Twink Skrevet 26. mars 2010 #41 Skrevet 26. mars 2010 Vanskelig sang å synge.. Spent på om hun klarer det!! Jeg synes hun var kjempeflink! Gleder meg til avstemningsrundene begynner jeg, synes liksom ikke vi får sett noe særlig av noen. Er bare masse klipping, og musikk som er satt på i ettertid som nevnt tidligere.
Gjest loveli Skrevet 26. mars 2010 #42 Skrevet 26. mars 2010 Hun som sang rett før aktuelt og været var sjeleløs og kjip. Synes ikke hun sang noe fint jeg... Så også ut som en eks-narkoman... :S
Rime Skrevet 26. mars 2010 #43 Skrevet 26. mars 2010 Skal jammen ikke mye til for å være et talent i Norge Får helt noia av at de stemmer etter å ha Xet ut personen. Skjønner de ikke at det blir smør på flesk??
Elensire Skrevet 26. mars 2010 #44 Skrevet 26. mars 2010 jeg savner Jan Fredrik Karlsen dypt og inderlig klarer virkelig ikke når Rosèn skal snakke inne i fra halsen og ansiktet går i alle slags merkelige grimase...gjemmer han noe der siden han trekker ansiktet tilbake hele tiden? Ellers så er det veldig mye bra i år! gleder meg til fortsettelsen!
MissStiles Skrevet 26. mars 2010 #45 Skrevet 26. mars 2010 HVorfor gir de henne X? HUn er jo flink til å synge!!
Gjest Silvermist Skrevet 26. mars 2010 #46 Skrevet 26. mars 2010 Argh..glemte at det var mer etter pausen.
Twink Skrevet 26. mars 2010 #47 Skrevet 26. mars 2010 Fy søren så slemme de er mot han gamle mannen... Stakkars, han har jo lyst å gå av scenen, de skulle ikke tatt med det der synes jeg.
hjertesukka Skrevet 26. mars 2010 #48 Skrevet 26. mars 2010 Fy søren så slemme de er mot han gamle mannen... Stakkars, han har jo lyst å gå av scenen, de skulle ikke tatt med det der synes jeg. Heldigvis kom han med tilslutt! Han skal ha credit bare for å være med, syns jeg. Selv om Amazing Grace på sag er noe jeg kan styre meg for. (lurer på om vi stiller opp på noe sånt når vi er 88 år!)
Twink Skrevet 26. mars 2010 #49 Skrevet 26. mars 2010 Heldigvis kom han med tilslutt! Han skal ha credit bare for å være med, syns jeg. Selv om Amazing Grace på sag er noe jeg kan styre meg for. (lurer på om vi stiller opp på noe sånt når vi er 88 år!) Haha ja hadde ikke akkurat kjøpt en eventuell cd for å si det sånn. Og jeg tror nok ikke jeg hadde stilt opp hverken nå eller som 88 åring, han var dødssporty!
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #50 Skrevet 26. mars 2010 Jeg var overbevist om at jeg så ei damer i bare g-streng som vrikka på rumpa i reklamen de viste for dagen sepisode sist fredag . Hvor ble de av? Jeg så dem ikke.
cellar Skrevet 27. mars 2010 #51 Skrevet 27. mars 2010 Fy søren så slemme de er mot han gamle mannen... Stakkars, han har jo lyst å gå av scenen, de skulle ikke tatt med det der synes jeg. Tror ikke greia var at han hadde lyst til å gå av scenen, mersom at han ikke skjønte helt hvor han skulle og hvem han skulle høre på. Søt var han
MissStiles Skrevet 2. april 2010 #52 Skrevet 2. april 2010 Da er de i Trondheim!! Begynner med luft gitar. Kult!!
Eske Skrevet 2. april 2010 #53 Skrevet 2. april 2010 (endret) Hu ungjenta på 15 som sang på trønder, var kjempeflink! Også så søt og sjarmerende Endret 2. april 2010 av Eske
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. april 2010 #54 Skrevet 2. april 2010 Hvorfor er det så mange som vi ser skal være med, men som ikke blir vist?
hjertesukka Skrevet 2. april 2010 #55 Skrevet 2. april 2010 Og hvorfor er det alltid korps med? De kommer så godt som aldri videre likevel. Ingen som utmerka seg idag, synes jeg, bortsett fra hu på 15 som hadde laga sang sjøl og sang på trønderdialekt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. april 2010 #56 Skrevet 4. april 2010 Er det flere audition fra Oslo? Kom over denne, og har ikke sett dem på tv og Audition fra Oslo har jo vært. http://www.youtube.com/watch?v=LuSkyUvSEwc
Gjest Silvermist Skrevet 9. april 2010 #58 Skrevet 9. april 2010 FY FLATE som han sang!!! Fikk gåsehud overalt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #59 Skrevet 9. april 2010 Hva faen er det med de to fjottene som skal være programledere? Det er så utrolig latterlig når de står og fjoller ved siden av scenene når det er så utrolig opplagt at alt de gjør er planlagt og samkjørt. De hermer etter utøverene på scenen og det er bare utrolig irriterende. Jeg vil si deltakerene, ikke programlederene.
Kråkesaks Skrevet 9. april 2010 #60 Skrevet 9. april 2010 Hva faen er det med de to fjottene som skal være programledere? Det er så utrolig latterlig når de står og fjoller ved siden av scenene når det er så utrolig opplagt at alt de gjør er planlagt og samkjørt. De hermer etter utøverene på scenen og det er bare utrolig irriterende. Jeg vil si deltakerene, ikke programlederene. De er helt talentløse og burde blitt stemt ut for lenge siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå