Gå til innhold

Single kvinner over 35

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Konservativ Mann_*
Skrevet
Til konservativ mann ! Tror du at et ungdommelig og plettfritt , perfekt utseende hos partner vil gjøre deg lykkelig alene ?

Hvor har du det fra at jeg ikke har andre krav i tillegg????

Hun skal BÅDE være pen, intelligent, kosete, glad i å knulle og konservativ.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hun skal BÅDE være pen, intelligent, kosete, glad i å knulle og konservativ.

Sengekosen må vel bli kjedelig etterhvert, hvis damen skal være konservativ der, også :fnise: .

Gjest Gjest
Skrevet

Hun skal BÅDE være pen, intelligent, kosete, glad i å k***** og konservativ.

Sa ikke du at hun skulle være aerobic-instruktør? "Glad i sex"...vel, jenter på 17 år er som regel ikke så glade i sex, og det er mye de ikke vet og kan.

"Knulle"? Du bruker ufine ord til å være en "konservativ" mann.

Gjest Gjest
Skrevet
En mann på 35 er ung, en dame på 35 er eldgammel (knapt i stand til å få unger i det hele tatt, faktisk).

Penelope Cruz (35) sa nylig i et intervju at det ikke var noe hast for henne å få barn, hun hadde god tid ennå.

Jeg har 6 venninner/bekjente som alle fikk sitt første barn da de var i alderen 35-40. Flere er på vei!

Du høres bare ut som en helt merkelig fyr.

Skrevet
Sa ikke du at hun skulle være aerobic-instruktør? "Glad i sex"...vel, jenter på 17 år er som regel ikke så glade i sex, og det er mye de ikke vet og kan.

"Knulle"? Du bruker ufine ord til å være en "konservativ" mann.

Hehe..dette er ikke noen konservativ mann. Det er en guttevalp i pubertetskrise. Det kan være hardt når puberteten kommer sent. Han vokser nok til.

Skrevet
Penelope Cruz (35) sa nylig i et intervju at det ikke var noe hast for henne å få barn, hun hadde god tid ennå.

Jeg har 6 venninner/bekjente som alle fikk sitt første barn da de var i alderen 35-40. Flere er på vei!

Ja, hjelpemeg. Jeg planlegger mitt neste barn når jeg er ca. 42. Er 39 nå, og fruktbar i mange nok år til å føde flere unger enn jeg vil ha. Før prevensjonens dager fikk kvinner barn til de var meget godt voksne.

Fra dagbladet nylig:

" Britiske leger advarer middelaldrende kvinner mot å slutte å bruke prevensjon for tidlig. Mange av kvinnene lider under vrangforestillinger om at de ikke lenger kan bli gravide når de kommer opp i en viss alder.

Enkelte kvinner tror muligheten for svangerskap forsvinner allerede en stund etter at de har fylt 30. Men i virkeligheten kan kvinner i 30-årene, 40-årene og til og med i 50-årene bli med barn, sier leger til BBC.

- Andelen kvinner som tar abort, er like høy i aldersgruppen 40 til 44 som i gruppen under 16, het det på den britiske rikskringkastingens nettsider tirsdag. "

Gjest Gjest
Skrevet
Alt jeg klarte å tenke på var linjene rundt øynene hennes og rynkene på hendene.

Jeg er virkelig glad for at jeg ikke ser ut som 35 år. Blir alltid tatt for å være rundt 22-23 år.

Har ingen rynker på hendene, og nesten ingen linjer. :-p

Skrevet
Er det et substitutt for at du ikke har dame? :fnise:

Antagelig Belladonna - og heldigvis (for oss alle i dette tilfellet) fungerer boling slik at utstyret krymper, så kravet om en nymfo 17 åring vil etterhvert bli helt overflødig :ler:

Gjest Lite konservativ
Skrevet

Jasså, er Konservativ Mann tilbake? Ikke funnet deg noen østereuropeisk dame ennå?

Jeg syns damer 30-40 er pene og vet hvordan de tar seg best ut. Men bevares det finnes noen som ikke er like pene også, og det gjelder forøvrig damer under 30 også.

Gjest Gjest
Skrevet
Jasså, er Konservativ Mann tilbake? Ikke funnet deg noen østereuropeisk dame ennå? :filer:

Here we go again. Nå skal vi tøffe oss

Jeg syns damer 30-40 er pene og vet hvordan de tar seg best ut. Men bevares det finnes noen som ikke er like pene også, og det gjelder forøvrig damer under 30 også.

Skrevet
Sengekosen må vel bli kjedelig etterhvert, hvis damen skal være konservativ der, også :fnise: .

Nei i sengen skal hun helst være både vill og gal. :sengekos:

Skrevet

Beklager. Jeg var ikke inneforstått med at Penelope Cruz er fertilitetslege.

At du har venner som venter så lenge at det rett og slett er på grensen til å være medisinsk uforsvarlig med å få sitt første barn endrer fint lite.

Nei, det er resten av samfunnet som er helt forskrudd.

Feminisme, flerkultur og annen djevelskap. Nei, gi meg en tidsmaskin og send meg tilbake til 50-tallet. :(

Skrevet
Antagelig Belladonna - og heldigvis (for oss alle i dette tilfellet) fungerer boling slik at utstyret krymper, så kravet om en nymfo 17 åring vil etterhvert bli helt overflødig :ler:

Det er nok stikk motsatt. Med 500mg testo innabords blir man sprengkåt 24/7. Dersom man ikke tar stoffer for å få opp den naturlige testosteronproduksjonen etter endt kur, kan man risikere å gå noen uker med svært lav testosteronproduksjon og da har man redsusert sexlyst. Dette går imidlertid over etter 2-3 uker.

Skrevet
Jasså, er Konservativ Mann tilbake? Ikke funnet deg noen østereuropeisk dame ennå?

Jeg måtte kjøpe meg bil først, og nå skal jeg ha båt. Neste prosjekt blir å spare nok til å forsørge en rumensk turner på 19-22 frem til hun lærer norsk og kan få seg jobb. :)

Gjest Eurodice
Skrevet
Nei i sengen skal hun helst være både vill og gal. :sengekos:

Du skulle ha kjent meg du da, men det er noen år siden jeg var 17 :hoho: .

Skrevet

Skal ikke hevde at jeg har orket å lese de 150++ postene/ 8 sidene i denne tråden, men hele greia startet vel som et "speil" av et innlegg fra en dame om menn over 35.

Ser ut som om agendaen med å trekke opp damene her virkelig har lykkes...

Skrevet
Du skulle ha kjent meg du da, men det er noen år siden jeg var 17 :hoho: .

Hehe..de som synes en 17 åring er vill i sengen, har ikke prøvd mye, og hadde nok ikke overlevd en runde med en moden kvinne.

Skrevet
Det er nok stikk motsatt. Med 500mg testo innabords blir man sprengkåt 24/7. Dersom man ikke tar stoffer for å få opp den naturlige testosteronproduksjonen etter endt kur, kan man risikere å gå noen uker med svært lav testosteronproduksjon og da har man redsusert sexlyst. Dette går imidlertid over etter 2-3 uker.

Fra lommelegen.no - om bivikninger av steroidbruk:

Hos menn skrumper testiklene, og produksjonen av det mannlige kjønnshormonet reduseres som oftest betydelig. Hos enkelte tar det mange måneder før produksjonen tar seg opp igjen. Mange er forbigående sterile og impotente. Menn bruker som regel langt høyere doser enn kvinner, og de generelle bivirkningene blir derfor mere uttalte hos mannlige dopingmisbrukere.

Min utheving ;)

Skrevet (endret)
Funderer på hva som feiler disse kvinnene. Er det ingen menn som vil ha de? Er det de som står igjen etter at de beste jentene er tatt? Hvorfor greier de ikke holde på en mann? Hvorfor går de inn og ut av forhold a type (eks.1-3 år) igjen og igjen. Er det fordi de ikke eier selvinsikt og går etter feil menn hver eneste gang? eller er det fordi de har umenneskelige krav til en partner som aldri vil bli bra nok uansett? Er det fordi de maser og krever så mye at enhver mann går lei og fordufter? Er det fordi de tror de er mer attraktive enn de egentlig er? (Mange av jentene på match.com som er medlem i månedsvis uten å finne noen er et godt eksempel på det).

I såfall hvis det er det som er tilfelle, forstår jeg godt at de er evig single

Skal ikke kjede deg med mine personlig erfaringer, men la meg bare begynne med å si at du har truffet blink når du satte i gang denne tråden.

Jeg har den oppfatning av at det ikke alltid er er noe galt med kvinnene. Du vil nok se at det i de fleste tilfeller er mennene det er noe galt med, og derfor forlater kvinnen ham. Først som sist. Det finnes sikkert statistikk på dette også, det henvises jo til så mangt her inne.

Når kvinnen har kommet i en viss alder, 35 - 40 år, har hun nådd en modenhet som menn ennå ikke har rukket å oppnå. Noen kvinner kommer dit tidligere. Jeg vil påstå at de aller fleste menn forblir i en evig pubertet...

Endret av Numa
Skrevet
Skal ikke kjede deg med mine personlig erfaringer, men la meg bare begynne med å si at du har truffet blink når du satte i gang denne tråden.

Jeg har den oppfatning av at det ikke alltid er er noe galt med kvinnene. Du vil nok se at det i de fleste tilfeller er mennene det er noe galt med, og derfor forlater kvinnen ham. Først som sist. Det finnes sikkert statistikk på dette også, det henvises jo til så mangt her inne.

Når kvinnen har kommet i en viss alder, 35 - 40 år, har hun nådd en modenhet som menn ennå ikke har rukket å oppnå. Noen kvinner kommer dit tidligere. Jeg vil påstå at de aller fleste menn forblir i en evig pubertet...

Svarer på dette innlegget i en ny tråd Er kvinner modnere enn menn? :

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=477455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...