Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 5. mars 2010 #21 Skrevet 5. mars 2010 Så flink han gutten var å danse! Og så søt han var når han gikk videre!! :rødme:
hjertesukka Skrevet 5. mars 2010 #22 Skrevet 5. mars 2010 Jaujau, ang det frieriet så tror jeg ikke de fikk den responsen de hadde forventet, kanskje. Tror nok de hadde planlagt dette sammen, for den spillinga hans var vel ikke såå fantastisk. La merke til at ingen av dommerne gratulerte dem, by the way.
Twinkle* Skrevet 12. mars 2010 #23 Skrevet 12. mars 2010 Jeg får ikke sett det før etter pausen nå. Har det vært to brødre som sjonglerer ol. som går videre ? Har jeg gått glipp av det?
Gjest Silvermist Skrevet 12. mars 2010 #26 Skrevet 12. mars 2010 Ååååå så glad jeg ble når hun gikk siste videre!!!
Gjest NewMonkey Skrevet 13. mars 2010 #27 Skrevet 13. mars 2010 Jeg skulle ønske vi slapp å se de tilbakestående folka som ikke har talent . Programmet heter jo "Norske talenter".
hjertesukka Skrevet 13. mars 2010 #28 Skrevet 13. mars 2010 Jeg skulle ønske vi slapp å se de tilbakestående folka som ikke har talent . Programmet heter jo "Norske talenter". Enig. De burde hatt en silemetode før de kom så langt som til tvskjermen. Jeg satt og krympet meg i sofaen flere ganger. Flaut, flaut.
ihearttom Skrevet 13. mars 2010 #29 Skrevet 13. mars 2010 For ganske mange seere så blir de talentløse morsom underholdning. På alle talent programmer får du jo se en god del av dem som bare driter seg ut. Fks på Idol/X Factor osv har man jo alltid fått se folk som er totalt tonedøve, men tror de er de neste Mariah Carey eller Sinatra.
MissStiles Skrevet 19. mars 2010 #30 Skrevet 19. mars 2010 Så søt han lille Ludvik er!! Og flink til å danse!!
Twink Skrevet 19. mars 2010 #31 Skrevet 19. mars 2010 Så søt han lille Ludvik er!! Og flink til å danse!! Ja han var kjempesøt! Utrolig mange dansetalenter her i Oslo ihvertfall!
MissStiles Skrevet 20. mars 2010 #33 Skrevet 20. mars 2010 Fikk ikke sett siste del igår, så jeg ser reprisen nå. Hun Trude var kjempeflink til å synge!!! Elsker den sangen!!
The Kitten Skrevet 20. mars 2010 #34 Skrevet 20. mars 2010 Hvorfor gikk de med "strutsene" videre. Ja, det var morsomt, men hvor er utviklingspotensialet som de etterlyser?
hjertesukka Skrevet 20. mars 2010 #35 Skrevet 20. mars 2010 "Sur lyd i den gjøken din". Skjønner heller ikke hvorfor de strutsene absolutt skulle videre.
MellonCollie Skrevet 21. mars 2010 #36 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har sittet med litt klump i magen begge de siste to programene... hun som sang Madonna sist, og han med den "sure gjøken" på fredag virker kanskje som de har en litt spesiell personlighet - og på begge de innslagene velger TV2 å kjøre lenger intro'er med presentasjoner av deltagerne, som for å understreke at de er litt "annerledes". Det er flott at ikke alle er like, men slik TV2 fremstiller det har både mannen og jeg sittet igjen med følelsen at disse blir gjort narr av.
MissStiles Skrevet 26. mars 2010 #37 Skrevet 26. mars 2010 Se om det er noen flere flinke i Oslo idag da..
Gjest Silvermist Skrevet 26. mars 2010 #38 Skrevet 26. mars 2010 Off...jeg liker ikke denne musikal-greien..
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #39 Skrevet 26. mars 2010 Jeg synes egentlig Norske Talenter er noe av det bedre som går på norsk tv. Det er noe morsomt og det er noe underholdene, men hvorfor må dem bruke samme musikk på flere av "talentene" som tv2 redigerer inn etterpå? Hvorfor ikke bruke den musikken som "talentet" opprinneluig hadde for sitt nummer? Er også litt synd at de ikke viser hele nummeret for noen også, selv om de både var god og gikk videre.
MissStiles Skrevet 26. mars 2010 #40 Skrevet 26. mars 2010 Vanskelig sang å synge.. Spent på om hun klarer det!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå