Zerox Skrevet 24. februar 2010 #61 Skrevet 24. februar 2010 Grunnen er verken utseende eller vanskelig personlighet: se rundt deg, TS, og du ser at de med de mest merkelige og utiltrekkende personligheter og utseende har mann og barn. Dette er sant. Grunnen kan kanskje vaere at mange av frykt hopper inn i ting selv om det ikke er den store kjaerligheten.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #62 Skrevet 25. februar 2010 De har barndomstraumer å bearbeide, skilte foreldre, har blitt oversett i oppveksten og bærer i seg en sorg. Derfor har de lav selvtillit og tror ikke at noen kan elske de som voksne (selv om de ytre sett er vellykket i utseende og jobb).
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #63 Skrevet 25. februar 2010 De har barndomstraumer å bearbeide, skilte foreldre, har blitt oversett i oppveksten og bærer i seg en sorg. Derfor har de lav selvtillit og tror ikke at noen kan elske de som voksne (selv om de ytre sett er vellykket i utseende og jobb). Jeg derimot vet at mange kan elske meg, vet noen gjør det og har selvinnsikt nok til å være fornøyd med å klare meg selv til det dukker opp en jeg virkelig vil sase på Slutt med det fjaset der, vitner bare om dårlige reflekterte evner.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #64 Skrevet 26. februar 2010 Jeg derimot vet at mange kan elske meg, vet noen gjør det og har selvinnsikt nok til å være fornøyd med å klare meg selv til det dukker opp en jeg virkelig vil sase på Slutt med det fjaset der, vitner bare om dårlige reflekterte evner. Frekt av deg å kalle det fjas, når det er sannheten for mange. Kanskje ikke for deg, men for andre.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #65 Skrevet 26. februar 2010 Slutt med det fjaset der, vitner bare om dårlige reflekterte evner. Dtheter vel "dårlig reflekterende evner".
Gjest J35 Skrevet 26. februar 2010 #66 Skrevet 26. februar 2010 De har barndomstraumer å bearbeide, skilte foreldre, har blitt oversett i oppveksten og bærer i seg en sorg. Derfor har de lav selvtillit og tror ikke at noen kan elske de som voksne (selv om de ytre sett er vellykket i utseende og jobb). Ja jøss. Det eneste jeg har er å ha blitt mobbet ganske mye. Jeg har hatt kjærester, men det har liksom ikke helt vært "it". :-p Foreldrene mine har holdt sammen i over 40 år, jeg er enebarn og ble kraftig bortskjemt- men SETT. Innlegget passer for NOEN, men ikke for alle, så da burde du ha skrevet at det gjelder for noen.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 26. februar 2010 #67 Skrevet 26. februar 2010 Det er godt å høre. Da er det håp for flere. Tror denne myten lever fordi det er så mange bitre karer som skriker så høyt og gir de "vanskelige" damene skylda for at de er single..hehe. De trenger det, til rasjonaliseringene sine, når de drar til Thailand for å kjøpe seg 5-30 år yngre damer.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 26. februar 2010 #68 Skrevet 26. februar 2010 Det at menn får viker og/eller måne er altså helt normalt. Minst halvparten av alle menn får hormon-styrte fenomenet dette før eller senere, gjerne i en alder av ca 30 år. Dessuten får alle menn tynnere hår med årene uansett. Derfor hadde det vært smart av single kvinner som ønsker seg en partner å se bort ifra mengde hår som et krav. Mister håret er ingen katastrofe. Man må bare ha personligheten, styrken og stoltheten til å bære det http://www.crossfitoakland.com/old_site/bruce-willis.jpg Dette er i alle fall et meget maskulint bilde. Tror trådstarter er rasende og bitter etter å ikke ha fått napp inne på match. Jeg tror at mange menn ofte sikter over sin egen standart. Og steder som match, kan være litt som å holde opp et speil. De får kanskje realiteten rett i fleisen. Folk er kanskje mere bevisste der, siden det er en ren sjekkearena. For eksempel, jeg kan jo godt snakke og være vennlig med menn som snakker til meg på en bar, kanskje de da tror de har draget, men jeg er bare høflig. Og gir ikke nr, eller noe. Inne på et sted som match, ville jeg ikke svart, kanskje bare høflig "ikke interesser"- samtaler, fordi der er jo agendaen uttalt. Men da er det jo selvfølgelig kvinnene det er noe i veien med. Jeg har opplevd en del forferdelige menn som har prøvd seg på meg.Et eksempel: En gang en gråhåret 50+ mann som jeg trodde snakket med meg som en gammel bestefar. Han trodde jeg var 19 år og syns det var passende å prøve seg på meg- Menn tror de holder seg evig unge. Om de vil fortsette selvbedraget, ender de opp i Thaliland. Så Match kan nok være noe de skyr som pesten.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #69 Skrevet 26. februar 2010 Frekt av deg å kalle det fjas, når det er sannheten for mange. Kanskje ikke for deg, men for andre. Nei, jeg mener det er fjas fordi det bunner ut i fordommer hos mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #70 Skrevet 26. februar 2010 Dtheter vel "dårlig reflekterende evner". Nei, en kan godt skrive reflekterte evner uten at det blir feil.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #71 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har flere venninner og slektninger i kategorien TS snakker om. Og selv om damene blir her inne og finner tusen argumenter mot, så har han et godt poeng. Disse jentene ser bra ut, jobber, er selvstendige utad. De er og ekstremt nøye på ting, har mannen høye viker er han ikke bra nok, han må tjene bra, være opptatt av utseende, klær, ferier, ha fin bil, ikke barn (gud forby små rotekopper som maser!) Være klassisk veloppdragen og en hel masse sånne greier. Damene betaler for all praktisk hjelp eller sutrer seg til å låne min og andres menn. Og de "trenger aldri" en mann til noe. De er og nevrotiske, tåler lite motgang privat, er ikke generøse av seg, (barn igjen= slitsomt møkkete) Og gnager hull i hodet på ham de får tak i om bagateller. Til de går lei og kaster ham ut fordi de ikke fikk ham til å passe inn i den hvite sofaen. Og så går de rundt i designklærne sine på byen, er alltid helt "lakka" på utsiden, avviser ALLE som sender et smil (ikke gode nok! Passe på ryktet sitt!) og er bitre fordi menn disser dem. Og når de fyller 50 er de desperate og ender med en like vanlig koselig, gjerne skilt og ganske rolig mann. Som oss andre.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #72 Skrevet 27. februar 2010 http://www.crossfitoakland.com/old_site/bruce-willis.jpg Dette er i alle fall et meget maskulint bilde. Haha... Nei, det var ikke mye maskulint! Litt geriljauniform og møkk i ansiktet gjør ikke en mann maskulin. Maskulinitet kommer fra utstrålingen og handlingene/væremåten til mannen, og dette sees over tid. Bildet i linken er kvasi-maskulint, altså wanna-be. Bare fjas.
Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 27. februar 2010 #73 Skrevet 27. februar 2010 Funderer på hva som feiler disse kvinnene. Er det ingen menn som vil ha de? Er det de som står igjen etter at de beste jentene er tatt? Hvorfor greier de ikke holde på en mann? Hvorfor går de inn og ut av forhold a type (eks.1-3 år) igjen og igjen. Er det fordi de ikke eier selvinsikt og går etter feil menn hver eneste gang? eller er det fordi de har umenneskelige krav til en partner som aldri vil bli bra nok uansett? Er det fordi de maser og krever så mye at enhver mann går lei og fordufter? Er det fordi de tror de er mer attraktive enn de egentlig er? (Mange av jentene på match.com som er medlem i månedsvis uten å finne noen er et godt eksempel på det). Ja, de er fæle, stygge, overvektige, uattraktive, har ingen utdanning eller jobb, tjener lite eller går på trygd, de røyker, tar ikke vare på helsen sin, de er stygge og forventer en mann som Dr. Peter Burns fra Melrose Place. Get real! 35+'erne må finne seg en mann på sitt eget nivå!
Cata Skrevet 27. februar 2010 #74 Skrevet 27. februar 2010 Ja, de er fæle, stygge, overvektige, uattraktive, har ingen utdanning eller jobb, tjener lite eller går på trygd, de røyker, tar ikke vare på helsen sin, de er stygge og forventer en mann som Dr. Peter Burns fra Melrose Place. Get real! 35+'erne må finne seg en mann på sitt eget nivå!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #75 Skrevet 27. februar 2010 35+'erne er en kresen kvinnegenerasjon. De skal ha alt. Så da står de igjen alene.
Gjest Gjestefrøken Skrevet 27. februar 2010 #76 Skrevet 27. februar 2010 Nå har jeg ikke lest hele tråden, men drister meg til et svar uansett. Siden jeg er kvinne, singel og 35 år! For min del er det slik at jeg var sammen med pappaen til mine to barn i 17 år. Jeg valgte å gå fra han , da vi desverre utviklet oss i ulike retninger. Ett år etter skilsmissen ble jeg sammen med en mann, og var det i et par år. Jeg gjorde det slutt med han fordi jeg følte vi hadde for ulike syn på viktige ting i livet/ulike verdier. Jeg flørter med menn på nett, og er absolutt på utkikk etter et fast forhold. Men; jeg har blitt kresen. Jeg vet hva jeg vil ha. Og for min del dreie det seg ikke bare om utseende, men at de er reflekterte, samfunnsintr.,har nogenlunde samme verdier som meg selv, har en sunn økonomi,ikke krangler med sine exer etc. Disse faktorene er viktige for meg fordi jeg har opplevd at man kan være veldig glad i en person, men hvis det blir for store utfordringer på annet hold kan det ødelegge forholdet. Jeg er ikke bitter, jeg er en oppegående realistisk kvinne i min beste alder. Jeg har masse pågang fra menn, men fortrekker å være singel fremfor å gå inn i et forhold der jeg ikke har det bra. Jeg vil være sikker på at det er den rette jeg har funnet, hvis jeg skal bli sammen med en ny mann. Jeg er ikke typen som går ofte på byen, og jeg er heller ikke den som drar med meg menn hjem for sex, selv om ikke tilbudene mangler. Jeg har blitt invitert med på turer innlands og i utlandet,med menn jeg flørter med på nett. Men takker alltid nei, hvis jeg ikke føler at det er liv laget. Jeg er mao ikke en golddigger. Ikke er jeg superslank, jeg er en kvinne med former. Ikke har jeg merket noe til at det er et minus... Jeg er høyt utdannet og vet litt om mangt. Jeg er sensuell og liker sex. Så jeg føler meg slettes ikke som en avdanket kjerring som sikter for høyt. Jeg har bare et liv, så hvorfor ikke gjøre det man kan for å ha en god hverdag? Enten det er som singel, eller sammen med mannen i sitt liv!
Marabou Skrevet 27. februar 2010 #77 Skrevet 27. februar 2010 Er det fordi de ikke eier selvinsikt og går etter feil menn hver eneste gang? Har hatt mistanke om dette men skriver det heller av på uflaks-lista. Jeg nekter å resignere til at jeg aldri skal lære av mine feil Du kan kalle det mangel på selvinnsikt men det er ikke alltid like lett å forutse at man vandrer rett inn i løvens hule. Noen menn er flinke til å fremstå som noe annet enn det de er. Og noen ganger går forelskelsen rett og slett ikke over i gjensidig evig kjærlighet "etter malen". I vår tid sjeldnere enn noensinne... uten at jeg tror det har noe med akkurat oss kvinner over 35 å gjøre Generelt har vi nok en lavere terskel i dag for hva vi "holder ut" med i det lange løp, alle som en. Det kan være både en positiv og negativ utvikling det da... Men det forutsetter uansett at man møter rett kandidat for å i det hele tatt komme et stykke på veien. Det er ikke så lett å finne noen etterhvert som man blir eldre og de fleste rundt en er enten allerede opptatt eller brente barn..
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #78 Skrevet 27. februar 2010 Disse jentene ser bra ut, jobber, er selvstendige utad. De er og ekstremt nøye på ting, har mannen høye viker er han ikke bra nok, han må tjene bra, være opptatt av utseende, klær, ferier, ha fin bil, ikke barn (gud forby små rotekopper som maser!) Være klassisk veloppdragen og en hel masse sånne greier. Damene betaler for all praktisk hjelp eller sutrer seg til å låne min og andres menn. Og de "trenger aldri" en mann til noe. De er og nevrotiske, tåler lite motgang privat, er ikke generøse av seg, (barn igjen= slitsomt møkkete) Og gnager hull i hodet på ham de får tak i om bagateller. Til de går lei og kaster ham ut fordi de ikke fikk ham til å passe inn i den hvite sofaen. Og så går de rundt i designklærne sine på byen, er alltid helt "lakka" på utsiden, avviser ALLE som sender et smil (ikke gode nok! Passe på ryktet sitt!) og er bitre fordi menn disser dem. Og når de fyller 50 er de desperate og ender med en like vanlig koselig, gjerne skilt og ganske rolig mann. Som oss andre. Så det er først når de evigsingle kvinnene i 30-årene finner seg en tykkfallen mann med viker altså? Nei takk, da heller alene!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #79 Skrevet 28. februar 2010 De er og nevrotiske, tåler lite motgang privat, er ikke generøse av seg, (barn igjen= slitsomt møkkete) Og gnager hull i hodet på ham de får tak i om bagateller. Til de går lei og kaster ham ut fordi de ikke fikk ham til å passe inn i den hvite sofaen. Og så går de rundt i designklærne sine på byen, er alltid helt "lakka" på utsiden, avviser ALLE som sender et smil (ikke gode nok! Passe på ryktet sitt!) og er bitre fordi menn disser dem. Typisk jenter på 35+...
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #80 Skrevet 28. februar 2010 Jeg er en slik singel 35+ kvinne. Jeg har hatt to langvarige forhold. Et som varte i 14 år og et som varte i 6 år. Nå har jeg vært frivillig singel i to år. Deilig å være singel. Ingen som krever noe av meg. Ingen som er slem mot meg. Ingen som sårer meg. Ingen som er utro mot meg. Jeg har mer kontroll over livet mitt og jeg liker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå