Diva Skrevet 27. januar 2004 #141 Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe, godt å høre :D Skal bli kjempemorro! Ha en god aften derborte i Vest : - ) D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 1. februar 2004 #142 Del Skrevet 1. februar 2004 HEI PHILIPPA - HVOR ER DU??? :o JEG SAVNER DEG!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. februar 2004 #143 Del Skrevet 2. februar 2004 God mandag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #144 Del Skrevet 2. februar 2004 Så var det mandag igjen!! Denne uken skal bli herlig, jeg skal ha fri på onsdag. Hjelpes så godt det skal bli! Har jobbet 6 dagers uke nå i uoverskuelig fortid, så litt fri kan komme godt med. Ja, hva har skjedd siden jeg skrev i boken sist da? Fint lite i grunnen. Helgen brukte vi til å jobbe (ja - begge måtte jobbe lørdagen: er det mulig!?) og til å spise god mat og kose oss... Akte ute i det fine været, noe som var gøy både for oss store og den små! I går var vi på "babybesøk" - vi er blitt tante og onkel til et lite nurk! Så bitteliten at det er utrolig at det går an... Etterpå kjørte vi på besøk til de nybakte besteforeldrene og fikk kaffe og kaker. Etter vi kom hjem og Frø var lagt, satt vi og jobbet på hjemmesiden vår -og plutselig ramlet det inn med gjester! Fikk besøk av min søster og mannen, og jammen kom ikke mamma og pappa også... Vi begynte å prate om å dra til Cuba til neste år, men vi får nå se om det skjer... Denne sommeren blir kjedelig feriemessig - vi må nok prioritere husbyggingen, det vil nok ta all vår tid. Men en uke i båten blir det nok! Litt ferie trenger vi nemlig. Så derfor hadde en realisering av min Cubadrøm vært perfekt til neste år. Må bare dra Mannen med først - han er litt treg på sånne ting. Jaja - ny uke, nye opplevelser! Livet er skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 2. februar 2004 #145 Del Skrevet 2. februar 2004 Kjekt å se deg igjen Philippa. Ha er fortreffelig uke ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #146 Del Skrevet 3. februar 2004 Snille guttene på jobben.... Jeg hjalp dem litt da de var bortreist i helgen, og idag lå det en liten pakke på pulten min da jeg kom på jobb - en Lancome Juicy Tube!! Jeg er helt imponert!! Snille guttene... I går var jeg til frisøren - og det var på høy tid! Stripet meg og klippet håret litt opp - merkbar forandring! Godt å ikke føle seg grå og kjedelig. I morgen blir en deilig dag, skal ha fri. Skal først treffe en potensiell dagmamma til Lille Frø, deretter på shopping. Trenger sengetøy, undertøy, noen topper og kanskje en smal sort bukse. Skal også titte litt på gardinstoffer og malingsprøver, for nå er Mannen kommet godt igang med det som en gang skal bli kjellerstue. Gleder meg sånn til å begynne å innrede - jeg elsker interiøroppgaver! I kveld står noe så spennende som husvak på programmet. Jippi. Men det må gjøres. Jaja, det går kjapt når man først kommer i gang. (prøver å muntre opp meg selv) Ha en fin tirsdag, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #147 Del Skrevet 3. februar 2004 Tok en "extended lunchbreak" og gikk helt berserk på Vestkanten... :oops: Skulle egentlig bare kjøpe meg en ny bh og truse på HM, men kom ut med to gensere, to skjørt, en treningsbukse, undertøyssett, strømpebukse og en topp.... Åh, så deilig! Føler at det går mot vår allerede! Etterpå gikk jeg på parfymeriet og kjøpte Lancome sitt 3-i-1-renseprodukt samt en øyekrem. Åh, det er gøy å shoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 3. februar 2004 #148 Del Skrevet 3. februar 2004 Høres ut som en deilig dag. Jeg er på vei ut døren på jobb. Kjipt med senvakt, men noen må jo jobbe så andre kan shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 3. februar 2004 #149 Del Skrevet 3. februar 2004 Heisann hoppsann! Jeg ble virkelig glad over å høre hvordan du har kost deg i dag!! Shopping gjør virkelig underverker *takker alle som CecilieB som står på for oss shopoholics!*. Og de kollegene dine imponerer, hadde de virkelig ikke fått noen hint om at Juciy Tube er topp? Knallbra!! Nyyt fridagen din i morgen så snakkes vi torsdag :D !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #150 Del Skrevet 4. februar 2004 Deilig deilig deilig med fri!! Tok med meg min gamle mor og hennes venninne på Lagunen (dagens gode gjerning - er det noen som har en glorie....?) for å kjøpe sengetøy og praktiske ting. Kom hjem med et par sko og et par støvletter fra Bianco... :oops: Jeg har jo nesten INGEN sko fra før, så det var jammen bra jeg fant noe... Har en halsbetennelse waiting to happen, så nå sitter jeg og drikker varm solbærtoddy og bare koser meg. En deilig dag! I morgen blir det full haloi - skal ut og greier!! Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2004 #151 Del Skrevet 4. februar 2004 Innom med en glorie til deg! Takk for mail - ser frem til hjemmesiden din :D Hilsen Mie. PS! Kos deg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #152 Del Skrevet 6. februar 2004 Hadde det gøy på byn i går!! En elendig konferansier, men flinke prisutdelere... Tidlig opp på jobb idag, så jeg kjenner øynene svir litt...! Hadde forresten utrolig flaks i går, trodde vesken min ble stjålet og lette stedet rundt etter den. Da vi hadde gitt opp og skulle gå i garderoben og hjem - ja, så hang faktisk vesken min der! En ærlig sjel hadde funnet den og sett garderobelappen min oppi og levert den i garderoben. Snilt!! I kveld skal vi ha et vennepar på besøk, og jeg har nettopp snakket med Mannen om menyen... Det blir rett og slett fløtegratinerte poteter og svinefileter med en eller annen snadder saus til. Blir ikke det godt da? Vi er i grunnen ganske kjedelige i matveien, klarer aldri å finne på sånne fikse matretter. Heldigvis har vi snille venner som ikke kommer for maten sin del.... :oops: To timer til så er jeg ferdig på jobb - godt å komme hjem nå og ta helg! Vet ikke hva jeg skal finne på i morgen, tror Mannen skal ha seg en etterlengtet guttetur på byn. Så da kan jo jeg sitte i fred og ro og se Hodejakten på NRK uten spydige kommentarer om kanalvalget... :oops: :oops: God helg til alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #153 Del Skrevet 10. februar 2004 Helgen forløp uten særlig spennende begivenheter - middagsbesøk til svigersene og bursdagsbesøk til min 10 år gamle nevø var vel det eneste som skjedde. Morsdagen var jo hyggelig da - fikk en flott snowboardjakke! (men...æh....jeg kommer nok til å bytte den... Vet ikke helt om jeg likte fargen. Kresne meg! Bytter dessverre altfor ofte gavene jeg får fra min kjære... :oops: ) I går var det overtid på jobb - slitsomt - før jeg gikk rett på klubb (eller CLUB, som vi liker å kalle det....) Fikk deilig kyllingsalat med hvitløksbrød til, så jeg lukter nok godt idag, tenker jeg! Vi planlegger en hyttetur til Geilo om to uker, men jeg må nok droppe det. Har rett og slett ikke tid! Vi har så mange oppgaver i forbindelse med husbyggingen, og så altfor liten tid til å gjøre ting på. Og jeg har jo lyst til å være med på alt! Men det er vanskelig å få tid til å være god på jobben, en god mor, god kone, god venninne, god datter OG god mot meg selv.... *hjertesukk* Heldigvis kan ingen være perfekt, så jeg slenger meg med på det lasset, jeg...! I kveld tror jeg at jeg bare skal slange meg litt på sofaen etter at dagens dont er unnagjort. Bare late meg litt... Kanskje med litt Cheese Doodles "Skarru schlappa', så skarru schlappa'!!! - hører reklamen i ørene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 10. februar 2004 #154 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei kjære! Håper du har fått slappet av i kveld slik du planla! Det er ikke enkelt å skulle være perfekt på alle områder. Så forresten det skulle være en debatt om superkvinnen el.lign på tv nå i kveld... vel. Ønsker deg en strålende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #155 Del Skrevet 12. februar 2004 I går var det åpning av Båtmesse og vi hadde Red Carpet billetter. Masse å se, men jeg synes det blir det samme hvert år, jeg! Mannen derimot, er hakket mer entusiastisk enn meg... Har hatt fine dager på jobben siste uken, og i lunsjen idag skal gode resultater feires med kake. Det blir kos! I helgen skal Lille Frø og jeg i bursdagsbesøk til en liten "venninne", og på lørdagskvelden blir det venners venners-fest hos en kamerat. Treffe masse folk man ikke har sett på lenge er gøy! Kvelden går nok med til noe så uspennende som husarbeid og den slags moro - det må jo gjøres det også. Dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #156 Del Skrevet 13. februar 2004 Så var det helg igjen! Ukene går så fort! Nå er det snart sommer...! Men først er det helg, og den er som vanlig ganske booket. I kveld skal vi ikke gjøre noenting, bare spise god mat og litt snop (!) se på tv og kose oss. Ingenting som MÅ gjøres idag. Nå er Mannen ferdig med hjemmesiden som vi har kavet med lenge nå, det er bare litt småting som gjenstår - det får vi ta etterhvert. Blir spennende å se om jeg får respons!! Ellers så føler jeg på meg at dette blir en fin dag, på tross av at det er fredag den 13... Ingen overtro her i gården! God helg til alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 13. februar 2004 #157 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer med veskesiden, veldig ryddig og mye fint å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #158 Del Skrevet 13. februar 2004 Takk Ronja! Åh, så kjekt med litt ros... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 13. februar 2004 #159 Del Skrevet 13. februar 2004 Om det er den samme veskesiden jeg så link til på et annet forum, så var den veldig bra! Mye jeg har lyst på der, ja :-) Savnet litt info om bestilling, hvordan betale og slikt, men det får jeg nok svar på når jeg bestiller...For det må jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøhvit Skrevet 15. februar 2004 #160 Del Skrevet 15. februar 2004 Mulig jeg er litt blond - men nå har jeg forsøkt å finne linken til denne veskesiden din flere ganger... Uten å finne den... Stresser nesten på meg både det ene og det andre i jakten på den jeg... Er stor veskoman jeg og nemlig.... Send meg gjerne linken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå