Gå til innhold

Single kvinner over 35

Fremhevede innlegg

Gjest Celina, 36
Skrevet
I den alderen har vi for lengst gjort karriere, forsørger oss selv og har de barna vi ønsker oss. Og bilen sender jeg på verksted.

Det stemmer vel ikke helt...mange av oss som nærmer oss 40 har ennå ikke fått vårt første barn ennå, men det står på planen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest i natten
Skrevet

Jeg lurer også på hva som er galt med meg. Er kvinne på 40 år og singel på 5 året. Har eget hus og god økonomi. Klarer det meste selv men er da singel. Har alltid tatt godt vare på mine nærmeste. Min eksmann var ikke snill, så jeg trengte nok et par år alene før jeg la ut annonse på nettet. Men her er det store forskjeller. De som skriver til meg på nettannonsen er kun menn over 50 år, altså 10 år eldre enn meg og oppover. Det er ikke veldig interresant. Når jeg er ute med venner blir jeg alltid sjekket opp av menn som er mye yngre, ja opptil 10 yngre faktisk. Noe jeg heller ikke finner interesse for. Men det sier meg at jeg nok ser yngre ut enn mine 40. I tillegg har jeg endel yngre venner.

Ellers har jeg ikke store krav. Jeg liker heller ikke å se på en mann som drikker hver helg, karsk, hytte/camping og svensktopper. Det er det jeg avskyr mest her i verden. Gi meg heller en enkel, men romantisk middag hjemme av og til. Humor i hverdagen. En kinotur i ny og ne. Kanskje en bytur en sjelden gang sammen, en konsert, men ferien, ja den går til utlandet, til varmere strøk. Og da mener jeg ikke sånn Charter-Svein-ferie!!!

Er jeg kravstor? Ja om dette er for mye forlangt, så foretrekker jeg faktisk å være alene. Om det ikke finnes noen mann som setter pris på disse tingene, så klarer jeg å kose meg alene med dette.

Skrevet (endret)
Jeg lurer også på hva som er galt med meg. Er kvinne på 40 år og singel på 5 året. Har eget hus og god økonomi. Klarer det meste selv men er da singel. Har alltid tatt godt vare på mine nærmeste. Min eksmann var ikke snill, så jeg trengte nok et par år alene før jeg la ut annonse på nettet. Men her er det store forskjeller. De som skriver til meg på nettannonsen er kun menn over 50 år, altså 10 år eldre enn meg og oppover. Det er ikke veldig interresant. Når jeg er ute med venner blir jeg alltid sjekket opp av menn som er mye yngre, ja opptil 10 yngre faktisk. Noe jeg heller ikke finner interesse for. Men det sier meg at jeg nok ser yngre ut enn mine 40. I tillegg har jeg endel yngre venner.

Ellers har jeg ikke store krav. Jeg liker heller ikke å se på en mann som drikker hver helg, karsk, hytte/camping og svensktopper. Det er det jeg avskyr mest her i verden. Gi meg heller en enkel, men romantisk middag hjemme av og til. Humor i hverdagen. En kinotur i ny og ne. Kanskje en bytur en sjelden gang sammen, en konsert, men ferien, ja den går til utlandet, til varmere strøk. Og da mener jeg ikke sånn Charter-Svein-ferie!!!

Er jeg kravstor? Ja om dette er for mye forlangt, så foretrekker jeg faktisk å være alene. Om det ikke finnes noen mann som setter pris på disse tingene, så klarer jeg å kose meg alene med dette.

Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg. Du opplever bare baksiden av fenomenet menn får smake den negative siden av tidlig i livet. Når guttene er 20 opplever de at jentene ofte foretrekker gutter fra 25 og oppover. Noen går konsekvent etter menn som er mer enn ti år eldre enn dem. Dette gjør det hardere å være ung mann. Unge kvinner er populære i mange alderstrinn over dem og de har derfor flere å velge blant. Men siden det fødes omtrent like mange jenter som gutter, kan ikke det ene kjønn ha overtaket på partnermarkedet gjennom hele livet. Det er to grupper som lider under denne skjevheten på partnermarkedet:

1. De unge guttene

2. De voksne kvinnene

Skjønner jo at kvinner helst skulle fått i både pose og sekk, både opplevd er kraftig overtak i unge år og oppleve det samme senere. Men det er dessverre (eller heldigvis, alt etter som hvordan man ser det) ikke mange nok menn til at kvinnene kan få en så mye bedre posisjon på partnermarkedet tidlig i livet uten at medaljen har en bakside.

Når det gjelder hvem som sjekker deg opp ute på byen sier det lite og ingenting om hvem du har sjans på for et forhold, men det er du sikkert klar over. Hva med å gi en av de mennene som er ti år eldre enn deg en sjans da? Det er vel ikke sikkert de er helt utdatert alle sammen? ;)

En annen mulighet er at du revurderer bildene du har valgt å presentere deg med. Ville tro det er menn i førtiårene som også kunne se på en dame på førti. Kanskje du bare har vært litt uheldig med bildene du har valgt?

Endret av Cuckold
Gjest gjest i natten
Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe imot menn som er 10 år eldre enn meg. MEN, jeg vil ikke ha menn som har hengemager og som ikke har peiling på normal hygiene, som f.eks vasker seg på hendene hver gang etter toalettbesøk. Min erfaring med menn som har passert 50 er nokså dårlig på flere områder. De er redd for nye ting, de skal ha mors kjøttkaker, og har en helt annen holdning til likestilling enn det jeg forventer av en moderne mann. Tro meg, det er stor forskjell på 10 år.

En mann, uansett alder, skal ha den rette kjemi med meg. Jeg skal tenne på han, føle meg tiltrukket av han. Det føler jeg ikke av et menneske som ikke tar vare på seg selv, noe altformange 50 åringer bærer preg av dessverre...

Gjest Singel46
Skrevet

Pokker meg ikke lett bestandig. Vi er jo forskjellige. Jeg selv har hatt ei dame omtrent på min alder i kikkerten lenge. Faktisk flere år. Hun er singel like mye som meg, så for et par uker siden slo jeg til, og ba henne ut. Hun ble glad og takket ja. Denne damen har alltid det jeg liker både på utseende og oppførsel.(på avstand) Da vi var sammen ute ble det drikking av alkohol, og hun rev seg litt løs med å fortelle alle felles kjente at "jeg" har alltid vært forelsket i henne. For meg var det nedtur. Hun kunne spart seg den. Hun fikk også veldig lyst til å kline noen ganger og gjorde noen forsøk på å trykke tungen så langt ned i min hals som mulig. Laaaaangt senere på kvelden var det på tide å dra hjem, og hun insisterer på å dra hjem til henne. Det skal sies at nå tømte hun i seg skikkelig mye alkohol, og mitt første møte med den leiligheten var hennes hund, som forgudet henne, men selvfølgelig ikke meg. Det skulle bare mangle. Men uten engang å spørre om jeg liker dyr, får dette dyret frie tøyler til å ha kontakt med meg. Jeg ber dette dyret klart om å gå vekk, hvorpå hun sier "stakkar hunden, er selskapssyk jeg" Vel da var det i grunn greit nok for i kveld. (Taxi)

Jeg må le også. Ja jeg er kresen hehe og det har man lov til å være. Håper det ikke er flere slike rundt meg LOL

Jeg får ønske meg selv lykke til med noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...