Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok


Mokkon83

Anbefalte innlegg

:hjerte: ære være corny i det høyeste! :hjerte:

Ei venninne jeg jobber med overtalte meg til å ringe legen igjen i dag.. hadde ikke så lyst til å ringe han ettersom jeg ringte han i går pga ryggen og han nærmest håner meg.. (ikke spesielt fornøyd med han legen..føler ikke at jeg blir tatt på alvor)

men i dag da jeg ringte og fortalte det at jeg har blødd de tre siste dagene, fikk jeg beskjed om å gå hjem fra jobb og komme inn der kl 10 i morgen..

Så da får vi se hva som skjer.. skal til ultralyd mandag også.. ringte han legen for å bli beroliget, men der pratet han bare om evt abort og at de ikke kan gjøre annet enn utskraping..!! :sjokkert: angret litt på den samtalen.. er vel normalt med blødninger... men det er rygggen som bekymrer meg... håper på en aktiv sykemelding ettersom jeg har lite lyst til å vandre her hjemme.. er heldigvis mye annet en kan gjøre på jobb. synd at jeg har den jobben med tyngste løftene og mest stress!! trives innmari godt, så jeg VIL jobbe.. men har blitt litt mye nå :(

håper jeg kan smøre baguetter, sitte i kassa og snoke rundt etter datovarer.. hjemme vil jeg ikke legge meg ned iallefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det går bra hos legen og på ultralyd! Skummelt med blødninger, men det er jo mange som har det i løpet av svangerskapet..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapper av i sofaen, det er jaggu meg fali`! :)

Gått bananas på netthandelen.no!

til nå har jeg vunnet følgende auksjoner:

- urtedrivhus med 8 potter (92kr)

- terassefyrfat inkl grillrist (322kr)

- dekkstativ til bildekk (76kr)

- lykter i marokkansk stil (107kr)

- digital promilletester (132kr)

- rotting hagemøbelsett (2900kr)

- 2 silkemyke blondeshorts (31kr)

- lekebutikk for de minste i tre med masse tilbehør (351kr)

:)

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen.. 14 dager sykemelding..

men er sånn "aktiv" sykemelding, så jeg skal jobbe med andre ting og så mye som jeg klarer..

har blødd mere i dag.. tok blodprøve på legekontoret for å sjekke hcg nivået. men får vel ikke svar før mandag. da skal jeg på UL og ta en til hcg. så får vi se da..

prøve å slappe av i helga, gleder meg til mandag så jeg kan få svar på hvordan det står til der inne!!

:hoppe: 9 uker i dag! :hoppe:

Krysser fingrene for at alt er bra med lillen der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det "bare" er en helg du må vente før du får svar, selv om det sikkert kan bli lenge nok.. Skal du noe i helga? :)

Jeg har ei venninne som er gravid, og som fikk blødninger i uke 6-7. Hun gikk til legen, som uten å undersøke noe som helst bare konstaterte at hun nok hadde hatt en abort.. :murvegg: Hun trodde derfor at hun ikke var gravid i et par måneder før hun fant ut at joda, hun hadde fremdeles en liten en der inne.. I mellomtida hadde hun både spist og drukket som om hun ikke var gravid. Kjipt.. Godt du blir tatt på alvor av legen din! :jepp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det "bare" er en helg du må vente før du får svar, selv om det sikkert kan bli lenge nok.. Skal du noe i helga? :)

Jeg har ei venninne som er gravid, og som fikk blødninger i uke 6-7. Hun gikk til legen, som uten å undersøke noe som helst bare konstaterte at hun nok hadde hatt en abort.. :murvegg: Hun trodde derfor at hun ikke var gravid i et par måneder før hun fant ut at joda, hun hadde fremdeles en liten en der inne.. I mellomtida hadde hun både spist og drukket som om hun ikke var gravid. Kjipt.. Godt du blir tatt på alvor av legen din! :jepp:

damned... :sjokkert:

Godt legen min tar meg på alvor nå iallefall.. han gjorde ikke det da jeg kom dit med sterke smerter i ryggen.. men nå når jeg blør så får jeg to ukers sykemelding(kan jobbe det jeg orker) og på den står det pga ryggplager/smerter..

var innom jobb isted.. grusomt.. hun som måtte jobbe for meg sleit litt. så ikke ut der, og hun var stresset. rekker ikke lunsj en gang.. huff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du blir tatt på alvor av legen din nå. Den sykemeldingen der trengte du :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok bra at jeg fikk den sykemeldingen.. men er som et nederlag.. jeg er vant til å jobbe hardt og mye..

hater tanken på at jeg er årsaken til at andre nå må slite..

sjefen selv sa i dag at det er den mest krevende avdelingen i butikken.. bah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke holde meg unna.. våknet kl 5 og 6 og tilslutt kvart på 7 imorges.. da kledde jeg på meg og stakk bort på jobb...!

fikk tatt bestilling og hjulpet dem med småtterier. gikk over all forventning der borte! heldigvis! :)

ellers så fikk jeg endelig hentet bunadskjorta mi fra renseriet idag. (jeg heiv den inn på fin-program 18 mai, og den kom ut med noe som lignet oljeflekker.. :sjokkert: )

heldigvis er alt borte, og det kostet meg 200kr istedet for 5000kr!

fikk penger av Mannen her om dagen for å ta meg en tur til frisøren (han ville gi meg litt ekstra oppmerksomhet ettersom jeg sliter litt for tiden..) Var borte og stripet etterveksten i dag. FANTASTISK :)

Nå er jeg klar for Grand Prix aften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du har fått gjort mye i dag du :nigo:

Ønsker deg en riktig fin lørdagskveld :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew! Blir spennende å se hvem som vinner!

men må si at jeg ikke er så innmari imponert over prestasjonene...

han nr 7 med gitaren likte jeg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er den store dagen!!

Jeg både gleder meg og gruer meg...

Prøver å tenke litt pessimistisk på det hele slik at jeg ikke skal bli veldig skuffet.. men at the end så kommer jeg til å bli kjempelei meg uansett om det ikke er noe liv..

Ikke annet å gjøre enn å vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for lykkeønskninger!

nå skal jeg bort på jobb fra 7-9.15...

Mannen kommer og henter meg. skal være inne kl 10.00, men skal ta blodprøver først. sjekke hcg..

jeg grugleder meg... er så redd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...