Gå til innhold

Single kvinner over 35

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner på 35+ har forfalt og er stygge :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Funderer på hva som feiler disse kvinnene. Er det ingen menn som vil ha de? Er det de som står igjen etter at de beste jentene er tatt?

Kvinner over 35 er nydelige mennesker som har lært litt om livets gang! ;-)))

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tar til meg disse vakre ordene jeg, Kjetil :) . Uviktig hvor mye 35+ jeg er, ikke sant?

Skrevet
Jeg tar til meg disse vakre ordene jeg, Kjetil :) . Uviktig hvor mye 35+ jeg er, ikke sant?

Så lenge du er en vakker person, Belladonna, så kan du være hva som helst. Og i motsetning til de fleste så vet jeg jo tross alt alderen din, men hvem du faktisk er vet du jo bare selv, ikke sant?? ;-))

Jeg har nå uansett et veldig oppriktig inntrykk av at du er en svært intelligent person, uten å vite så mye mer om deg enn akkurat det, så er i alle fall nettopp dette herved oppnevnt og vedtatt i fra min side... ;-))

Skrevet

:ler:

Gjest Gjest_Konservativ Mann_*
Skrevet

Støtter den!

Selv er jeg snart 30, og det er ikke tvil om at tenåringsjenter er tingen. Pratet med noen 17 år gamle jenter med stålrumper på gymmet her om dagen, og de fniste, flørtet tilbake og var skikkelig søte og sexy. Mye bedre enn disserumpene til 30-åringer med innskrumpet livmor!

Rart hvordan jenter blir mer og mer overlegne jo mer rynkete og fæle de blir. Man skulle tro at 35 år gamle damer var langt hyggeligere, med tanke på hvor redusert markedsverdi de har.

Skrevet
Man skulle tro at 35 år gamle damer var langt hyggeligere, med tanke på hvor redusert markedsverdi de har.

Hehe. :fnise:

Njaaa. Sannheten er nok heller at vi har skjønt at vi ikke er en såkalt "verdi" på noe som helst "marked". Vi er blitt voksne nok til å innse at det faktisk er vårt privilegium å selv finne det som passer oss :)

Skrevet (endret)
Man skulle tro at 35 år gamle damer var langt hyggeligere, med tanke på hvor redusert markedsverdi de har.

Hehe. :fnise:

Njaaa. Sannheten er nok heller at vi har skjønt at vi ikke er en såkalt "verdi" på noe som helst "marked". Vi er blitt voksne nok til å innse at det faktisk er vårt privilegium å selv finne det som passer oss :)

Det hadde vel vært en drømmesituasjon: Da kunne jeg sagt at jeg vil ha et slott i Frankrike og toplans penthouse på 5th Avenue. Og så fikk jeg det. Bare fordi det var det som passet meg.

Uansett hvor gamle vi blir, blir vi nok ikke så gamle at vi kan heve oss over de mekanismer som gjør kjønnsmarkedet til et marked. Det som kjennetegner alle markeder er nemlig at det skal to parter til for å gjøre en deal. Det holder ikke at jeg ønsker å selge hvis prisen jeg krever er hinsides det noen er villig til å betale. Og det hjelper ikke om jeg har aldri så lyst på noe om jeg ikke kan gi eieren det han/hun forlanger. Litt synd naturligvis, men sånn må det nesten være så lenge man ikke er Bruce Almighty. ;)

Endret av Cuckold
Skrevet
Det hadde vel vært en drømmesituasjon: Da kunne jeg sagt at jeg vil ha et slott i Frankrike og toplans penthouse på 5th Avenue. Og så fikk jeg det. Bare fordi det var det som passet meg.

Uansett hvor gamle vi blir, blir vi nok ikke så gamle at vi kan heve oss over de mekanismer som gjør kjønnsmarkedet til et marked. Det som kjennetegner alle markeder er nemlig at det skal to parter til for å gjøre en deal. Det holder ikke at jeg ønsker å selge hvis prisen jeg krever er hinsides det noen er villig til å betale. Og det hjelper ikke om jeg har aldri så lyst på noe om jeg ikke kan gi eieren det han/hun forlanger. Litt synd naturligvis, men sånn må det nesten være så lenge man ikke er Bruce Almighty. ;)

Hvem snakket om å "få"?

Hvis du vil ha et slott så gjør du det du må for å få det slottet.

Og hvis en 35-årig kvinne vil ha en mann så gjør hun det hun må for å få den mannen.

Det hun derimot ikke trenger å gjøre, er å neie pent til alle menn hun ser i håp om at en av dem skal være så sjenerøs å velge akkurat henne :ler:

Tok du poenget nå?

Mistenker nok at den jeg opprinnelig svarte er en ganske bitter kar. Om han får napp hos jentunger som knapt er lovlige så kan han vel bare kose seg med det (uten å skjære alle voksne damer over en kam). Men DER snakker vi antakelig drømme-situasjon, bokstavelig talt... :fnise:

Skrevet (endret)

Hvem snakket om å "få"?

Hvis du vil ha et slott så gjør du det du må for å få det slottet.

Og hvis en 35-årig kvinne vil ha en mann så gjør hun det hun må for å få den mannen.

Det hun derimot ikke trenger å gjøre, er å neie pent til alle menn hun ser i håp om at en av dem skal være så sjenerøs å velge akkurat henne :ler:

Tok du poenget nå?

Mistenker nok at den jeg opprinnelig svarte er en ganske bitter kar. Om han får napp hos jentunger som knapt er lovlige så kan han vel bare kose seg med det (uten å skjære alle voksne damer over en kam). Men DER snakker vi antakelig drømme-situasjon, bokstavelig talt... :fnise:

Jeg tok poenget første gang også jeg, men jeg er ikke sikker på om du forstår helt hva jeg sier. For det er ingenting som tilsier at unge kvinner står og neier og er uvitende om at de kan velge mellom flere menn. Tvert imot.

Det de derimot ikke kan, og som man heller ikke kan når man blir eldre, er å bare anstrenge seg litt mer så får man akkurat hvem det skal være. Det er ingen som er nødt til å ta noen de ikke vil ha, men det betyr faktisk at menn heller ikke trenger å velge deg - uansett hvor sterkt du måtte ønske det.

Det trenger de ikke når du er ung, og det er ingenting ved alderen som gjør at menn mister denne evnen til å ta egne valg. Så om en kvinne går singel år etter år og ingen av de menn hun har sjans på finner nåde for hennes øyne, er det nok en fare for at hun overvurderer sin egen markedsverdi. Og det er vel kanskje det Konservativ mann sikter til (enten han er bitter eller ei): Kvinner som ser ut til å bli mer urealistisk kresne jo eldre de blir.

Endret av Cuckold
Gjest Gjest_Emma_*
Skrevet

Jeg faller ikke i kategorien selv - men har 3-4 flotte venninner på jobb som gjør det.

Dette er virkelig flotte kvinner som jeg i starten av vår bekjentskap ikke helt forstod hvorfor var ikke hadde kjæreste - enda ønske om det er der. Idag forstår jeg det bedre. Og jeg vil ikke si at de har et urealistisk bilde av seg selv og hva de forventer. Men at de har gjort seg selv en bjørnetjestene ved å ha sitt eget liv. De har i realiteten ikke tid til å treffe noen - fritiden er full av jenteturer, trening, cafebesøk med venner, hobbyer osv.

Og for all det mener ikke at en skal sitte hjemme alene helse dagen om en er singel!! Men vil du virkelig ha en kjæreste bør du frigjøre litt tid til å faktisk finne en og for å bli kjent med ham. Og ikke minst plass til han i livet ditt etter at en er blitt kjærester.

Videre er det ikke å komme bortifa at noen kvinner som har fryktelig lyst på kjæreste lyser lang vei at er desperat. Og det har en tendens til å skremme bort menn.

På samme måte som menn med tilsvarende holdning frastøter seg kvinner.

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo, det er ikke alle som ønsker en kjæreste uansett hvilke alder de er i- kan være så enkelt som det.

Skrevet
Jeg tok poenget første gang også jeg, men jeg er ikke sikker på om du forstår helt hva jeg sier. For det er ingenting som tilsier at unge kvinner står og neier og er uvitende om at de kan velge mellom flere menn. Tvert imot.

Nei, jeg har ikke heller påstått at unge kvinner står og neier :)

Og jo, jeg tror nok jeg forstår sånn nogenlunde hva du sier.

Mulig du misforstår meg med vilje, hva vet jeg..

Det de derimot ikke kan, og som man heller ikke kan når man blir eldre, er å bare anstrenge seg litt mer så får man akkurat hvem det skal være. Det er ingen som er nødt til å ta noen de ikke vil ha, men det betyr faktisk at menn heller ikke trenger å velge deg - uansett hvor sterkt du måtte ønske det.

Det er helt riktig, og gjelder forøvrig begge kjønn.. har ikke påstått noe annet :)

Så om en kvinne går singel år etter år og ingen av de menn hun har sjans på finner nåde for hennes øyne, er det nok en fare for at hun overvurderer sin egen markedsverdi. Og det er vel kanskje det Konserativ mann sikter til (enten han er bitter eller ei): Kvinner som ser ut til å bli mer urealistisk kresne jo eldre de blir.

En 30-årig mann som ikke har skjønt at en 35-åring kvinne aldri mer kan se ut som en 17-åring jentunge, bør nok overlate de 35-årige kvinnene til noen andre :ler:

Snakker vi om et spesifikt individ nå, ettersom du har slike kalde fakta som at hun "går singel år etter år og ingen av de menn hun har sjans på finner nåde for hennes øyne"? Det kjenner ihvertfall ikke jeg meg igjen i :) Mitt svar var til denne mannen, som generaliserer med at 35-årige kvinner er rynkete og fæle. Da faller de ham altså ikke i smak, så at de i tillegg er overlegne burde vel egentlig passet ham utmerket..?

Det finnes mange kvinner over 35 som finner seg kjæreste, så at noen menn foretrekker tenåringer er ikke akkurat noe vitnemål om at voksne kvinner generelt er urealistisk kresne :)

Gjest womenwomen
Skrevet
Støtter den!

Selv er jeg snart 30, og det er ikke tvil om at tenåringsjenter er tingen. Pratet med noen 17 år gamle jenter med stålrumper på gymmet her om dagen, og de fniste, flørtet tilbake og var skikkelig søte og sexy. Mye bedre enn disserumpene til 30-åringer med innskrumpet livmor!

Rart hvordan jenter blir mer og mer overlegne jo mer rynkete og fæle de blir. Man skulle tro at 35 år gamle damer var langt hyggeligere, med tanke på hvor redusert markedsverdi de har.

Ja det er sant ! Jo eldre en kvinne blir - jo mer overlegen og uinteresert også i menn generelt !

Kan det slå deg at enkelte kvinner faktisk ikke er interesert i å ha en mann ? Mange unge og flotte kvinner velger å bo alene og liker singeltilværelsen .

Jeg syns også det er merkelig , da jeg trives i forhold .

Men jeg har veninner som ser virkelig bra ut utseendemessig ....men velger et liv som singel .Og er lite opptatt av menn .Jeg kan ikke forstå det selv .

Sikkert sårt for de menn som ønsker seg dame ...og fatter interesse for en av disse evig - single damene ...denne manglende interessen og overlegenheten demmes ...For mange av dem ser jo veldig bra og lokkende ut også ....

Skrevet
Så om en kvinne går singel år etter år og ingen av de menn hun har sjans på finner nåde for hennes øyne, er det nok en fare for at hun overvurderer sin egen markedsverdi. Og det er vel kanskje det Konserativ mann sikter til (enten han er bitter eller ei): Kvinner som ser ut til å bli mer urealistisk kresne jo eldre de blir.

En 30-årig mann som ikke har skjønt at en 35-åring kvinne aldri mer kan se ut som en 17-åring jentunge, bør nok overlate de 35-årige kvinnene til noen andre :ler:

Snakker vi om et spesifikt individ nå, ettersom du har slike kalde fakta som at hun "går singel år etter år og ingen av de menn hun har sjans på finner nåde for hennes øyne"? Det kjenner ihvertfall ikke jeg meg igjen i :) Mitt svar var til denne mannen, som generaliserer med at 35-årige kvinner er rynkete og fæle. Da faller de ham altså ikke i smak, så at de i tillegg er overlegne burde vel egentlig passet ham utmerket..?

Det finnes mange kvinner over 35 som finner seg kjæreste, så at noen menn foretrekker tenåringer er ikke akkurat noe vitnemål om at voksne kvinner generelt er urealistisk kresne :)

Hehe, hadde jeg hatt så begrenset hjernekapasitet at jeg ville skrevet innlegg på KG der jeg beskrev et kvinnefenomen etter bare å ha sett ett eneste tilfelle tror jeg ikke du hadde sett poenget i å svare meg. Det ligger i det jeg sier at dette er noe jeg har observert mer enn ett tilfelle av.

Vi har hatt et par tråder om fenomenet single kvinner i trettiårene tidligere, ta en titt på tråden Sukker.no - 2, 3 eller 10 menn på hver kvinne? så ser du at fenomenet er ganske utbredt. Det gjelder selvsagt ikke alle single kvinner i trettiårene, ikke engang et flertall, men kanskje likevel mange nok til at det påvirker singelstatistikken.

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, hadde jeg hatt så begrenset hjernekapasitet at jeg ville skrevet innlegg på KG der jeg beskrev et kvinnefenomen etter bare å ha sett ett eneste tilfelle tror jeg ikke du hadde sett poenget i å svare meg. Det ligger i det jeg sier at dette er noe jeg har observert mer enn ett tilfelle av.

Vi har hatt et par tråder om fenomenet single kvinner i trettiårene tidligere, ta en titt på tråden Sukker.no - 2, 3 eller 10 menn på hver kvinne? så ser du at fenomenet er ganske utbredt. Det gjelder selvsagt ikke alle single kvinner i trettiårene, ikke engang et flertall, men kanskje likevel mange nok til at det påvirker singelstatistikken.

Og ka så? fritidsproblemer eller?

Skrevet

Tråden utarter seg som en liten kjønnskamp, den starter med "headline" kvinner over 35......

og ramler kjapt ned på at menn 35+ ikke er det spor bedre.

Så videre til statistikken......ja og mange følger tråden her, interessant nok.

Men, poenget er selvsagt at det ikke er vesentlig store forskjeller mellom kjønnene. Det er bare flere nå idag som kanskje vil leve singeltilværelsen og "finne seg sjæl" og realisere seg selv i større grad. Er det ikke bare sånn da ???

Og i våre stille sinn så lever vi tross alt med våre egne preferanser til motsatt kjønn - og det kommer jo på trykk her. Ikke noe hokus pokus her heller.

OK, for min egen del får jeg si at jeg synes det er utrolig mange flotte damer i alderen 30-45, og kvinner i denne alderen er mer selvsikre, voksne og tar godt vare på seg selv (men for all del, de finnes i yngre og eldre aldersgrupper også). Deriblant finnes det jo også disse som går med for tjukke lag med sminke, stylede negler, solariumbrunt fjes og klippekort på kaffebaren. Men, de finnes jo i alle kategorier her, og noe for enhver mann uansett.

Allikevel, det er fortsatt våre egne preferanser som gjelder ved valg av eventuell partner. Noen vil kanskje endre disse underveis, andre ikke. Slik tenderer "markedet" frem og tilbake, og vi prøver og noen feiler.

Dette er jo ikke noe drama, men vi vil ha våre egne oppfatninger av hvordan vi bedømmer damer og menn.

For noen kommer tilbudene lettere enn andre, og noen vil alltid lete etter "feil" hos eventuell date eller partner.

Noen vil bli avvist, og noen vil alltid si at de vil mislykkes for man har prøvd i evigheter uten hell.

Og slik fortsetter runddansen, men noen vil sikkert alltid forbli single uansett (fordi vi fortsatt lever etter våre egne preferanser) mens noen lever som par

"happily ever after".

Til slutt får jeg bare si at dersom man inderlig ønsker å oppnå lykke så må du finne den inne i seg selv først. Lykke for noen oppfattes også forskjellig, og hva det innebærer vet vi bare selv.

De som finner denne balansen i seg selv kan lettere vise og gi den til andre, det er min klare oppfatning.

Så min oppfordring til alle single må være at man heller skal gå i sitt indre for å definere sin lidenskap og kjærlighet. Når man er trygg på hva det er så tror jeg at personligheten din etterhvert vil styre deg mot den som kan bli din "soul mate",følgesvenn og elskede.

Vel, det var bare mine tanker her i lørdagsnatten.....

Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg blir helt forfær over hvordan mange menn klager på kvinner på 35 + ...

Påstår de er så rynkete og forfalt ...i så ung alder som 35 + .Herregud - mange har enda ingen rynker i den alder .Kanskje ubetydelige linjer - men ikke reelle rynker så tidlig .

Ja kanskje noen av de som har levd et hardt liv eller bare har dårlige gener for ungdommelighet - eller er 6 barns mor ...da får man tidlig gråe hår ...he he .Men er da mange 35 åringer som går for å være bare 28 - 29 år ...om man skal tippe alder .Mange 35 + damer som holder seg bra i dag .

Selv er jeg over 30+ ...Men fremmede menn tipper jeg er 27 - 28 år : ) De blir litt overrasket når jeg sier at det er flere år siden jeg fylte 30 ...nærmer meg 35 jeg også ..noen år til enda . Derfor er det skuffende å lese at menn har så negativt syn på alle 30 + damer . Og 35 + er visst gått ut på dato forlengst . Ante ikke at menn tenkte slik om MEG kanskje - som føler meg så ung og flott enda ?

Jeg er " pent brukt " , ingen barn , ingen rynker , slank og fast i kroppen og lever sunt ! Så dette vil ikke norske menn ha - siden jeg er passert det magiske tallet 30 ? Dette takker norske menn nei til i dag ?

Påstår man er ferdig som 30 åring om man er kvinne ? Det er sykt diskriminerende holdninger !

Heretter skal jeg kunn takke JA til YNGRE MENN ....og overse alle eldre enn meg selv

Menn er så diskriminerende selv når det gjelder synet på en kvinnse alder ..

Ser i kontaktannonser på møteplassen .no eller sukker osv at i samtlige annonser skriver menn at de søker en kvinne som er YNGRE enn seg selv , når de skriver at de er 40 år selv ...så søker de selv kvinner mellom 25 - 35 år ...alltså ikke like gamle eller 1 år eldre ...De KAN IKKE ta kontakt ...

DISKRIMINERENDE å skrive slikt . JEG ville aldri svart en mann som virker så diskriminerende når det gjelder alder på kvinne .For syns mannen da virker usmakelig og diskriminerende . FLOTT - da går han glipp av freshe , flotte kvinner som føler seg unge og er i god form og rynkefrie ...synd for han .Tenker jeg . Menn er INNBILDSKE og tror alltid kvinner vil ha eldre menn ...

Skrevet

Enig med deg, Cannavaro.

Alle har sine preferanser når det gjelder det motsatte kjønn, det gjelder både menn og kvinner, og man kan ikke klandre folk for deres smak. Forhåpentligvis finner man hverandre, om det er det man ønsker, og blir lykkelige.

Jeg er 39 og har ikke opplevd at "markedsverdien" har gått ned i det hele tatt. Da jeg var yngre trodde jeg faktisk at man mistet "markedsverdi" når man ble eldre, men det som skjer er jo at jeg som 20-åring fikk oppmerksomhet fra de som likte 20-åringer, og nå får jeg like mye oppmerksomhet fra de som liker kvinner i den alderen jeg er nå. Og det er faktisk mange. Og menn i alle aldere. Og når det gjelder hvilke partner jeg kan velge føler jeg faktisk at jeg kan score høyere nå, for nå kan jeg også få, og velger, de mennene som har litt mellom ørene. Kjæresten min er 28 år, meget høyt utdannet, hot som en modell (nei, overdriver ikke) og superintelligent. Virkelig en fyr som kan få hvem han vil. Han var den som jaktet på meg i månedesvis før vi ble sammen, men tror faktisk ikke jeg hadde fått sjangs på han som 20-åring, min ungdom til tross. Han sier at jenter i 20-åra kjeder han, for han føler han har ikke noe til felles med de. Jada, jeg blir eldre og eldre, men det blir han og. Til slutt ender vi alle som rynketroll. Det viktige er ikke om rumpa er av stål hele livet (selv om jeg vil jo holde den slik i en del år til), men at man har noe dypt sammen, som holder en sammen når man er 80 og. Jeg er så sjeleglad for at jeg ikke har en slik grunn fyr som velger seg partner basert på muskulaturen der ryggen møter beina, men en som faktisk takler en hel kvinne. Heldigvis finnes det mange som han.

Og dere menn må ikke glemme at dere også blir eldre. Vi damene også foretrekker faktisk noe fast og rynkefritt om vi kun tenker på utseende. På samme måte som dere karene ser på tenåringsjenter, kan jeg faktisk røpe at vi damene på rundt 40 både titter og tenner på unggutter. Og det er nok også lettere for oss å få sex med en unggutt enn det er for en 40-årig mann å få det med en ung jente. Om det er det vi vil. Men de fleste damer på 35+ er nok ikke så opptatt av å pule rundt på småguttene. Så grunne er vi ikke. Vi vil heller ha en mann med noe mellom ørene, samme hvilken alder han kommer i. Intelligens er sexy hele livet. Det vi absolutt ikke tenner på er bitre menn, som klandrer kvinner for alt, uten å ta en eneste titt på seg selv. Synes ikke dette er å være for kresen. Man vil jo ha en partner man kan leve med ett liv, også etter at rumpa har seget noen cm.

Skrevet

HoneyBunny :

du har absolutt noen gode poenger der.

Da tror jeg også min teori holder stikk ; at kvinner over 30 er flotte. Er saktens enig i at det også er yngre menn som finner litt eldre kvinner attraktive.

Flott for deg at du har funnet din like i en yngre mann :)

Kvinner i din alder er også på topp i seksuell alder.

Nyt det og kos deg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...