Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #122 Skrevet 21. mai 2010 Hovedsaken på nyehetene i mens stemmingen pågår, er ikke dte urettferdig mye reklame til han der Alex(?)?
Gjest Huffsa Skrevet 21. mai 2010 #125 Skrevet 21. mai 2010 Nei nå blei jeg glad Også 3 ganger så mye som 2.plassen da gitt
Twink Skrevet 21. mai 2010 #127 Skrevet 21. mai 2010 Æsj nå ble jeg skuffa. Er ikke noe glad i rap, og synes noen av de som ikke sang kunne ha vunnet.
Gjest Huffsa Skrevet 21. mai 2010 #128 Skrevet 21. mai 2010 Syntes det var veldig, VELDIG fortjent jeg (Men jeg liper rap veldig godt. )
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #129 Skrevet 21. mai 2010 NEEEEEEEI!! Fytti hælvete, er det mulig?? Hadde Arnfinn som storfavoritt og det kreves jo noen flere tusen timer med trening for å få til den dansinga hans enn den derre rappemøkka som Kristian står og lirer av seg!! Fy faen nå er jeg skuffa!!! Hater halvkriminelle rappere!!!!! FAEN I SATANS HÆLVETE!!!!!!!!!
Gjest Marlo Skrevet 21. mai 2010 #130 Skrevet 21. mai 2010 Jøss! Hvorfor er han halvkriminell fordi han rapper? Hva er vitsen med å bruke så grusomt mye energi på å være så forbanna? Greit å ikke like rap altså, men jøsses da ...
Plutseliten Skrevet 21. mai 2010 #131 Skrevet 21. mai 2010 Kunne ikke blitt bedre! VELFORTJENT. Har hatt han som favoritt hele veien (Nå er jeg veldig svak for rappere da...). Han er skamdigg, i tillegg til at han er kjempeflink! For en bra sang han hadde ikveld!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #132 Skrevet 21. mai 2010 Kunne ikke blitt bedre! VELFORTJENT. Har hatt han som favoritt hele veien (Nå er jeg veldig svak for rappere da...). Han er skamdigg, i tillegg til at han er kjempeflink! For en bra sang han hadde ikveld!! Det beviser at det ikke er noen eldre enn 25 som stemmer på talentene, eller at de eldste er i undertall. Du må da skjønne og se og fatte at det som Arnfinn (og Knut, og Floorknights m.fl.) leverer er en mye mye større prestasjon å gjennomføre pga. 20 000 treningstimer, enn en middelmådig rapper?? Jævla rapperøvere!! Ikke er det sangstemme hos Kristian og ikke er det vanskelig å utføre det han gjorde.......det er tydeligvis mange idioter som stemmer i Norge, de har ikke begrep om kvalitet og talent i det hele tatt! Ikke det minste i nærheten en gang.
Gjest Huffsa Skrevet 21. mai 2010 #133 Skrevet 21. mai 2010 Det beviser at det ikke er noen eldre enn 25 som stemmer på talentene, eller at de eldste er i undertall. Du må da skjønne og se og fatte at det som Arnfinn (og Knut, og Floorknights m.fl.) leverer er en mye mye større prestasjon å gjennomføre pga. 20 000 treningstimer, enn en middelmådig rapper?? Jævla rapperøvere!! Ikke er det sangstemme hos Kristian og ikke er det vanskelig å utføre det han gjorde.......det er tydeligvis mange idioter som stemmer i Norge, de har ikke begrep om kvalitet og talent i det hele tatt! Ikke det minste i nærheten en gang. Både pappa (56år) og kjæresten hans (50år) stemte på Kristian mens jeg (under 25år) stemte ikke på noen i det hele tatt
Plutseliten Skrevet 21. mai 2010 #134 Skrevet 21. mai 2010 Det beviser at det ikke er noen eldre enn 25 som stemmer på talentene, eller at de eldste er i undertall. Du må da skjønne og se og fatte at det som Arnfinn (og Knut, og Floorknights m.fl.) leverer er en mye mye større prestasjon å gjennomføre pga. 20 000 treningstimer, enn en middelmådig rapper?? Jævla rapperøvere!! Ikke er det sangstemme hos Kristian og ikke er det vanskelig å utføre det han gjorde.......det er tydeligvis mange idioter som stemmer i Norge, de har ikke begrep om kvalitet og talent i det hele tatt! Ikke det minste i nærheten en gang. Var da voldsomt så sur man skulle bli... Vet om mange over 25 som stemte på han. Tenker ikke nødvendigvis på hvem som øver mest, men hvem jeg synes presterer best på scenen. Å rappe er ikke så lett som du skal ha det til. I de fleste talentkonkurranser er det de som synger som scorer høyest... Er godt at ikke alle har likt syn, da ville det jo vært meningsløst med slike konkurranser. Men synes ikke du skal gå til angrep på de som ikke har samme mening som deg. Lite saklig og kalle oss idioter.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mai 2010 #135 Skrevet 21. mai 2010 Jøss! Hvorfor er han halvkriminell fordi han rapper? Hva er vitsen med å bruke så grusomt mye energi på å være så forbanna? Greit å ikke like rap altså, men jøsses da ... Har ikke bare med rap'en å gjøre. Halvkriminell nei. Tidligere HELkriminell vil jeg heller si. Jeg har vært nabo med den gutten i mange år tidligere, så jeg kjenner den drug-, steal-, sell-, and deal-stilen hans altfor godt. Mulig han har skjerpa seg nå altså, jeg er jo ikke fordomsfull heller, men han fortjener ikke 500 000,-!!
Piper Skrevet 21. mai 2010 #136 Skrevet 21. mai 2010 NEEEEEEEI!! Fytti hælvete, er det mulig?? Hadde Arnfinn som storfavoritt og det kreves jo noen flere tusen timer med trening for å få til den dansinga hans enn den derre rappemøkka som Kristian står og lirer av seg!! Fy faen nå er jeg skuffa!!! Hater halvkriminelle rappere!!!!! FAEN I SATANS HÆLVETE!!!!!!!!! Og du har tydeligvis et stor problem, søk hjelp med en gang. Måte på reaksjon, og siden ahn fikk såpass mange flere stemmer enn nr 2, er det mange som er helt uenig med deg. og å kalle han halvkriminell, er rett og slett frekt og uforskammet. I dag var han best, og så enkelt er det faktisk.
Piper Skrevet 21. mai 2010 #138 Skrevet 21. mai 2010 Har ikke bare med rap'en å gjøre. Halvkriminell nei. Tidligere HELkriminell vil jeg heller si. Jeg har vært nabo med den gutten i mange år tidligere, så jeg kjenner den drug-, steal-, sell-, and deal-stilen hans altfor godt. Mulig han har skjerpa seg nå altså, jeg er jo ikke fordomsfull heller, men han fortjener ikke 500 000,-!! Hva han har gjort før, skal han vel ikke måtte stå til ansvar for hele livet? Skjerp deg, du høres ut som en sjalu "drittunge". Og ejg tror rett og slett ikke du likte han i dag på grunn av hva han har gjort tidligere, siden du kjenner han, så da blir du langt i fra objektiv. For å si at Knut fortjente det mer enn Kristina, er og blir for dumt. Han var rett og slett dårlig i dag. Men hva forstår jeg, som bare er 40 år gammel
Gjest WendyClear Skrevet 21. mai 2010 #139 Skrevet 21. mai 2010 Det beviser at det ikke er noen eldre enn 25 som stemmer på talentene, eller at de eldste er i undertall. Du må da skjønne og se og fatte at det som Arnfinn (og Knut, og Floorknights m.fl.) leverer er en mye mye større prestasjon å gjennomføre pga. 20 000 treningstimer, enn en middelmådig rapper?? Jævla rapperøvere!! Ikke er det sangstemme hos Kristian og ikke er det vanskelig å utføre det han gjorde.......det er tydeligvis mange idioter som stemmer i Norge, de har ikke begrep om kvalitet og talent i det hele tatt! Ikke det minste i nærheten en gang. Hva er det som kvalifiserer deg til å si om det er kvalitet eller ikke. Dette er på høyde med mange seriøse rappere, helt klart bedre enn mange mener nå jeg. Kvalifiserte dommere digget det og ikke minst hele norge elsket det! Men, selvfølgelig er det du som har rett ....
smalls Skrevet 21. mai 2010 #140 Skrevet 21. mai 2010 Virker som du anonym har noe personlig imot Kristian. Ro deg ned et par hakk her. Også bli sååå sur da? Jeg synes han virkelig fortjente det. Samma åssen fortid han måtte ha. Han fortjente det! Han er kjempe flink
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå