Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

Endelig helg! :)

Det var en stressende dag på jobb i dag.. var hjemme 1,5t etter at jeg egentlig skulle vært hjemme.. Fikk skrekkelig vondt i rggen, veldig mye løfting.. det sitter mellom skulderbladene, og litt lengre ned...

ringte legen min, skal inn på legekontoret mandag kl 11.45... og ul på sykehuset 09.00 Blir litt frem og tilbake på jobb den dagen ja.. :)

Nå skal jeg bare nyte frihelga mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en herlig fridag!

endelig fikk vi tømt boden før søppel! skremmende hvor mye som samler seg.. grøss.. :sjokkert:

nå har vi fått lagt ny veranda denne uken, så ble en del plank. ett lass med gammelt treverk og ett lass med søppel :)

ellers så blir det frihelg 3 helger fremover!! ordnet meg fri neste helg :)

Og til mandag er det ultralyd!! Mannen skal være med :) gleder meg skikkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg klar for en kjøretur!

Skal til et vennepar og hente stauder! utrolig kjekt :)

stikker innom svigers og tar med meg svigermor på veien bort også :)

Blir nok å kikke på babytøy i dag, svigermor har letet frem klærne etter Mannen og hans søster :)

:hoppe: Ultralyd i morgen!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig effektiv dag!!

Har holdt på i hagen i timesvis! :)

Ble skikkelig fint her!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk veldig fint på ultralyd i dag!! :):hoppe:

Han kunne tydelig se at det var noe i livmoren, så det er ikke graviditet utenfor :)

Hcg har steget til 1600! Ser veldig bra ut :)

Skal avtale ny ultralyd senere, blir nok 31 mai.

Veldig glad for at Mannen var med :) Legen skremte han nok litt da han sa: men jeg kan ikke se om det er en eller flere der inne :lol: er nok også kortere på vei enn antatt, så tickeren endres nok litt senere :) passer veldig fint, så skjer det iallefall ingenting i jula!

Har noen småblødninger også, spurte legen om det var normalt. Det er det, men hold han der (Mannen) på en meters avstand. ingen orgasmer for sikkerhets skyld :ler:

Hos legen fikk jeg henvisning til fysio, han mente det ikke var noen vits men at jeg heller burde ta øvelser hjemme. men jeg syns det er greit å få løsnet opp litt der og jobbe hjemme. de har mange tips til øvelser også

alt i alt en flott dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått ny time til ultralyd! mandag 31 mai kl 10.00

Håper legen kan se hvor langt jeg er på vei da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville bare innom med en liten :klem: jeg. Håper du har fine dager uten magevondt og andre plager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom med en liten :klem: jeg. Håper du har fine dager uten magevondt og andre plager!

så koselig! :klem: tilbake!! :)

Er helt fantastisk fin i formen! ryggen trøbler litt, veldig mye å gjøre på jobb.. jobba 2 timer overtid i dag.. folk tar jo heeelt av når butikken skal være stengt 1 dag! :lol:

Fordøyelsen kommer seg, iallefall ingen smerter :) Vil bare at bollen i ovnen skal begynne å heve litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi vel hjemme etter ei herlig helg på østlandet! :)

Storkoste oss på Norske Talenter fredag!! :)

går veldig bra med magen :) var ute på byen fredag, og det var jaggu meg mer liv i meg uten alkohol! :)

Koste meg med alkoholfri pina colada og strawberry daquiri :)

gleder meg til å ha på meg bunaden i morgen!

skal i konfirmasjon i august, men tviler på at jeg får den på da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...