Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?

Såpeboble

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom med en liten :klem: i all travelheta!

Takk! :klem: tilbake :)

Det går seg nok til etterhvert- og snart er det jo helg også! :) I morgen blir det lønningspils, så får satse på at det blir litt avkobling fra jobbsnakk da. Jeg gleder meg til rødvin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med lønningspils :hoppe:

Vi må forresten feste sammen igjen snart ;):danser:

I will! :) Det må vi, jeg er alltid klar for en fest, så det er bare å rope ut om du kjenner det rykker i rockefoten en dag ;)

Kos deg masse på lønningspils, og ha en kjempefin helg!!! :sol:

Jepp,jepp og takk for det!!! God helg til deg også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen "vår" var på radioen i dag da jeg kjørte hjem, så da kjente jeg det rykket skikkelig i rockefoten ;) Får se hvor mye liv det blir i kveld, men tror ikke det tar helt av. Men det positive er at det er onkel E som betaler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sangen "vår" var på radioen i dag da jeg kjørte hjem, så da kjente jeg det rykket skikkelig i rockefoten ;) Får se hvor mye liv det blir i kveld, men tror ikke det tar helt av. Men det positive er at det er onkel E som betaler :D

:ler: Onkel E!! Genialt! :ler:

For min del tok det virkelig av på fredag... Vi ble invitert på fest hos en ny kollega på samme alder som meg. Huset hennes var innredet i lyse,duse farger. Gjett hvem som drakk store mengder rødvin og klarte å søle på både pute og sofa....Det var visst ikke så lurt å LIGGE og drikke samtidig! :sjenert: Gah, at jeg alltid må være så utrolig harry etter et par flasker (:gjeiper:) vin!

Jaja, kan ikke gjøre så mye med det nå annet enn å beklage meg på mandag....

Startet dagen med en kjempegod, egenkomponert smoothie av appelsin,fersken og litt grapefrukt. Nam, nam!!! Skal vente til den har sunket litt i magen, så blir det joggetur i solskinnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening søndag: Jogging

Trening mandag: Step/styrke

Trening i dag: Danse aerobic eller styrketrening, har ikke bestemt meg helt enda..Det er litt godt å slippe å se på klokka for å rekke en time. Styrke kan jeg trene når jeg vil.

I dag er konsentrasjonen min lagt igjen hjemme, tror jeg. Vil bare løpe vill og gal rundt i korridorene mens jeg vifter med armer og ben og roper indianerrop! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Skjær meg løøøs!! Jeg bugner over av energi!! Jeg vil hoppe! Danse! Slå!!!????! Wohooooo!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med bakgrunn i det siste avsnittet tror jeg jeg anbefaler både danseaerobic OG styrke! :fnise:

Du har kanskje et poeng der ja :fnise:

Jeg har roet meg litt siden i morgest, men føler fortsatt ikke at arbeidslysten er påtrengende, akkurat ;) Dro på butikken og kjøpte meg en salat til lunsj fordi jeg hadde lyst på noe godt og ville være sunn samtidig. Fikk likevel lyst til å kjøpe noe usunt, og bestemte meg for å kjøpe en sjokoladeplate til en kollega som "klagde" over søtsug tidligere i dag. Hun ble veldig glad for 200g melkesjokolade, bare synd hun insisterte på å dele meg meg......:sjenert: (jeg var vel ikke så veeeldig vanskelig å overtale, da ;))

Jaja, jeg skal jo trene senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:ler: Jeg skal ikke si noe, vi har kjøpt muffins i kantina i dag! :nigo: Ny kokk, som både lager utrolig mye bra mat og altfor mye muffins og desserter og andre godsaker. Nå har jeg holdt meg unna helt til i dag, men bukka under denne gangen.... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er konsentrasjonen min lagt igjen hjemme, tror jeg. Vil bare løpe vill og gal rundt i korridorene mens jeg vifter med armer og ben og roper indianerrop! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Skjær meg løøøs!! Jeg bugner over av energi!! Jeg vil hoppe! Danse! Slå!!!????! Wohooooo!!!!!

:blink:

...hva med karatezumbakickboksestreetdancespinningmedfrivekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg skal ikke si noe, vi har kjøpt muffins i kantina i dag! :nigo: Ny kokk, som både lager utrolig mye bra mat og altfor mye muffins og desserter og andre godsaker. Nå har jeg holdt meg unna helt til i dag, men bukka under denne gangen.... :sjenert:

Nam, nam skjønner godt at du bukka under- jeg hadde gjort akkurat det samme ;)

:blink:

...hva med karatezumbakickboksestreetdancespinningmedfrivekter?

Ikke dumt, ikke dumt :fnise:

:jepp: Det vil jeg være med på!! :bond:

:fnise:

Det ble danseaerobic på tirsdags kveld og 25min ellipse + styrketrening i morgest før jobb.

Onsdager er veiedag, så jeg ble såklart lykkelig over å ha gått ned 0,9 kg siden forrige uke til tross for både drikking,pizza, smågodt og littavhvert. Tror det må være fordi jeg har trent nesten hver dag og kanskje fordi jeg har bytta ut kvelds med smoothie den siste uka? Hvem vet. Jeg feira iallefall med 1/2 stykke oreokake på kafe i dag med sambo - er jo en uke til neste veiing, så nå er det fritt fram i allefall noen dager! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det høres ut som min logikk det der! Lenge til neste gang = lov til å kose seg... ;) Men det er utrolig hva trening gjør altså. Litt bekymra jeg, for overtid har blitt lite bevegelse, ingen trening, og den nette sum av overtidsmat og smågodt og hva man ellers kan putte i seg fordi man må jobbe sene kvelder... :rolleyes: Gleder meg stort til jeg kommer i gjenge igjen neste uke!! Og så skal jeg prøve å ta en funk-time før ballettklassen i dag, litt må det jo hjelpe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som min logikk det der! Lenge til neste gang = lov til å kose seg... ;) Men det er utrolig hva trening gjør altså. Litt bekymra jeg, for overtid har blitt lite bevegelse, ingen trening, og den nette sum av overtidsmat og smågodt og hva man ellers kan putte i seg fordi man må jobbe sene kvelder... :rolleyes: Gleder meg stort til jeg kommer i gjenge igjen neste uke!! Og så skal jeg prøve å ta en funk-time før ballettklassen i dag, litt må det jo hjelpe! :jepp:

Ja, trening er som medisin for kroppen, uansett hvorfor man måtte trenge det :) Sprekt med både funk og ballett på en dag, da! :) Gikk det bra?

Jeg hadde planer om å trene i dag, men så ble det litt endring i planene så jeg bakte grovbrød istedet ;) Hadde allerede trent 4 ganger denne uka, så da gjorde det ikke så mye at det ikke ble trimming i dag. Lokket sambo med på en liten kveldstur, det er den eneste mosjonen jeg kan skilte med for dagen.. Men det ble gode brød, da... :)

I morgen tidlig blir det trening før jobb. Skal ut å spise stor middag i morgen ettermiddag, så da er det bare å trene som en gal for å kunne spise seg mett med god samvittighet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Det gikk faktisk overraskende fint med både funk og ballett, selv om jeg var utrolig sliten mellom de to... Uansett var det godt å bevege seg litt i den stillesittende uka! :jepp:

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, bake brød er sånn koselig søndags-ting å gjøre :happy:

Oppskrift...? :sjenert:

Helt enig :) Ja, har en god oppskrift jeg fant i en liten kokebok laget av en lokal dame her nede. Den inneholder bl.a. linfrø og gresskarkjerner og er 100 % grovt uten å være tungt og "svart"! :) Kan sende den på pm til deg når jeg kommer hjem, enten i dag eller i morgen :)

Det gikk faktisk overraskende fint med både funk og ballett, selv om jeg var utrolig sliten mellom de to... Uansett var det godt å bevege seg litt i den stillesittende uka! :jepp:

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Hadde ingen tvil om at du kom til å klare begge :) Bra jobba!

Takk, takk, hadde en fin og HARRY helg på bygdefest in the middle of nowhere ;) If you can't beat them, join them. IIIIIIIHAAAAAAH!!!! :gjeiper:

Startet dagen med 30 min på tredemølla og 40 min ganske så intens styrketrening. Fornøyd med det :) Etterpå ble det badstu og frokost med fersk avis i kjent stil når jeg trener på morningen :sol:

Klar til god mat med god samvittighet i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...