Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #161 Skrevet 9. mars 2010 Jeg måtte kjøpe meg bil først, og nå skal jeg ha båt. Neste prosjekt blir å spare nok til å forsørge en rumensk turner på 19-22 frem til hun lærer norsk og kan få seg jobb. Så blir den stakkars øst-Europeiske turneren kastet ut fra boligen din når hun fyller 29 og er for gammel for deg.
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 9. mars 2010 #162 Skrevet 9. mars 2010 Du skulle ha kjent meg du da, men det er noen år siden jeg var 17 . Har du en datter eller en yngre søster?
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 9. mars 2010 #163 Skrevet 9. mars 2010 Fra lommelegen.no - om bivikninger av steroidbruk: Min utheving Har jeg aldri opplevd, men nå boler ikke jeg som en idiot heller, så hva som skjer hvis man er "på" et halvt år i slengen på enorme doser vet jeg ikke. Men nå må jeg sove, så jeg får nok energi til å antaste sekretæren min i morgen.
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 9. mars 2010 #164 Skrevet 9. mars 2010 Så blir den stakkars øst-Europeiske turneren kastet ut fra boligen din når hun fyller 29 og er for gammel for deg. Nei, jeg ønsker noen jeg kan dele alderdommen med, men jeg vil gjerne ha med meg ungdomsårene hennes også.
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2010 #165 Skrevet 9. mars 2010 Har du en datter eller en yngre søster? Jeg har to døtre, men de er opptatt, mann og barn og jobb. Jeg har bare meg selv å sørge for og er selvfølgelig mye sprekere enn dem .
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #166 Skrevet 10. mars 2010 Har jeg aldri opplevd, men nå boler ikke jeg som en idiot heller, så hva som skjer hvis man er "på" et halvt år i slengen på enorme doser vet jeg ikke. Men nå må jeg sove, så jeg får nok energi til å antaste sekretæren min i morgen. Det er en kjent sak at boling over tid kan føre til impotens og svekkede evner på det seksuelle området. De som bygger muskler og boler har ofte små peniser.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #167 Skrevet 10. mars 2010 Nei, jeg ønsker noen jeg kan dele alderdommen med, men jeg vil gjerne ha med meg ungdomsårene hennes også. Husk at kvinnene i de svært unge år ikke ender opp med den mannen de treffer i det livsstadiet - du blir bare en av flere.
Suzy Skrevet 10. mars 2010 #168 Skrevet 10. mars 2010 Det er en kjent sak at boling over tid kan føre til impotens og svekkede evner på det seksuelle området. De som bygger muskler og boler har ofte små peniser. Som det også står i utklippet mitt lenger oppe så går produksjonen av testosteron ned og testiklene krymper faktisk.
Cuckold Skrevet 10. mars 2010 #169 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Nei, jeg ønsker noen jeg kan dele alderdommen med, men jeg vil gjerne ha med meg ungdomsårene hennes også. Husk at kvinnene i de svært unge år ikke ender opp med den mannen de treffer i det livsstadiet - du blir bare en av flere. Ikke nødvendigvis. Jeg vet om mennesker som traff hverandre i slutten av tenårene og som ennå er sammen. Og tidligere var dette svært vanlig. Går vi noen generasjoner tilbake var det ikke normalt at man skulle vente i år og dag før man var klar for å finne en livsledsager. Jeg må nok si jeg misunner dem som har hatt én jente ved sin side hele livet. Det blir noe ganske annet å skifte kjæreste flere ganger, da er man på et vis likevel ensom på sin livsreise. I seriemonogamiet blir kjærestene en slags voksenvariant av den tidlige ungdommens skiftende ungdomskjærester, bare med litt lenger tid på hver. Altså som noe mer flyktig enn det jeg ønsker meg. En mindre grunnleggende samhørighet. Jeg tror nok også det er lettere å bli gammel med en kvinne man har sett i alle faser av livet. Jeg merker selv at jeg synes mine ekser holder seg usedvanlig godt. Det kan selvsagt skyldes at jeg har vært usedvanlig heldig med kjærestene mine, men jeg tror nok helst det kommer av noe litt annet. Når vi ser hverandre påvirkes inntrykket i stor grad av det vi husker, slik at jeg ser mine ekser med andre øyne enn om jeg skulle truffet dem for første gang i dag. Siden jeg husker dem slik de var når jeg traff dem påvirker dette hva jeg ser. Derfor er det neppe vanskelig å godta at den andre eldes om man har fått oppleve henne i hennes beste år. Endret 10. mars 2010 av Cuckold
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #170 Skrevet 10. mars 2010 Derfor er det neppe vanskelig å godta at den andre eldes om man har fått oppleve henne i hennes beste år. Å ikke godta at den andre eldes er jo å ikke godta livet (eller seg selv). En mann jeg kjenner mener at ens "beste år" er de årene man til enhver tid opplever. Hver alder, sin sjarm.
Cuckold Skrevet 10. mars 2010 #171 Skrevet 10. mars 2010 Derfor er det neppe vanskelig å godta at den andre eldes om man har fått oppleve henne i hennes beste år. Å ikke godta at den andre eldes er jo å ikke godta livet (eller seg selv). En mann jeg kjenner mener at ens "beste år" er de årene man til enhver tid opplever. Hver alder, sin sjarm. Det er nesten umulig å skrive slik at ikke en eller annen kverulant greier å henge seg opp i ordbruken. Jeg kunne ha brukt mange andre ord enn "godta", men noen ville nok greid å vri på det også. Av sammenhengen burde det fremgå at det handler om at det er lettere å se hele kvinnen når hun er gammel hvis man faktisk har fått med seg stadiene hun har gått gjennom opp til nå. For den gamle kroppen er ikke nødvendigvis hele sannheten om dette mennesket. Og hvis du har fått oppleve henne i sin ungdoms glans vil dette prege deg når du ser på henne resten av livet.
Gjest Eurodice Skrevet 10. mars 2010 #172 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Du er en klok mann, Cuckold. Jeg skulle gjerne truffet en mann som deg, som ser og setter pris på alle (i hvert fall de fleste) sidene ved ens personlighet . Endret 10. mars 2010 av Belladonna
Cuckold Skrevet 10. mars 2010 #173 Skrevet 10. mars 2010 Du er en klok mann, Cuckold. Jeg skulle gjerne truffet en mann som deg, som ser og setter pris på alle (i hvert fall de fleste) sidene ved ens personlighet . Oi, det var fine ord. Takk!
Gjest Gjest_Helga_* Skrevet 11. mars 2010 #174 Skrevet 11. mars 2010 Du er en klok mann, Cuckold. Jeg skulle gjerne truffet en mann som deg, som ser og setter pris på alle (i hvert fall de fleste) sidene ved ens personlighet . Jeg syntes også det var klokt sagt. Skulle gjerne truffet den mannen som jeg ville ønske å bli gammel med - og vice versa. Gjerne uten all bagasjen som følger med et 37 år gammelt liv. For en stund tilbake så jeg en gråhåret mann i andre enden av en åpen plass her i byen. Det ble en slags "sakte film opplevelse", for idet jeg gikk mot ham oppdaget at det var min første forelskelse. Jeg kunne bare se ham med 14 åringens øyne, og han var for meg ennå en vakker mann. Det føltes rart å bare passere med et muntert "hei". Etterpå tenkte jeg på all tiden som hadde passert, og syntes det var rart å føle så sterkt etter all den tid som har gått.
Gjest Gjest_Jan_* Skrevet 11. mars 2010 #175 Skrevet 11. mars 2010 Jeg syntes også det var klokt sagt. Skulle gjerne truffet den mannen som jeg ville ønske å bli gammel med - og vice versa. Gjerne uten all bagasjen som følger med et 37 år gammelt liv. For en stund tilbake så jeg en gråhåret mann i andre enden av en åpen plass her i byen. Det ble en slags "sakte film opplevelse", for idet jeg gikk mot ham oppdaget at det var min første forelskelse. Jeg kunne bare se ham med 14 åringens øyne, og han var for meg ennå en vakker mann. Det føltes rart å bare passere med et muntert "hei". Etterpå tenkte jeg på all tiden som hadde passert, og syntes det var rart å føle så sterkt etter all den tid som har gått. Der der er rart...folk man har kjent fra man var barn, og man ser de igjen som 40-åringer, så ser de akkurat like unge ut som på videregående skole/college! De menneskene som klarer å se skjønnheten i et annet menneske uansett alder, de er flinke.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #176 Skrevet 11. mars 2010 Funderer på hva som feiler disse kvinnene. Er det ingen menn som vil ha de? De er mange og vakre - men mennene er passive og ikke noe skjer: http://www.youtube.com/watch?v=x1nixzYHDus
Gjest Konservatuiv Mann Skrevet 11. mars 2010 #177 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har to døtre, men de er opptatt, mann og barn og jobb. Jeg har bare meg selv å sørge for og er selvfølgelig mye sprekere enn dem . I så fall kan du sende meg en PM, så kan vi se om du er en MILF som kan omvende meg!
Gjest Gjest_Konservativ Mann_* Skrevet 11. mars 2010 #178 Skrevet 11. mars 2010 Husk at kvinnene i de svært unge år ikke ender opp med den mannen de treffer i det livsstadiet - du blir bare en av flere. Kanskje ikke norske horekvinner, men i mer tradisjonelle/konservative kulturer klarer kvinner å holde seg til én mann over tid (slik det var vanlig i Norden også, før feminisme og sosialisme ruinerte samfunnet vårt).
Gjest Ikke konservativ mann Skrevet 12. mars 2010 #179 Skrevet 12. mars 2010 Kanskje ikke norske horekvinner, men i mer tradisjonelle/konservative kulturer klarer kvinner å holde seg til én mann over tid (slik det var vanlig i Norden også, før feminisme og sosialisme ruinerte samfunnet vårt). Du har et veldig romantisk syn på 50-tallet må jeg si.. min mor og min farmor og min mormor, og min svigermor også hadde jo et par kjærester før de traff han de ble gift med. De giftet seg ikke med første mannen de traff. Du klager over norske horekvinner, men liker unge babes som viser seg fram i bare stringtrusa..
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #180 Skrevet 12. mars 2010 Hvorfor kvinner på over 35 er single? Den saken er vel klar! For å få all den sexen vi trenger i den alderen. Menn er virkelig på nedadgående etter de 30, så det trengs mer enn den ene for å bli tilfredsstilt. Noe annet trenger vi ikke menn for. I den alderen har vi for lengst gjort karriere, forsørger oss selv og har de barna vi ønsker oss. Og bilen sender jeg på verksted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå