^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 #321 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg kom på hvilken Bleach-kjekkas vi har glemt. Charlotte Cuulhorne, selvfølgelig. Som her for eksempel? Bra kropp da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #322 Del Skrevet 26. februar 2010 Som her for eksempel? Bra kropp da. mmm... ballepose... Jømmi. *legger seg i fosterstilling under bordet og gråter litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #323 Del Skrevet 26. februar 2010 jliZSlWPjDs Jeg ler meg ihjel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. februar 2010 #324 Del Skrevet 27. februar 2010 Utrolig hva man kan finne på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 #325 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg tenkte jeg skulle tipse om en kjempefin anime. Spesielt til dere som liker det litt søtt, og uten blod og gørr. Dam-ta-ta-da! Fairy Tail altså. Der har animeen nettopp begynt, i forhold til mangaen som er på nesten 200 kapitler. I tillegg synes jeg det er hysterisk morsomt og skrattler av nesten hver eneste episode. :rødme: Og Sequax: denne animeen har magi, grønt gress og blå himmel i det uendelige. Sånn, det var dagens reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #326 Del Skrevet 28. februar 2010 Hm, jeg har hørt gode ting om den der. Skal bare se ferdig 170 episoder av Gintama først, så kan den være neste på programmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 #327 Del Skrevet 28. februar 2010 Hm, jeg har hørt gode ting om den der. Skal bare se ferdig 170 episoder av Gintama først, så kan den være neste på programmet 170 episoder er da ikke så mye. Men jo, Fairy Tail er kjempekoselig. I tillegg er fillerne veldig bra, ihvertfall de som har vært til nå. Denne ukens episode var en skikkelig ''epic win filler''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #328 Del Skrevet 28. februar 2010 170 episoder er da ikke så mye. Men jo, Fairy Tail er kjempekoselig. I tillegg er fillerne veldig bra, ihvertfall de som har vært til nå. Denne ukens episode var en skikkelig ''epic win filler''. Haha, med mitt anime-forbruk kommer det til å gå fort Gode fillers!? Erre muuuuli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 #329 Del Skrevet 28. februar 2010 Jepp, det er mulig. Morsomste episoden til nå (19 episoder) og det er en skikkelig filler uten så veldig mye innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #330 Del Skrevet 28. februar 2010 Wow, kult. Nå rykket den plutselig opp på lista mi, merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #331 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) BWAAAAAAH! Har begynt å se gamle Bleach-episoder omigjen, og nå så jeg den med hele historien til Renji og Rukia og hvor han ber Ichigo om å redde henne og ÅÅÅÅH! Edit: burde kanskje spoiler-merke? Endret 28. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #332 Del Skrevet 28. februar 2010 Hva synes du om Ghost in the Shell, Belle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #333 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hva synes du om Ghost in the Shell, Belle? Jeg fikk ikke sett hele. Var så trøøøøtt. Men jeg likte det jeg så ihvertfall. Virker kjempespennende og veldig Matrix-ish. Mye bedre enn Ninja Scroll ihvertfall, som visstnok er den mestselgende animeen noen sinne. Endret 1. mars 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #334 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg fikk ikke sett hele. Var så trøøøøtt. Men jeg likte det jeg så ihvertfall. Virker kjempespennende og veldig Matrix-ish. Mye bedre enn Ninja Scroll ihvertfall, som visstnok er den mestselgende animeen noen sinne. OK, da kan vi satse på at du liker den bedre enn meg Jeg tror nok historien er veldig god, men jeg synes alle karakterene var helt flate og uten personlighetstrekk, og da faller jeg fort av. *kresen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #335 Del Skrevet 1. mars 2010 Så på " only yesterday " igjen i helga...Toshio er vel den ghiblikarakteren med mest åndsete smil av dem alle, vel... Hvilke Ghiblier ble det i maratonet ditt, Belle ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #336 Del Skrevet 1. mars 2010 Så på " only yesterday " igjen i helga...Toshio er vel den ghiblikarakteren med mest åndsete smil av dem alle, vel... Hvilke Ghiblier ble det i maratonet ditt, Belle ? Eh, det ble ikke noe maraton. Jeg satte på Totoro, men sovnet etter et kvarter. I går satte jeg på Ghost in the Shell (ikke Ghibli) og sovnet etter en halvtime. Bivirkninger er ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #337 Del Skrevet 1. mars 2010 Eh, det ble ikke noe maraton. Jeg satte på Totoro, men sovnet etter et kvarter. I går satte jeg på Ghost in the Shell (ikke Ghibli) og sovnet etter en halvtime. Bivirkninger er ikke gøy. *trøsteklem*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #338 Del Skrevet 1. mars 2010 *trøsteklem*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #339 Del Skrevet 1. mars 2010 ...bare jeg som fortsatt ser på blod og gørr her? Hm? Hm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #340 Del Skrevet 1. mars 2010 ...bare jeg som fortsatt ser på blod og gørr her? Hm? Hm? HAAAAAAAAAAAAI!! Jeg holder meg til kawaaaaaaaaaaaaaaaaii!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå