Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Flere som syes Axel Rosen er irriterendes?? Jeg synes han noen ganger blir litt to much. Ro deg ned da man...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som syes Axel Rosen er irriterendes?? Jeg synes han noen ganger blir litt to much. Ro deg ned da man...

JAA! :kjefte:

Har knapt sett èn time av Norske Talenter denne sesongen pga ham. Håper virkelig TV 2 velger en annen neste år.

Skrevet

Jeg har aldri hatt sansen for han, men har likt han som dommer. Det kan helt klart bli vel mye av han. Jeg hadde ikke klart å hatt han som venn. Jeg hadde blitt utslitt etter en time i samme rom som han.

Skrevet

Synes også han er litt irriterende. Det blir som du sier, for mye av og til. Smiler for alt, ler for alt og overdriver alt sammen.. Han er skjønn og da, men..

Skrevet

Hovedsaken på nyehetene i mens stemmingen pågår, er ikke dte urettferdig mye reklame til han der Alex(?)?

Akkurat det jeg også tenkte, og ble veldig glad da han ikke vant. Det hadde vært for dumt siden han fikk så mye gratisreklame.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

ja æsj Axel er forbanna plagsom!!! Jeg blir gal av den stemmen hans. Han skal alltid overdrive så. Jeg klarer så vidt å se en hel episode pga han. Håper inderlig ikke han skal være dommer neste sesong å.

Gjest Marlo
Skrevet

Om man bruker hodet og har sett programmet, så vil jeg tro at det ikke er så vanskelig å forstå at Axel egentlig er Alex, en av dommerene

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om man bruker hodet og har sett programmet, så vil jeg tro at det ikke er så vanskelig å forstå at Axel egentlig er Alex, en av dommerene

Nå har jeg sittet her i en time og prøvd å skrive noe klokt å morsomt så kan ikke du bare kaste ut en smiley som ler seg i hjel så later vi som at jeg sa noe klokt og morsomt?

Så får alle intrykk av at jeg brukte hodet av likevel.

Gjest Marlo
Skrevet

Nå har jeg sittet her i en time og prøvd å skrive noe klokt å morsomt så kan ikke du bare kaste ut en smiley som ler seg i hjel så later vi som at jeg sa noe klokt og morsomt?

:skratte::fnise::ler::legrine::eeeh:

Skrevet

Utrolig bra :skratte:

Skrevet

Innlegg fjernet

SportyShorty, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...