Gå til innhold

Philippas Fashion Factory


philippa starck

Anbefalte innlegg

Idag plaskregner det - men tar man på seg regntøy av den grunn...? Jeg kommer snart til å bli syk, siden jeg ikke klarer å ta høyde for at det nå er HØST...!

Stretchbukse i jeanslignende stoff

Lavendelfarvet skjorte fra Sand

Litt lysere lavendelfarvet fløyelsjakke fra Vila

Svart belte fra Sand og svarte støvletter, svart veske fra Don Donna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk to nye drakter fra HM Rowells i går - gleder meg til å ta dem på! Men først må de legges opp...

Idag har jeg på

kamelfarget høyhalset ullgenser fra Tricot

Beige dress fra Filippa K

kamelfarget belte, støvletter og veske

...og hestehale med kamelfarget sjal i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden er jeg under mottoet: kvantitet fremfor kvalitet... Har så lyst på så veldig mye nytt, så jeg raider HM ofte... Vil heller ha tre plagg av mindre kvalitet enn ett av god - akkurat nå, hvertfall!

Så idag har jeg på meg den nye mohairgenseren min fra HM - 149,- kr!! Høyhalset med brede gråbeige, hvite og svarte striper.

Til den har jeg svart, smalt stretchskjørt og svart hoftebelte.

Gråbeige støvletter med slangeskinnsmønster.

Ytterjakke: svart velurjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker H&M jeg også! Har bestilt en tweeddrakt i lilla jeg får neste uke, og gleder meg veldig til å bruke den!

Men foruten H&M - hvor liker du å handle her i byen? Jeg er veldig glad i Oasis. Av andre butikker så må nevnes Vila og DNA.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foruten H&M - hvor liker du å handle her i byen? Jeg er veldig glad i Oasis. Av andre butikker så må nevnes Vila og DNA.

God helg!!

Jeg elsker Deguy! Der har de masse flott. Og så har de mye spennende på Philippa på Laksevåg Senter (nei, det har ikke noe med nicket mitt å gjøre... :wink: ) Sand kjøper jeg mest på Match på Galleriet eller Chrstel på Vestkanten. Vila? Er det den som åpnet for ikke lenge siden på Bergen Storsenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Deguy! Der har de masse flott. Og så har de mye spennende på Philippa på Laksevåg Senter (nei, det har ikke noe med nicket mitt å gjøre... :wink: ) Sand kjøper jeg mest på Match på Galleriet eller Chrstel på Vestkanten. Vila? Er det den som åpnet for ikke lenge siden på Bergen Storsenter?

Mulig Vila også har butikk på Storsenteret, jeg vet ikke, men jeg tenkte på den i Telegrafen. Mye flott, de får nytt tøy hele tiden og prisene er herlige!! Ellers var jeg innom KAFFE på Åsane senter i dag og fant meg noen lekre topper og et stilig armbånd, rålekker butikk. Sjelden jeg handler utenom sentrumskjernen, og jeg holder meg i den samme løypa stort sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er det VIRKELIG kaldt i Bergen!! Måtte skrape bilen i morges!! Jeg er absolutt ikke innstilt på kulde på denne tiden av året. Full varme i setene på bilen og klimaanlegget på 23 grader....

Mohairgenser med svarte og gråbeige striper

Gråbeige bukse i mokkaimitasjon

Svart belte med liten strass-spenne

Svarte støvletter

Yttertøy: jakke i ull fra Sand, store votter i kaninpelsimitasjon. (Jeg SA det var kaldt!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles kaldt i Bergen! Dagen min blir ødelagt av å skrape bilen før jeg må på jobb - da føles verden urettferdig....

Idag har jeg på

hvit stretchbluse med gjennomsiktige striper fra Trend

grønn dressbukse fra Sand

Svarte støvletter, svart veske og svart belte

Ytterjakke:kort kamelfarget fuskepelsjakke og hansker i semsket skinn med pelskant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen morgener er man bare aldri fornøyd med NOE... I morges var en sånn morgen - og klærne jeg hadde lagt frem til idag var bare ikke noen suksess i det hele tatt. Jeg har en "tigerbukse" som er veldig tøff, men man må være litt i "tigerhumør"for å ta på noe sånt...! Så idag endte det opp med

min trofaste merinoullgenser med høy hals fra Sand

Sort ullbukse fra Tricot

kamelfarvet belte og skoletter

kamelfarget fuskepelsjakke og hansker i semsket skinn med pelskant

(prøvde meg også med en beige pasjmina slengt over skuldrene - men det ble for dramatisk, gitt! Som sagt, ikke noe tiger eller dramatikk idag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey tigerwoman!!!

Du høres velkledd ut både med og uten tiger, Philippa!!

Kaldt her for tiden ja, men jeg har enda ikke gravd frem hansker og de varme skjerfene mine. Må liksom vente litt med det syns jeg. Men gud så deilig med kjempefint vær for tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig - idag tok jeg meg fri frem til klokken 11! Godt å sove litt lenger nå som det begynner å bli så mørkt på morgenene.

Idag har jeg på meg

grå genser med fastsydd krage og mansjetter fra Vero Moda

gråbeige bukse med press

grå spisse støvletter

grå veske fra Mexx

Ytterjakke: koksgrå ulljakke fra Sand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en sen kveld i går - vi var på releaseparty på Metro for et nytt Hansa-produkt. Masse folk og høy stemning, men nå kjenner jeg at dagen kan bli laaaang... Trenger nok litt mer søvn, ja! Har lånt meg en knalltøff bil idag, kjører en flett ny Audi A4 - mauritsiusblå (en vanvittig lekker blåfarge!) Vi vurderer å bytte ut vår A4 med en nyere, så nå gjelder det bare å finne frem alle mine overtaleseskunster til mannen. Han er litt tregere enn meg på sånne ting...

I morgen skal jeg på 80-talls-party, og sliter litt. Har ikke hatt tid til å finne frem noe som helst, og skulle ønske at jeg hadde en Ball-genser eller to liggende i skapet! Men, men - finner vel på noe!

Idag har jeg hvertfall klær:

Min nye buksedrakt i sjokoladebrun velur - smal bukse og innsvinget jakke. Utrolig lekker - og utrolig billig! Bestilte fra HM, og nå har jeg jammen meg bestilt en til, svart denne gang.

Hvit topp med svake sjatteringer i gull

Brune støvletter, brun veske

Ytterjakke: kamelfarget kort kåpe og hansker i semsket skinn med kaninpels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig våken idag, lille frø våknet klokken halv syv og var i strålende humør. Alt hva pappan prøvde å gjøre for å få henne til å koooose i armkroken slo aldeles feil...

Så nå tusler jeg rundt i Bulabukse og en gammel DKNY-topp og lurer på om jeg skal gidde å finne på noe ekstra godt til frokost. I går lagde min mann lasagne og hvitløksbrød med deilig salat til, så jeg skylder ham vel en skikkelig frokost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en lat dag... Våknet i nitiden og hentet Lille Frø som har vært hos mormor og morfar siden mamma og pappa var på fest.

Så kjørte vi til Arenum på interiørmesse sammen med 4 gode venner, gikk rundt noen timer og koste oss!! Det var utrolig mye fint der - bla et pakistansk møbelfirma som laget håndlagede møbler. Utrolig flott og eksklusivt - og prisene var lave! Vi var nummeret fra å kjøpe både soveromsmøbler og ny spisestue - men fant i siste liten ut at vi bør vente til huset er ferdig ombygget...

Ellers inneholdt messen alt far varmepumper til persiske tepper, utrolig spennende. Lille Frø fikk masse oppmerksomhet - en ti mnd gammel blid jente med rød fløyelskjole, blå ullkåpe og rød alpelue vekker oppmerksomhet! Hun strekker armene til alle, og er så fornøyd og blid at det er en fryd...

Etter messen spiste vi middag på T-24 før vi dro hjem. Nå sitter jeg foran pcen og Mannen ligger på sofaen, noe redusert etter utskeielsene i går kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb igjen etter en deilig helg! Bergens kaldeste dag så langt i år...

Jeg har tatt på meg:

Min nye buksedrakt i brun velur fra HM

Hvit, enkel bomullstopp fra DKNY, hårstrikk med rose i samme farge.

Beige skoletter og veske

Yttertøy: beige ulljakke fra Sand og semskede hansker med kaninpels på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvelden i går ble tilbragt sammen med mamma, pappa, storesøster og mine to nevøer, masse vafler og kakao... Snille mamma!

Det betyr dessverre også at jeg gikk glipp av Ungkaren!! Håper å få med meg noen oppdateringer i løpet av dagen her inne...

Idag har jeg tatt på

Svart ullgenser med høy hals fra Sand

Svart nålestripet skjørt

Grå, spisse støvletter med snøring rundt ankelen

Grå veske fra Givenchy

yttertøy: koksgrå ulljakke fra Sand, svarte skinnhansker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hva har skjedd med avataren din??

Datteren din høres nydelig ut, skjønner godt at dere fikk oppmerksomhet på interiørmessen!! Jeg fikk aldri summet meg dit, men gjorde en god gjerning og gikk med bøsse for tv-aksjonen søndag. Føles bra!

Er nysgjerrig på den velourdrakten din fra H&M! Har du en link? Skal hente en pakke fra dem i kveld el i morgen og gleder meg til å prøve den vinrøde tweeddrakten min!

Ha en fin uke :D

PS: Ungkaren i går - Lene røk ut, fordi hun ville det ifølge henne selv (se intervju www.dagbladet.no). Ellers kliner Max i vei på Kathrine og Marie (og flørter med Beate), men er helt klart mest giret på Marie. Det kuleste i går syns jeg, var når Lene sa til Max at "Marie er den Barbiedukken", og kom med noen kommentarer om at Marie bruker all sin tid på å se bra ut. Syns det er bra Max får noen synspunkter på det (siden vi faktisk aldri har hørt at hun har sagt noe annet enn koseord). Av andre ting å nevne - Max og Kathrine, Andreas og Tess var på dobbeldate i Bergen og slo seg løs på Metro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe med avataren min?!? Herfra ser den ok ut... Men jeg prøvde meg på å lage en ny avatar tidligere idag (er litt hjelpeløs på data...) så da kan det nok ha skjedd litt av hvert! Skal prøve å fixe opp i det!

Takk for oppdatering på Ungkaren - litt tidig at de var på Metro, da!!

Prøver å finne link på drakten min, men HMsidene var litt ute akkurat nå.

Nå sitter jeg og koser meg med pcen i fanget, Kongen av Queens i bakgrunnen og et glass med Cola. (fikk noen nydelige glass fra Kosta Boda til bryllupet: de er i tykt glass med sterke farger, "Mine" heter de. Elsker de glassene!!) Venter på at Lyst:bolig og Forandring Fryder begynner på tv. Har en bok som ligger og venter på meg etter det: den siste til Jo Nesbø.

Så, som dere skjønner: jeg har en TRAVEL kveld foran meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hm.com/shop/hmdef_ibeCCtpSctDsp...?section=107896 H

Her er drakten min (nr 3 fra venstre) - bare at jeg har hele drakten i brun (ikke stripete bukse!) Den er faktisk mye finere i virkeligheten - det kom tilogmed en bort til meg på Kløverhuset og spurte hvor jeg hadde kjøpt drakten min...

Jeg har også bestilt den hvite fløyelsdrakten på den siden. Har på følelsen at den kommer til å bli en favoritt den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...