som fikk det til på første forsøk da!! Hehe, den som hadde vært like heldig som deg!!!

Du er seriøst mitt store forbilde! Hva er hemmeligheten? :nigo:

Takk takk!!! :)

Tror nok det er fordi Mannen er meget produktiv :fnise:

De har veldig mange barn i hans familie..

ellers så prøvde vi å ha :sengekos: rundt da jeg trodde jeg hadde el :)

rett og slett flaks blandet med Mannens produktivitet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nååååh, søt du er Mazzi!! :)

jeg krysser fingre og tær for deg og gutten i pp1 :strix:

hadde vært kjempekoselig å få ei trillevenninne her! flytter dere ned til den tid?

Vi flytter ved nedover når/hvis vi får barn ja. Har jo alt av familie der, og innen den tid har vi ikke så mye som holder oss igjen her uansett.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter ved nedover når/hvis vi får barn ja. Har jo alt av familie der, og innen den tid har vi ikke så mye som holder oss igjen her uansett.. :)

da satser vi på at det blir nå snart! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk!!! :)

Tror nok det er fordi Mannen er meget produktiv :fnise:

De har veldig mange barn i hans familie..

ellers så prøvde vi å ha :sengekos: rundt da jeg trodde jeg hadde el :)

rett og slett flaks blandet med Mannens produktivitet :lol:

hehe, heldig med den da! Jeg vet ikke helt hvor produktive våre familier er... normalt produktive sikkert :gjeiper: Men svigerfaren min har/hadde 9 søsken! Så den grenen bør jo være produktiv nok!

Jeg vet enda ikke om det har klaffet i vår første PP, men finner nok ut av det i løpet av få dager... idag er det 25, og dagen for min IKM...

Kos deg myyyye nå!! Heldiggrisen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort kjempemye! :)

ryddet i diverse skap, vasket sommergardinene, strøket sommergardinene, hengt opp sommergardinene!

er det sommer snart? JAAA :)

ble så lyst og trivelig her!

har ikke hatt så mye smerter i underlivet i dag :)

kanskje hjalp det litt å rulle i halmen i morges? :skratte:

Mannen er nå bra søt.. han viste meg et barnesete på finn.no som var som ubrukt, sitter og kikker på babyting han ja!

søtingen :)

nå må vi finne på noe å spise tenker jeg..

og etterpå skal vi gå tur med hunden, SÅ skal vi spille på den gamle super-nintendoen min :) super mario!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det på tide å tenke på senga!

Dette har vært den beste helga :)

*sukk*

håper bare tida går fort nå frem til jeg virkelig føler at det er noen der inne :) gravidmage har alltid fascinert meg, håper jeg syns det er like fint på meg selv :)

snakket litt med mamma i dag om hennes graviditeter. hun var nesten ikke kvalm i det hele tatt. søsteren min har termin i slutten av september, og har ikke vært så dårlig hun heller :)

de får vite til fredag om det blir gutt eller jente!

er så moro at det bare blir 4 mnd forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mokkon! :goodbye:

Da har jeg ENDELIG rukket å lese gjennom dagboka di? Og hva ser jeg??

GRATULERER!!! :strix:

Jeg er KJEMPE glad på deres vegne. Håper bare det klaffer like godt hos oss. Ha en fortsatt fin helg (av det som er igjen).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Archee!! :)

Og krysser fingrene for at du er like heldig!

Fikk snakket med fastlegen min i dag. Skal bestille time i slutten av mai :) spennende!

skal tro om Mannen burde være med på den første samtalen?

Ble en innmari lang dag på jobb i dag.. merkes at en hadde fri lørdag... mye ekstra jobb da..

må legge om arbeidsstillinger også, vondt i ryggen i dag :(

nå blir det avslapping på sofaen!! lese litt Unni Lindell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...