HoneyBunny Skrevet 7. mars 2010 #121 Skrevet 7. mars 2010 Nå er jo mange av disse kvinnene nettopp på markedet for forhold. De er jo for eksempel ganske fremtredende på Sukker. Det er derfor jeg har tatt meg bryet med å beskrive fenomenet. Vel, for å snakke for meg selv hadde jeg aldri hverken lagt meg ut, eller lett på sukker.no for å finne et seriøst forhold. Som man leter, finner man.
Cuckold Skrevet 7. mars 2010 #122 Skrevet 7. mars 2010 Nå var det ikke meg du svarte, men måtte bare kommentere påstanden at menn oftere har kjæreste høyt over eget nivå. Det tror jeg er en illusjon som dukker opp i kvinners hode fordi dere venner dere til at kvinner som befinner seg midt på treet utseendemessig drar hjem med de aller kjekkeste mennene. Derfor oppfatter dere ofte kvinner som mer attraktive enn de er. Nei, det er ikke en illusjon. Menn velger oftere enn kvinner en partner ut i fra utseende. Det er jeg ikke i tvil om. Kvinner ser ikke alltid på det som så positivt at en mann er så innmari pen. http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness http://www.indiablitz.com/128169/Women-pre...-Right!.htm Skal svare på det lenger nede. For det er feil som du sier at det er likt for menn og kvinner ute på byen. På sexrelasjonsmarkedet er mannen så mye ivrigere at kvinnen får et kraftig overtak. Derfor ser man hver helg (og i uken) kvinner med gjennomsnittlig utseende som sjekkes opp av menn et par-tre hakk over dem på attraktivitetsskalaen. Menn er nemlig ikke på langt nær så kresne når det bare handler om sex. Det jeg mener med at det er likt, er at når man bare velger partner for sex, vil man ikke legge så stor vekt på andre kvaliteter enn utseende. Det er likt for menn og kvinner. Ja, kvinner er kanskje kresne når det gjelder sex. Dette har nok med biologien å gjøre. For oss kan faktisk 5 min morro i senga føre til et livslangt ansvar. Dette ligger nok dypt i oss. Så damer som velger seg en ONS velger ofte ubevisst en som har det naturen vil kalle "gode gener". Når det gjelder valg av partner, derimot, er menn myyye mer kritisk til utseende. Ekteskapsannonser for "beautiful russian girls", ser man over alt. Ser ikke så mange som averterer med intelligente, eller trivlige koneemner. http://www.livescience.com/health/070102_f...l_features.html At menn tiltrekkes av ungdom og skjønnhet mens kvinner legger mer vekt på makt og status når de velger partner er ikke ukjent, og det skal jeg ikke benekte. Men det er ikke det samme som at menn oftere har penere partnere. Skal komme tilbake til det lenger nede. På sexrelasjonsmarkedet er forholdet mellom tilbud og etterspørsel veldig skjevt og begrenset av kvinnen, derfor har hun overtaket, men på partnermarkedet er forholdene ganske annerledes. Det fødes omtrent like mange gutter som jenter så forholdet mellom kvinner som ønsker en å dele livet med og menn som ønsker det samme er tilnærmet 1:1. Derfor er det ingen grunn til å forvente at menn oftere skal ha partner over sitt nivå. Og det stemmer da også med mitt inntrykk. Grunnen til at en mann oftere har en partner som er over sitt nivå er at kvinner velger partner på en annnen måte enn menn. Vi velger ikke så sterkt basert på utseende. Det er bevist at mindre pene menn er mer trofaste og bedre partnere, så det ligger kanskje i vår natur å faktisk finne disse mennene mer attraktive som partnere når man tenker seriøse forhold. I tillegg er jo vi damene så heldige at vi kan "jukse litt" som Ingrid Espelid sa. Litt sminke gjør mange kvinner penere enn partneren. Mange menn bryr seg ikke om litt juks, så lenge dama ser bra ut. Noen undersøkelser om hvordan menn og kvinner legger vekt på skjønnhet og hva de finner attraktivt: http://www.viewzone.com/attractiveness.html http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/min...elyhearts.shtml Som sagt legger nok menn mer vekt på ungdom og skjønnhet, mens kvinner legger mer vekt på makt og status. Men: Siden det fødes omtrent like mange jenter som gutter og det ikke er noen grunn til å tro at jenter er mindre interessert i å finne en å dele livet med, vil de to kjønn stille ganske likt på partnermarkedet. Med mindre du i likhet med de som lider av det såkalte prinsessesyndromet skulle mene at kvinner klumper seg i toppen av den berømmelige 1-10-skalaen mens menn har en mer normal fordeling når det gjelder fysisk attraktivitet, vil det være logisk umulig at kvinner jevnt over er vesentlig mer attraktive enn sine partnere. Selv om menn skulle være mer opptatt av fysisk skjønnhet er det nemlig tilbud og etterspørsel på partnermarkedet som avgjør hvem man kan få. Og det er faktisk ikke noe kvinneoverskudd på partnermarkedet slik at menn kan velge og vrake og bare de vakreste kvinnene ha sjans til å få seg en mann.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #123 Skrevet 7. mars 2010 Kvinner i Norge er i grunnen fæle, mens norske menn som Aksel Lund Svindal er bare "Urmannen" og kjempekjekke!
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 7. mars 2010 #124 Skrevet 7. mars 2010 17 år gamle jenter blir 35 en vakker dag de også, om de er heldige. Joda, men blir jeg sammen med en heit 17-åring, så innebærer det 18 år med deilig, snuskete sex før rynkene setter inn. Husk, konservativ mann, at markedsverdien til en 35 år gamnmel kvinne er lik markedsverdien til en 35 år gammel mann. Feil, feil, feil!!! En mann på 35 er ung, en dame på 35 er eldgammel (knapt i stand til å få unger i det hele tatt, faktisk). Det finnes veltrente, flotte, sunne, vakre utgaver av disse, om du ser deg litt rundt. Pratet en del med en digg blondine på byen for en stund siden, men ba ikke om telefonnummeret hennes da jeg fant ut at hun var 29 (hun hintet om at hun var ferdig med å pule rundt (hennes ord), og godt kunne tenke seg et stabilt forhold). Alt jeg klarte å tenke på var linjene rundt øynene hennes og rynkene på hendene. De var riktignok ikke påfallende, men å gå inn i et forhold/ekteskap med en dame som nærmer seg stemplingsdato med stormskritt er mindre aktuelt for mitt vedkommende. Da får jeg heller være singel litt til. Du kan godt finne slappfisker med hengerumpe blant 20 år gamle jenter også. Absolutt! Men når jeg ser på idrettslagene som trener på gymmet mitt, så registrerer jeg at det er langt flere deilige jenter i aldersgruppen 15-17 enn blant de på 20+, så selv blant jenter på 25 merkes det hvis de ikke trener minst fire-fem ganger i uka. Konklusjonen må bli at man må finne seg en nymfoman fitnessinstruktør på 17, som liker å vaske og lage god mat.
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2010 #125 Skrevet 7. mars 2010 Joda, men blir jeg sammen med en heit 17-åring, så innebærer det 18 år med deilig, snuskete sex før rynkene setter inn. Feil, feil, feil!!! En mann på 35 er ung, en dame på 35 er eldgammel (knapt i stand til å få unger i det hele tatt, faktisk). Pratet en del med en digg blondine på byen for en stund siden, men ba ikke om telefonnummeret hennes da jeg fant ut at hun var 29 (hun hintet om at hun var ferdig med å pule rundt (hennes ord), og godt kunne tenke seg et stabilt forhold). Alt jeg klarte å tenke på var linjene rundt øynene hennes og rynkene på hendene. De var riktignok ikke påfallende, men å gå inn i et forhold/ekteskap med en dame som nærmer seg stemplingsdato med stormskritt er mindre aktuelt for mitt vedkommende. Da får jeg heller være singel litt til. Absolutt! Men når jeg ser på idrettslagene som trener på gymmet mitt, så registrerer jeg at det er langt flere deilige jenter i aldersgruppen 15-17 enn blant de på 20+, så selv blant jenter på 25 merkes det hvis de ikke trener minst fire-fem ganger i uka. Konklusjonen må bli at man må finne seg en nymfoman fitnessinstruktør på 17, som liker å vaske og lage god mat. Du er en stor tulling, er alt jeg har å si.
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 7. mars 2010 #126 Skrevet 7. mars 2010 Du er en stor tulling, er alt jeg har å si. Jeg vil mer presist beskrive meg selv som kynisk, bitter og kravstor. Men rasshølfaktoren min øker som regel ganske kraftig når jeg boler (som nå om dagen), så du er nok inne på noe.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #127 Skrevet 7. mars 2010 Joda, men blir jeg sammen med en heit 17-åring, så innebærer det 18 år med deilig, snuskete sex før rynkene setter inn. Feil, feil, feil!!! En mann på 35 er ung, en dame på 35 er eldgammel (knapt i stand til å få unger i det hele tatt, faktisk). Pratet en del med en digg blondine på byen for en stund siden, men ba ikke om telefonnummeret hennes da jeg fant ut at hun var 29 (hun hintet om at hun var ferdig med å pule rundt (hennes ord), og godt kunne tenke seg et stabilt forhold). Alt jeg klarte å tenke på var linjene rundt øynene hennes og rynkene på hendene. De var riktignok ikke påfallende, men å gå inn i et forhold/ekteskap med en dame som nærmer seg stemplingsdato med stormskritt er mindre aktuelt for mitt vedkommende. Da får jeg heller være singel litt til. Absolutt! Men når jeg ser på idrettslagene som trener på gymmet mitt, så registrerer jeg at det er langt flere deilige jenter i aldersgruppen 15-17 enn blant de på 20+, så selv blant jenter på 25 merkes det hvis de ikke trener minst fire-fem ganger i uka. Konklusjonen må bli at man må finne seg en nymfoman fitnessinstruktør på 17, som liker å vaske og lage god mat. Problemet er bare at unge, pene jenter ikke vil ha gamle, stygge menn:) Vet ikke hvor gammel du er, men du høres ut som en i midlivskrisen som tror han er ti ganger mer attraktiv enn det han er og som innerst inne tror unge jenter vil ha dem. LOL. Ikke rart mange av ditt slag er single.
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 7. mars 2010 #128 Skrevet 7. mars 2010 Problemet er bare at unge, pene jenter ikke vil ha gamle, stygge menn:) Vet ikke hvor gammel du er, men du høres ut som en i midlivskrisen som tror han er ti ganger mer attraktiv enn det han er og som innerst inne tror unge jenter vil ha dem. LOL. Ikke rart mange av ditt slag er single. Jeg er under 30.
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2010 #129 Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil mer presist beskrive meg selv som kynisk, bitter og kravstor. Men rasshølfaktoren min øker som regel ganske kraftig når jeg boler (som nå om dagen), så du er nok inne på noe. Er det et substitutt for at du ikke har dame?
HoneyBunny Skrevet 7. mars 2010 #130 Skrevet 7. mars 2010 Skal svare på det lenger nede. At menn tiltrekkes av ungdom og skjønnhet mens kvinner legger mer vekt på makt og status når de velger partner er ikke ukjent, og det skal jeg ikke benekte. Men det er ikke det samme som at menn oftere har penere partnere. Skal komme tilbake til det lenger nede. Som sagt legger nok menn mer vekt på ungdom og skjønnhet, mens kvinner legger mer vekt på makt og status. Men: Siden det fødes omtrent like mange jenter som gutter og det ikke er noen grunn til å tro at jenter er mindre interessert i å finne en å dele livet med, vil de to kjønn stille ganske likt på partnermarkedet. Med mindre du i likhet med de som lider av det såkalte prinsessesyndromet skulle mene at kvinner klumper seg i toppen av den berømmelige 1-10-skalaen mens menn har en mer normal fordeling når det gjelder fysisk attraktivitet, vil det være logisk umulig at kvinner jevnt over er vesentlig mer attraktive enn sine partnere. Selv om menn skulle være mer opptatt av fysisk skjønnhet er det nemlig tilbud og etterspørsel på partnermarkedet som avgjør hvem man kan få. Og det er faktisk ikke noe kvinneoverskudd på partnermarkedet slik at menn kan velge og vrake og bare de vakreste kvinnene ha sjans til å få seg en mann. Kvinner er nok jevnt over penere og mer velpleid enn menn, ja. Ikke fordi de er det fra naturens side nødvendigvis (men det finnes forskning på det og), men de har mange flere hjelpemidler enn menn har for å pynte på fasaden. I hvertfall bruker de dem mer. På godt og vondt, vil jeg si. De snitter og skjærer, pumper og fyller ut, maler og sparkler, krøller, strekker, vokser, lakker..ja det er ikke ende på muligheter. Så fysisk sett kommer de nok bedre ut. Juks? Ja, kanskje, men de regnes likevel for pene/vakre av menn. Selv en grå mus kan styles til en babe med relativt enkle grep, og dermed komme innenfor den standarden vi kaller pen/vakker på sjekkemarkedet. Kvinner sliter nok heller med mindreverdighetskompleks enn prinsessesyndrom, pga alle krav om skjønnhet de møter. Men den indre skjønnhet stiller vi likt på, menn og kvinner. Det er også den som interesserer meg mest, som de fleste kvinner jeg kjenner. http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4396230.stm
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #131 Skrevet 7. mars 2010 Jeg er under 30. Plutselig er du 30++ Plutselig har du rynker og lettere for å legge på deg, selv om du boler. Plutselig vil ikke damene ha deg lengre, og iallfall ikke damene under 20! Lykke til i virkeligheten!
Cuckold Skrevet 7. mars 2010 #132 Skrevet 7. mars 2010 Kvinner er nok jevnt over penere og mer velpleid enn menn, ja. Ikke fordi de er det fra naturens side nødvendigvis (men det finnes forskning på det og), men de har mange flere hjelpemidler enn menn har for å pynte på fasaden. I hvertfall bruker de dem mer. På godt og vondt, vil jeg si. De snitter og skjærer, pumper og fyller ut, maler og sparkler, krøller, strekker, vokser, lakker..ja det er ikke ende på muligheter. Så fysisk sett kommer de nok bedre ut. Juks? Ja, kanskje, men de regnes likevel for pene/vakre av menn. Selv en grå mus kan styles til en babe med relativt enkle grep, og dermed komme innenfor den standarden vi kaller pen/vakker på sjekkemarkedet. Kvinner sliter nok heller med mindreverdighetskompleks enn prinsessesyndrom, pga alle krav om skjønnhet de møter. Men den indre skjønnhet stiller vi likt på, menn og kvinner. Det er også den som interesserer meg mest, som de fleste kvinner jeg kjenner. http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4396230.stm Hehe, undersøkelsen du viser til er jo omtalt i en av trådene jeg har linket til. At kvinner bruker mer sminke betyr ikke nødvendigvis at de er vakrere. Siden mannsidealet ikke er det samme som kvinneidealet vil ikke en 7-er av hannkjønn bli oppfattet som mindre attraktiv enn en 7-er av hunnkjønn om han ikke sminker seg. Jeg har sett noen påstå at kvinner ved å sminke seg kan klatre flere trinn på attraktivitetsskalaen, men det er sjelden tilfelle. En jente jeg vil plassere som 7-er blir ikke en 8-er eller 9-er samme hvor fint hun sminker seg. Og en 3-er blir heller ikke en 5-er eller 6-er. Dessverre. Saken er vel at vi forlanger noe annet av kvinner når det gjelder hårstell og markering i ansiktet, men vi har stort sett en oppfatning av hvor på skalaen folk er, enten de er menn eller kvinner. Og mitt inntrykk er at det er like mange kvinner på nedre halvdel av skalaen som menn.
HoneyBunny Skrevet 7. mars 2010 #133 Skrevet 7. mars 2010 Hehe, undersøkelsen du viser til er jo omtalt i en av trådene jeg har linket til. At kvinner bruker mer sminke betyr ikke nødvendigvis at de er vakrere. Siden mannsidealet ikke er det samme som kvinneidealet vil ikke en 7-er av hannkjønn bli oppfattet som mindre attraktiv enn en 7-er av hunnkjønn om han ikke sminker seg. Jeg har sett noen påstå at kvinner ved å sminke seg kan klatre flere trinn på attraktivitetsskalaen, men det er sjelden tilfelle. En jente jeg vil plassere som 7-er blir ikke en 8-er eller 9-er samme hvor fint hun sminker seg. Og en 3-er blir heller ikke en 5-er eller 6-er. Dessverre. Saken er vel at vi forlanger noe annet av kvinner når det gjelder hårstell og markering i ansiktet, men vi har stort sett en oppfatning av hvor på skalaen folk er, enten de er menn eller kvinner. Og mitt inntrykk er at det er like mange kvinner på nedre halvdel av skalaen som menn. Du har nok vært heldig da med de damene du har våknet opp med. Såklart er der like mange kvinner på nedre del av skalaen som menn, men en 3'er dame kan fort dobble sin verdi i menns øyne med noen enkle grep. Dermed går det rundt en god del kvinner og blir regnet for å være i en høyere skala enn det de egentlig er. Jeg vet om damer som menn sikler etter, som sikkert hadde sprukket i dagslys om de ikke hadde sminke på. Så menn blir "lurt" av sminke. Ingen tvil om det. Menn kan ikke trikse på samme måten. Og de trenger det ikke heller, siden vi damer ikke er så kresne på utseende som menn er. Men husk også at det du gjennom dine mannsøyne oppfatter som en 7'er mann ikke nødvendigvis scorer på samme måte hos en kvinne. Menn tror generelt at kvinner liker mer maskuline menn enn hva de faktisk gjør.
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 7. mars 2010 #134 Skrevet 7. mars 2010 Plutselig er du 30++ Plutselig har du rynker og lettere for å legge på deg, selv om du boler. Plutselig vil ikke damene ha deg lengre, og iallfall ikke damene under 20! Men da er jeg jo sannsynligvis rik (har allerede ca. 1 million i egenkapital, selv om jeg kun har vært et par år i arbeidslivet etter endt studium). Får jeg ikke det jeg vil ha innen den tid (en vakker, ung jente som er snill, kosete, hjemmekjær, intelligent og konservativ), får jeg ta en tur til øst-Europa. Får jeg heller ikke da den konen jeg fortjener, får jeg heller kjøpe meg litt sengehygge for kvelden. Det er utrolig hvor mange "prinsesser" som villig tar den i baken for en tusenlapp, skal jeg si deg.. Lykke til i virkeligheten! Mange takk!
Cuckold Skrevet 7. mars 2010 #135 Skrevet 7. mars 2010 Du har nok vært heldig da med de damene du har våknet opp med. Såklart er der like mange kvinner på nedre del av skalaen som menn, men en 3'er dame kan fort dobble sin verdi i menns øyne med noen enkle grep. Dermed går det rundt en god del kvinner og blir regnet for å være i en høyere skala enn det de egentlig er. Jeg vet om damer som menn sikler etter, som sikkert hadde sprukket i dagslys om de ikke hadde sminke på. Så menn blir "lurt" av sminke. Ingen tvil om det. Menn kan ikke trikse på samme måten. Og de trenger det ikke heller, siden vi damer ikke er så kresne på utseende som menn er. Men husk også at det du gjennom dine mannsøyne oppfatter som en 7'er mann ikke nødvendigvis scorer på samme måte hos en kvinne. Menn tror generelt at kvinner liker mer maskuline menn enn hva de faktisk gjør. Nå har jeg faktisk våknet opp med et par jenter som har sett ganske annerledes ut uten sminke, men likevel har jeg til gode å nedjustere noen på skalaen. Kanskje fordi plasseringen ikke baseres på så overfladiske trekk som de man kan oppveie med sminke. Ansiktsform, øyne og leppenes form er mer avgjørende enn finish og farge i kinnene. (Ja, jeg er klar over at sminke kan påvirke inntrykket av ansiktsform, leppenes fylde, øyelokkene og øynenes intenistet. Og likevel.) Jeg skal ikke nekte for at det finnes jenter som kler sminke, men det kan sammenliknes med at det er noen ansikter jeg liker bedre enn andre selv om de objektivt sett befinner seg på samme nivå. Så de gangene jeg har opplevd dette handler det mer om at jeg synes hun kler sminke bedre (på samme måte som noen kler en bestemt hårsveis) ikke at hun har narret meg. Men greit nok, kanskje du har rett i at jeg bare har vært veldig heldig. Tviler på om vi blir enige om dette. Det vi derimot ser ut til å være enige om er at menn og kvinner stiller ganske likt på partnermarkedet, at det ikke er slik at kvinner trenger å være mye penere enn menn for å finne seg en partner.
Gjest til "konservativ" man Skrevet 7. mars 2010 #136 Skrevet 7. mars 2010 Gutter som boler seg blir feite julegriser som 35 åringer.. de har jeg sett mange av, hehe. Skrekk og gru!! Om det kun er skjønnhet og sex man er ute etter, så er det jo et marked for alt. De fleste av oss ser etter et menneske vi kan føle nærhet til, og vise omsorg for - de er muligens litt vanskeligere å finne enn en som puler for penger?
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 7. mars 2010 #137 Skrevet 7. mars 2010 Gutter som boler seg blir feite julegriser som 35 åringer.. de har jeg sett mange av, hehe. Skrekk og gru!! Det er fordi mange av dem slutter å trene, gjerne kombinert med et hjerteinfarkt (det gjelder å bole riktig). Om det kun er skjønnhet og sex man er ute etter, så er det jo et marked for alt. De fleste av oss ser etter et menneske vi kan føle nærhet til, og vise omsorg for - de er muligens litt vanskeligere å finne enn en som puler for penger? Det ene utelukker ikke nødvendigvis det andre! Ja, jeg vil ha masse deilig sex, og får jeg ikke det i et forhold med "drømmejenta", får jeg heller slenge innom bakrommet på en strippeklubb. Det viktigste er at jeg får det jeg vil ha (er så dritt lei av å se alle andre få ting gratis, mens jeg til stadighet må jobbe ræva av meg for hver minste lille ting).
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2010 #138 Skrevet 7. mars 2010 Ja, jeg vil ha masse deilig sex, og får jeg ikke det i et forhold med "drømmejenta", får jeg heller slenge innom bakrommet på en strippeklubb. Det viktigste er at jeg får det jeg vil ha (er så dritt lei av å se alle andre få ting gratis, mens jeg til stadighet må jobbe ræva av meg for hver minste lille ting). Hvis du er opptatt bare av din egen nytelse, er det best for deg å leve som singel og heller få "kjøpesex". I et ordentlig kjærlighetsforhold setter man den andres behov like høyt som sine egne. Her har egoismen liten plass.
Gjest womenwomen Skrevet 7. mars 2010 #139 Skrevet 7. mars 2010 Joda, men blir jeg sammen med en heit 17-åring, så innebærer det 18 år med deilig, snuskete sex før rynkene setter inn. Feil, feil, feil!!! En mann på 35 er ung, en dame på 35 er eldgammel (knapt i stand til å få unger i det hele tatt, faktisk). Pratet en del med en digg blondine på byen for en stund siden, men ba ikke om telefonnummeret hennes da jeg fant ut at hun var 29 (hun hintet om at hun var ferdig med å pule rundt (hennes ord), og godt kunne tenke seg et stabilt forhold). Alt jeg klarte å tenke på var linjene rundt øynene hennes og rynkene på hendene. De var riktignok ikke påfallende, men å gå inn i et forhold/ekteskap med en dame som nærmer seg stemplingsdato med stormskritt er mindre aktuelt for mitt vedkommende. Da får jeg heller være singel litt til. Absolutt! Men når jeg ser på idrettslagene som trener på gymmet mitt, så registrerer jeg at det er langt flere deilige jenter i aldersgruppen 15-17 enn blant de på 20+, så selv blant jenter på 25 merkes det hvis de ikke trener minst fire-fem ganger i uka. Konklusjonen må bli at man må finne seg en nymfoman fitnessinstruktør på 17, som liker å vaske og lage god mat. Til konservativ mann ! Tror du at et ungdommelig og plettfritt , perfekt utseende hos partner vil gjøre deg lykkelig alene ? NEI . Da tar du feil . Kanskje misliker " frøken 18 år og perfekt " sex og avviser deg hver gang eller gir deg dårlig sex , kanskje misliker hun å lage mat - eller kan ikke lage god mat , kanskje gir hun fan i husarbeid og heller står foran speilet og lakker tåneglene sine ...he he Så kommer du hjem etter en slitsom dag fra jobb , og finner huset i et eneste kaos og rot ...ingen middag klar på bordet . Ingen rene håndklær eller klær i skapet . Og ingen hjertelig velkomst eller sex om natten ....Visst SER dama perfekt ut , men de har ofte andre lyter . En 18 åring er skjelden flink på kjøkkenet , i sengen eller m / husarbeid og annet ansvar for hus og hjem ... Du er så utseende - fixert at det er helt utrolig . Selv hadde jeg ikke orket en mann , som kunn tok meg for utseendet . Jeg er naturlig født pen - men jeg gidder ikke pynte meg hver dag . Går gjerne i kosedressen hjemme, uten sminke osv . Orker ikke å konstant måtte være " stylet fra topp til tå " ...Gud så slitsomt ...Menn som forlanger det - vil jeg ikke ha . Orker ikke noe skjønnhets hysteri hjemme . Pynter meg når jeg skal ut osv ...men hjemme går både jeg og samboer gjerne i joggedressen . Jeg er utrolig glad for at han finner meg sexy uansett om jeg pynter meg eller ikke . Orker du selv konservativ mann ...et liv basert på skjønnhets hysteriet ? Du må jo selv også da hele tiden holde " looken " plettfri hver dag .Om din partner er like overfladisk glad i deg - som du er i henne ? Altså kunn for utseendet , ingenting annet .Gud så tomt forhold .Syns synd på folk som ikke har andre verdier og gleder i livet - enn å " jåle seg " for omverden . Dere kommer til å få det " hardt " når dere blir gamle en gang . Høres ut som du er livredd å bli gammel selv og derfor skyr alt som kan minne deg om at " tiden går " ....eks linjer rundt øyne osv . Mange voksne er fine med litt linjer rundt øyne . Noen kler dette faktisk . Et glatt barneansikt - kan du ikke forvente deg av voksne folk som har den livserfaring , modenhet , kunnskap o.a positive egenskaper osv som jeg antar de ønsker hos en partner ? Dette får du ikke i en 18 åring . Men hvis du tror du blir lykkelig med en 18 åring - er du jo fri til å prøve det ut . Men du blir nok fort lei ...For en 30 åring er ikke på nivå med en 18 åring - og vil raskt vantrives i slikt selskap over tid .... Ønsker deg lykke til med å finne drømmedama de på 18 år - men jeg tror ikke hun finnes desverre .Og en så ung jente er ikke klar for rollen som kone ...glem det . Det er en tenåring med helt andre ønsker og tanker enn deg selv . Så spår fullstendig kulturkrasj mellom dere ...Du finner deg nok til slutt - en på egen alder ...
Gjest Eurodice Skrevet 8. mars 2010 #140 Skrevet 8. mars 2010 Det er uhyre sjelden jeg er enig med deg, ww, for jeg synes du har ekstreme synspunkter for det meste. Men denne gangen applauderer jeg deg . Hvis "konservativ mann" faktisk mener alvor med det han skriver, kommer han til å falle med et brak når virkeligheten slår innover ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå