Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

phew!! spiren er fremdeles der :)

hcg var på 6000 (og noe mer) på fredag.. venter på svar hva den ligger på i deg :)

jeg er noe kortere på vei da! legen sa at fosteret er 6+1, så da er vel jeg 8+1? får ikke til med tickeren så det blir rett...

fikk med et bilde også, skal prøve å få lagt ut :)

LETTET!!! :hoppe:

Mannen må holdes på en meters avstand ei stund til, men som han sier så er det en lav pris å betale for et barn :):lol:

Legen var litt bekymret enda pga blødningene da.. men vi skal inn igjen mandag om ei uke! utrolig herlig at en får så bra oppfølging!

ny termindato er 20 januar!

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så fantastisk flott :danser:

Så herlig :):)

Bra dere får god oppfølgning og, da slipper du og uroe deg unødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nydeligste bildet jeg har sett på lenge :rødme:

tusen takk :) skjønn du er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Har lest noen sider her nå. Jeg må si jeg misunner deg litt legen din, som tar deg på alvor! Jeg hadde termin 20 januar selv, men fikk noen blødninger i natt. Jeg dro til legen, og han sa at det hørtes ut som en spontanabort, uten at han gjorde noen undersøkelse. Så nå tror jeg spiren er borte.. :tristbla: Men nettopp på grunn av historier som den Mazilla serverte over her, blir jeg irritert over at han ikke undersøkte meg i det hele tatt!! Føles som om jeg kan ha litt håp allikevel, men at jeg er redd for å håpe..

Huff, ikke meningen å kuppe boken din altså!! :sjenert:

Ønsker deg alt godt i svangerskapet fremover!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Har lest noen sider her nå. Jeg må si jeg misunner deg litt legen din, som tar deg på alvor! Jeg hadde termin 20 januar selv, men fikk noen blødninger i natt. Jeg dro til legen, og han sa at det hørtes ut som en spontanabort, uten at han gjorde noen undersøkelse. Så nå tror jeg spiren er borte.. :tristbla: Men nettopp på grunn av historier som den Mazilla serverte over her, blir jeg irritert over at han ikke undersøkte meg i det hele tatt!! Føles som om jeg kan ha litt håp allikevel, men at jeg er redd for å håpe..

Huff, ikke meningen å kuppe boken din altså!! :sjenert:

Ønsker deg alt godt i svangerskapet fremover!! :)

huff å huff :(

syns du skulle be legen din eller en annen lege på legesenteret om å sende deg til gynokologisk avd på nærmeste sykehus!

evt ringe til sykehuset selv! jeg har gått her og blødd i over ei uke nå, og alt er i skjønneste orden på ul! vi er alle forskjellige, og legen din kan jo ikke konstantere noe sånt uten sjekke det noe mer!!

hva skjer videre nå da ut fra legebesøket??

du har min dypeste medfølelse dersom spiren din ikke er der mer :(:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slappet litt av etter de gode nyhetene om at alt står bra til med den lille...

så ringte jeg for å få svaret på hcg-prøven..

den hadde ikke gått noe særlig opp siden fredag i forrige uke, så legen var bekymret for det. han sa at jeg kunne komme ned og ta en ny blodprøve og evt at de foretok en utskraping... :sjokkert:

eller hvis jeg var tålmodig så kunne jeg vente til mandag ettersom jeg uansett skal ha ultralyd da..

jeg valgte siste alternativ for å gi den lille litt tid! ikke alle øker så enormt mye med en gang, og det står overalt på nettet at det er ikke så viktig med hcg etter uke 6 (jeg er i 8) hvis alt er ok på ultralyd.. faen da.. får se om jeg stikker ned og tar prøve fredag.. huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er bra med den lille!!! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å vente jeg da... Men alt er sikkert bra da, det er jo ikke så lenge siden du så den på ultralyd, er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, enda en nedtur for deg :klemmer: Men jeg syntes det er rart siden ulen var fin... Og ufint av legen å foreslå utskrapning. :overrasket:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utskrapning? :klø: Jeg trodde de hadde sagt at alt så fint ut jeg? Æsj, nå må du snart få lov til å slappe av! :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ringe ned i morgen, og få tatt blodprøve torsdag...

men om det er dårlige nyheter så vil jeg at de skal se på ultralyd først.

Han sa at de aldri fjerner noe uten at de er helt sikre..

ja, Mazilla.. nå håper jeg også at jeg får slappet av og begynne å glede meg...

Mannen er optimistisk da.. vi skal kjøpe maxicosi barnesete i morgen.. jeg selv har ingen følelser rundt det, fordi jeg syns det er rart å handle inn til noe som kanskje ikke kommer...

ja, det kommer flere tog som folk sier.. men jeg vil ha dette toget :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det kommer flere tog som folk sier.. men jeg vil ha dette toget :(

Huff, jeg skjønner sååå godt hvordan du har det.. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ringt sykehuset..

skal ned å ta blodprøve i morgen.. gruer meg til resultatet, samtidig som det skal bli greit å få vite mer.. men om det er positivt så tør jeg nok ikke glede meg allikevel.. kommer vel bare noe annet igjen som får legen til å prate om utskraping igjen :(

glad jeg er sykemeldt.. ikke spesielt sosial her i dag..

gruer meg til helga også.. Mannen har invitert en kamerat med kone+barn på 1 år.. føler det passer veldig dårlig med tanke på alt jeg går gjennom.. er tydeligvis ikke sånn for han da :(

det er deprimerende lesning her i boka mi for tiden, beklager det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er godt å ha et sted å skrive det man føler og går igjennom, og vi er her for å støtte deg vet du :klemmer:

Jeg skjønner at du gruer deg :jepp: Men det er godt å få vite så raskt som mulig.

Tenker på deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da krysser jeg fingrene for at blodprøven er bra i morgen!

skal til fysioterapi klokka ni, og rett ned på sykehuset etterpå.

legen ba meg ringe rundt lunsjtid så ser vi som jeg skal komme ned på ultralyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...