Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og du har tydeligvis et stor problem, søk hjelp med en gang. Måte på reaksjon, og siden ahn fikk såpass mange flere stemmer enn nr 2, er det mange som er helt uenig med deg. og å kalle han halvkriminell, er rett og slett frekt og uforskammet. I dag var han best, og så enkelt er det faktisk.

Nei han var ikke best!! Er det så jævla vanskelig å oppfatte?

For å bli best i NT bør du drive ned noe som virkelig viser et spesielt talent, det er ikke han som klonker på gitar i naboleiligheten eller hun som kan synge første verset på "Ja vi elsker" baklengs vi er ute etter å finne her.

Der er en person som driver med noe som krever min. 10-15 øvingstimer i uka i årevis for å få gjennomført det bra, eller at den personen evt. har et medfødt talent som gjør ham/henne så god uten å måtte øve/trene 10-15 timer i uka i mange mange mange år.

Hva er bra med det Kristian gjør? Hva er vanskelig å gjennomføre med det Kristian gjør?

Ingen verdens ting.

Thomas og Mia er totalt på jordet, og hadde det ikke vært for Thomas Gjertsens opphausing av den gutten (da tror det norske folk at han er bra, ikke sant, fordi Thomas sier det, så hadde han ikke kommet til finalen en gang!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg er så fornøyd med vinneren!!!

Utrolig bra formidlingsevne, og et klart talent!

Gjest scorpius
Skrevet

Elsker vinneren - han fortjente det virkelig :skaal:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Er du litt bitter eller anonym? Du oppfører deg som en liten sjalu dritunge. Istedenfor å sitte her å kjefte så kan du vel heller være glad på hans sine vegne?

Jeg ble utrolig glad da han vant :) Har heiet på han hele veien. Så jeg er ganske så fornøyd ja. Skjønner godt hvorfor Norge stemte på han.

Gjest Silvermist
Skrevet

Er du litt bitter eller anonym? Du oppfører deg som en liten sjalu dritunge. Istedenfor å sitte her å kjefte så kan du vel heller være glad på hans sine vegne?

Jeg ble utrolig glad da han vant :) Har heiet på han hele veien. Så jeg er ganske så fornøyd ja. Skjønner godt hvorfor Norge stemte på han.

Signerer, signerer, og...signerer!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å være misfornøyd med hvem som vinner er jo selvsagt lov, men det får da vel være grenser på oppførsel. Også angripe dem som personer i tilegg?

Skam dere. Eller bedre, dra dere dere opp på scenen selv og hvis hva du kan... eller ikke kan.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å være misfornøyd med hvem som vinner er jo selvsagt lov, men det får da vel være grenser på oppførsel. Også angripe dem som personer i tilegg?

Skam dere. Eller bedre, dra dere dere opp på scenen selv og hvis hva du kan... eller ikke kan.

Jo jo, men rap som vinner? Hvor stor %-andel av befolkningen er det som gidder å sitte og høre på den rap'en da kvinne? Selv om tydeligvis mange 40- og 50-åringer var i ekstase over den gutten. Helt villt at en rapper skal vinne norske talenter. En tragedie rett og slett. Norske talenter er et taperprogram for drugger-ungdom fra Oslo-området og ikke for folk flest. Gjertsen kan bare gå og henge seg. Looooooooser!!!!!!

Skrevet

Hva het sangen av raperen?

Fucked Up heter sangen hans.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei han var ikke best!! Er det så jævla vanskelig å oppfatte?

Det er bare din mening. Du må da klare å akseptere at mange av oss andre synes han var best? Jeg ble ikke påvirket av Thomas Giertsen, jeg har mine egne meninger uavhengig av ham.

Aller mest synes jeg synd på deg som er så sint og bitter. Det kan ikke være så lett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veldig skuffende avslutning på et program jeg har fulgt med på siden audition-sendingene. Og i år var det veldig høyt nivå på deltakerne og prestasjonene.

Det var f.eks. verdige vinnere som ikke kom til finalen en gang pga. at bare to skulle videre fra hver semi, det sa dommerne også. Spesielt i første semi var det veldig høyt nivå, helst burde 3-4 av deltakerne der vært i finalen.

De basketballspillerne var verdige vinnere, Floorknights var verdige vinnere, Arnfinn var verdig vinner, Alexx Alexxander var verdig vinner, Trude var verdig vinner og to eller tre til også.

Og hva får jeg se?

Kristian vinner.......at det er mulig. Kan ikke fatte og begripe hva det norske folk driver med i det hele tatt!

Så skuffende avslutning på et show som har pågått siden januar, hadde ikke vært mulig å avsluttet NT på en mer skuffende måte. Helt totalt ufattelig.

Ikke er det vanskelig å gjennomføre det Kristian gjør, krever ikke spes. talent, ikke er det sangstemme der, ikke er det bra musikk, ikke er det underholdende i det hele tatt sammenliknet med danserne/dansegruppene.

Og han får 3 ganger så mange stemmer som Arnfinn. Helt ufattelig og veldeig veldig skuffende. Alle som driver med rap (les rapping) i Norge må ha sendt 50 stemmer hver. Minst. De har kuppet showet rett og slett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veldig skuffende avslutning på et program jeg har fulgt med på siden audition-sendingene. Og i år var det veldig høyt nivå på deltakerne og prestasjonene.

Det var f.eks. verdige vinnere som ikke kom til finalen en gang pga. at bare to skulle videre fra hver semi, det sa dommerne også. Spesielt i første semi var det veldig høyt nivå, helst burde 3-4 av deltakerne der vært i finalen.

De basketballspillerne var verdige vinnere, Floorknights var verdige vinnere, Arnfinn var verdig vinner, Alexx Alexxander var verdig vinner, Trude var verdig vinner og to eller tre til også.

Og hva får jeg se?

Kristian vinner.......at det er mulig. Kan ikke fatte og begripe hva det norske folk driver med i det hele tatt!

Så skuffende avslutning på et show som har pågått siden januar, hadde ikke vært mulig å avsluttet NT på en mer skuffende måte. Helt totalt ufattelig.

Ikke er det vanskelig å gjennomføre det Kristian gjør, krever ikke spes. talent, ikke er det sangstemme der, ikke er det bra musikk, ikke er det underholdende i det hele tatt sammenliknet med danserne/dansegruppene.

Og han får 3 ganger så mange stemmer som Arnfinn. Helt ufattelig og veldeig veldig skuffende. Alle som driver med rap (les rapping) i Norge må ha sendt 50 stemmer hver. Minst. De har kuppet showet rett og slett.

Tydelig at du er samme person som har skrevet det sinte innlegget ovenfor, jf. manglende avsnitt i begge innleggene.

Jeg vil anbefale deg å komme over skuffelsen. Livet går videre! Den som fikk flest stemmer, vant. Sånn er systemet. Hvis du ikke klarer å leve med det, får du bare slutte å se på slike programmer. Det er åpenbart ikke sunt for det.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jo jo, men rap som vinner? Hvor stor %-andel av befolkningen er det som gidder å sitte og høre på den rap'en da kvinne? Selv om tydeligvis mange 40- og 50-åringer var i ekstase over den gutten. Helt villt at en rapper skal vinne norske talenter. En tragedie rett og slett. Norske talenter er et taperprogram for drugger-ungdom fra Oslo-området og ikke for folk flest. Gjertsen kan bare gå og henge seg. Looooooooser!!!!!!

Ut i fra innlegget ditt så virker det som du er 13-14 år. Hva er det du har så imot Kristian egentlig? Han er en verdig vinner. hvorfor tror du Norge stemte på han? Pga Gjertsen? Nei de stemte på han fordi de likte han og fordi at han har talent. Du fremstår bare som ekstremt sjalu og som en person som ikke klarer å være glad på andres vegne.

Gjest Krizzy
Skrevet

Switchet innom VG nett nå. Så nettopp vinneren. Skal innrømme at jeg ikke skjønte hvem det var før jeg så det sto Sirius!

Husker jeg hørt mye på Sirius, Dvd og The rovers når jeg var tenåring. :rødme:

Blir litt småirritert på meg selv nå :snurt: .. Skulle ønske jeg hadde sett på!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange stemmer han fikk, men det ble sagt at han fikk dobbelt eller tre ganger så mange stemmer som andreplassen.

Så, av de som ser på (eller rettere sagt stemte) så er det nok en stor andel, ja.

Jeg skjønner ikke at noen gidder å hisse seg sånn opp over det. Liker du ikke det, gjør som meg, skru av lyden.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fler enn meg som synes den kvinnelige programlederen er utrolig irriterende?

Skrevet

Jeg ble kjempeglad igår når Kristian vant! Han var en virkelig verdig vinner. Han var utrolig flink og at han tidligere har vært kriminell har da ingen verdens ting å si - han er det jo ikke nå lenger. Også er han bare helt ufattelig kjekk... :)

Skrevet

JA! Trodde jeg var den eneste..

Skrevet

Jeg liker henne jeg! Synes hun er flink, virker selvsikker og komfortabel med jobben sin.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Begge to er talentløse, irriterende og gjør seg dumme og barnslige. Jeg blir helt flau av å se på dem. Var de virkelig de beste så er det dårlig med programledere fortiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...