Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes heller ikke Alexx var så bra idag.. Satt ikke med munnen åpen slik jeg gjorde første gangen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Gleder meg til Arnfinn! :hoppe:

Ja, han er den eneste med ekte talent

Skrevet

Jeg har bestemt meg for at jeg heier på Arnfinn jeg. :)

Skrevet

Jeg har bestemt meg for at jeg heier på Arnfinn jeg. :)

Tror det var vinnerdansen vi nettopp så :) For et talent!

Gjest Marlo
Skrevet

Og han der Erik er jo den dårligste buktaleren jeg har sett. Man kan jo se at han prater jo, beveger jo leppene og helt blottet for humor

Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Syntes Kristian var veldig bra idag (og veeedig kjekk :rødme: ).

Håper han eller Arnfinn vinner :D

Endret av Huffsa
Skrevet

Kristian var veldig flink!! Gjorde det veldig bra med koret i bakgrunnen, synes jeg. Kjekk er han ja.. :sjenert:

Gjest Marlo
Skrevet

Er ikke glad i rap sånn egentlig (digger Timbuktu da :sjenert: ), men skal ærlig innrømme at Kristian er flink. Han viser at han kan variere fra skikkelig hard rap til myk rap som i dag, han er ikke dum å se på for alle fjortisene (sorry Huffsa :fnise: ) og han klarer å vinne publikum.

Om ikke Arnfinn vinner, så heier jeg nok på Kristian ja... det er jo bare de to som jeg mener fortjener å vinne

Skrevet

Haha, Mia er jo helt med!! :fnise:

Gjest Huffsa
Skrevet

Er ikke glad i rap sånn egentlig (digger Timbuktu da :sjenert: ), men skal ærlig innrømme at Kristian er flink. Han viser at han kan variere fra skikkelig hard rap til myk rap som i dag, han er ikke dum å se på for alle fjortisene (sorry Huffsa :fnise: ) og han klarer å vinne publikum.

Om ikke Arnfinn vinner, så heier jeg nok på Kristian ja... det er jo bare de to som jeg mener fortjener å vinne

Er jo ikke fjortiss daa :sjenert:

Gjest Marlo
Skrevet

Er jo ikke fjortiss daa :sjenert:

Kanskje bare jeg som er litt gammel :fnise: Søt å se på, men litt for "barnerumpe" for meg :o)

Skrevet

Arnfinn eller Kristian bør vinne, de er kjempeflinke begge to!

Og Kristian er kjekk, ja ;)

Gjest Huffsa
Skrevet

Kanskje bare jeg som er litt gammel :fnise: Søt å se på, men litt for "barnerumpe" for meg :o)

Litt barnerumpe er han jo. Men jeg er ung, så jeg får lov :):fnise:

Skrevet

Det er en sak om Alexx og familien på TV2 nyhetene nå!!

Skrevet

Er forresten mange med "interessante" historier med nå. Hun som kom som wildcard, Alexx hvor faren drepte moren, hun andre syngedama som hadde gått ned ekstremt mye i vekt, Kristian som har hatt så fæl fortid etc. Mener det var noe med den dansegruppen som skal komme og, noe med at "dette var redningen ut av et dårlig miljø" eller noe i den duren. Tilfeldig eller...?

Skrevet

Hvem fikk egentlig wild card? Fikk ikke med meg det..

Skrevet

Er forresten mange med "interessante" historier med nå. Hun som kom som wildcard, Alexx hvor faren drepte moren, hun andre syngedama som hadde gått ned ekstremt mye i vekt, Kristian som har hatt så fæl fortid etc. Mener det var noe med den dansegruppen som skal komme og, noe med at "dette var redningen ut av et dårlig miljø" eller noe i den duren. Tilfeldig eller...?

Ja, det er mye tristesser. Synes nesten det blir mer fokus på det enn på det de gjør blant enkelte.

Gjest Marlo
Skrevet

Det er en sak om Alexx og familien på TV2 nyhetene nå!!

Ja det er vel det samme gamle som har vært i nyhetene siden tragedien skjedde.

Skrevet

Hvem fikk egentlig wild card? Fikk ikke med meg det..

Hun som var helt først, og som sang. Litt sånn skrikete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...