Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Husker i fjor så så jeg flere debatter om norske talenter. Var ikke så mye klaging da heller. I år så er det jo nesten bare vgd som diskuterer det (negativt for det mestr).

I år ser jeg at det nesten bare er klaging (noe jeg egentlig er enig i). Har norske talenter begynt å dabbe av? Er det verre i år enn årenr før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste semifinale ikveld!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med at buktaleren gikk videre.

Skrevet

Ikveld er det finalen!!

Noen som har noen favoritt?

Skrevet

Husker nesten ikke hvem som er i finalen en gang jeg, synes det har vært lite engasjerende i år egentlig. Man synes ihvertfall at det er mange flinke dansere med!

Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg heier på Arnfinn (danser electric boogie), han dritkjekke med de syke øynene som rapper og litt Alexx. Selv om jeg egentlig ikke syntes at Alexx skal vinne, han driver jo eget firma ogsånt fra før av og drar på turnè fra før av..

Gleder meg :hoppe:

Skrevet

Så mange flinke som ikke kom videre og så sender de inn hu skrikedama der som wildcard?? :klø:

Gjest Huffsa
Skrevet

Så mange flinke som ikke kom videre og så sender de inn hu skrikedama der som wildcard?? :klø:

Er vel historien også tenker jeg. " Alenemamma for 3 barn, drømmer om å synge for å inspirere andre alenemødre"

Syntes de skulle sendt inn den dansegruppa.. Husker ikke hva de het, men tror de var med siste semifinale.

Ludvik syntes jeg ikke skulle vært der. Han er jo flink til å være så liten, men søt-heten hans spiller nok mye inn på hvorfor han er der.

(Men jeg er en sånn person som henger meg opp i at han synger mens han danser, og ser dermed på det mer enn dansingen fordi det iriterer meg)

Skrevet

Enig, men han er jo skjønn da. Tror nok han har potensiale for å komme seg langt ihvertfall! Men jeg har hengt meg opp i synginga han jeg og. :fnise:

Tror nok kanskje hun wildcard-dama ble hentet inn igjen og fordi det ikke var så mange sangere i finalen, er vel bare ei til som synger?

Blir litt som han Knut Ylvin (var det det han het?). Utrolig morsomt og stilig at en mann i hans alder holder på sånn, og blir imponert hver gang. Men som dansetalent er det jo en del av de andre danserne som er maaange hakk høyere, og det er jo det beste talentet som skal kåres.

Skrevet

Helt enig! Han er sjarmerende og flink til å danse. Han kommer nok til å komme han. Ludvig altså.. men tror ikke han vinner.

Skrevet (endret)

Jeg heier på Arnfinn (danser electric boogie), han dritkjekke med de syke øynene som rapper og litt Alexx. Selv om jeg egentlig ikke syntes at Alexx skal vinne, han driver jo eget firma ogsånt fra før av og drar på turnè fra før av..

Gleder meg :hoppe:

HELT enig! Han rapperen er så utrolig kjekk! Jeg heide egentlig på Alexx, men jeg visste ikke at han hadde allerede lever av det, så det trakk litt ned på en måte. Men håper fremdeles at han vinner, han er jo helt klart det største talentet i konkurransen synes jeg. Hvis ikke han, Arnfinn eller han kjekke.

Endret av skoeska
Skrevet

Noen som vet hvor gammel Knut Yrvin er?

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme :popcorn:

Gjest Marlo
Skrevet

du verden jeg blir flau over det norske nivået :sjenert:

Et par stykker i finalen som er flinke, resten er bare bare komisk og kommer til å bli glemt så fort finalen er over.

Skrevet

Er det bare meg eller ser håret til Mia litt sånn parykkaktig ut...?

Skrevet

Alexx er flink!! Jeg blir så fasinert av sånne som kan dette!!

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor jeg ser på det en gang. Blir like sur hver gang. Nivået er så utrolig lavt.

Ingen av de som synger er flinke, og i såfall kunne de ha meldt seg på idol, eller noe. Dette er liksom sjangsen for de som holder på med noe litt anderledes.

Og synes ingen av dommerene har noe spesiell erfaring eller kompetanse til å dømme alle disse kategoriene...

Er litt trist å se på slike norske konkuranser, i forhold til andre land.

Gjest Marlo
Skrevet (endret)

Alexx er absolutt flink, men jeg syns det blir litt ... hmm, kalle det småjuksing kanskje ... når han har eget firma hvor han driver med dette profft og har drevet med det en god del år.

Syns Norske talenter (og lignende programmer i andre land) kan være flinkere til å luke ut mennesker som driver med noe proffesjonelt

Endret av Marlo
Gjest Huffsa
Skrevet

Syntes ikke Alexx var så imponerene idag jeg..

Hadde vel forventa mer fra han, siden det han gjorde sist var så utrolig kult. Men dette var "dårligere" enn sist, og syntes han kunne gjort noe bedre siden det er finale.

Men flink er han, herregud, er bare at jeg har sett det før.

Skrevet

Han er 43 år. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...