Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så utrolig mye som ikke blir vist? Det er kanskje ikke plass på tv, det er forståelig, men hva med vi som ser det på nett tv, det burde jo vært en mulighet å vise på på netttv?? Nå har jeg sett flere på tv2 sumo som ikke blir vist på tv, men vi får av en eller annen grunn ikke se om de kom videre eller ikke.

Hvorfor? Er det ingen plass man kan få vite det?

Også er det mange vi bare ser noen små klipp av med pålagt musikk. Men jeg vil se alt.

Og i dag så vi et to sekunders klipp med noen som viste rumpa si med bokstaver i feil rekkefølge. Hva det for noe?

Helt tullete at jeg skal betale så og så mye for nett tv (som selvsagt er frivillig, vet det) for så å bli påtvungen både reklame og ikke en gang mulighet for å se alt.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er mange talenter der, de med minst talent er de som redigerer programmet.

Så skuffende at jeg har ikke noe lyst å se på lenger.

Gjest Silvermist
Skrevet

Helt enig med dere over angående redigeringen i år, den er helt på trynet.

Blir mildt sagt forbanna når de zoomer inn på dommerne hver gang f.eks. danserne briljerer..JEG VIL JO SE HVA DE GJØR!!!! Ikke hakesleppen til Alex eller gliset til Mia :kjefte:

Skrevet

Så enig. Akkurat idet utøverne skal starte, så filmes PUBLIKUM! :kjefte:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Knut gikk moonwalk og de filmer ansiktet hans da han gjorde det? Det er en forbrytelse.

Men meget fornøyd med de som gikk videre i dag, men synes også Inoka burde godt videre.

Skrevet

Men meget fornøyd med de som gikk videre i dag, men synes også Inoka burde godt videre.

Synes også de rette gikk videre igår!!

Skrevet

Hadde jeg visst at man kunne gå på scenen og sulle litt rundt i en joggedress slik Knut Yrvin gjorde, så hadde jeg meldt meg på. Synes heller han som trikset med jojoen burde gått videre. Han har ganske sikkert lagt ned mange timer med trening i det han holder på med. Hvor mye øvelse kreves det for å gjøre noen aerobicøvelser?

Skrevet

Morsom han Klaus :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det er mulig jeg!

Skrevet

Jeg sitter med :hakeslepp:

Han Arnfinn, nr 9, helt sinnsykt!

Er det mulig og gjøre slikt med kroppen???

Skrevet

Jeg sitter med :hakeslepp:

Han Arnfinn, nr 9, helt sinnsykt!

Er det mulig og gjøre slikt med kroppen???

Helt enig! Det er helt sykt.. jeg blir utrolig fascinert av å se på han - spesielt når han går sakte "i tid". Jeg klarer ikke bevege en hånd en gang :ler: Håper han går videre! Han fortjener det :popkorn:

Skrevet

Helt enig! Det er helt sykt.. jeg blir utrolig fascinert av å se på han - spesielt når han går sakte "i tid". Jeg klarer ikke bevege en hånd en gang :ler: Håper han går videre! Han fortjener det :popkorn:

Skrevet

søt hun lille emilie også. men den dansegruppa med de små jentene har noen litt vel voksne mooves... heier på arnfinn jeg

Skrevet

Mia er så flott idag:)

Skrevet

Synes at Elisabeth burde fått en sjanse videre. Ludvik har tida foran seg.

Og ja, Mia er stort sett alltid flott!

Skrevet

Fornøyd med at Ludvig gikk videre igår.

Skrevet

Det er sjelden jeg blir noe særlig imponert over deltakere i slike programmer, men han Arnfinn er jo helt utrolig fantastisk! Får faktisk frysninger hver gang jeg har sett ham. Ekstremt imponerende! Er fortsatt i sjokk faktisk :)

Elisabeth er veldig flink, men den dårlige engelsken overskygger det for min del.. Desverre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Var synd Klaus ikke gikk videre, men er av likevel fornøyd med begge to siom gikk videre.

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke se på programmet, fordi det er så dårlig klipping og filming. Jeg kjefta mot tv'n da de som danser irsk dans begynte, fins jo ingen poeng i å filme overkroppene dems??

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke se på programmet, fordi det er så dårlig klipping og filming. Jeg kjefta mot tv'n da de som danser irsk dans begynte, fins jo ingen poeng i å filme overkroppene dems??

Det er elendig filming. Han yoyo-fyren avr det for eksempel nesten umulig å se hva gjorde. Det samme med flere anddre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...