Gå til innhold

Siebaeos sammensurium


siebaeo

Anbefalte innlegg

Tusen takk for god hjelp angående den litt leie situasjonen jeg har kommet opp i :tristbla:

:hug:

Ser du nå har kommet til uke 13 :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det var ingenting, Icing! Blir så forbannet når noen behandler andre på en sånn måte.. De fortjere virkelig en smekk av dimensjoner. VOKSNE folk liksom!! Ok, roe seg ned.. :fnise: Kjempeglad for at det ordner seg for dere. Og kanskje hun kjipe sjefen din får seg en liten reprimande.. Det har hun jaggu fortjent!

Og JAAAA! :strix: vi er 13 uker i dag!! Og formen er så bra at jeg nesten blir litt nervøs... :sjenert: Vurderte en Angelsound eller en Babywatcher eller noe her.. Men så klemmer jeg litt på puppene og så husker jeg kjapt at jeg er gravid igjen :ler: Oh.. jeg kan liksom ikke klemme noen ordentlig lenger.. pain..

:klem:

I dag var jeg på spinning igjen :hoppe: Og nå klarer jeg en hel time på et litt lavere nivå. Utrolig godt! Tok bittelitt sol etterpå og nå har kjærsten laget sein middag :rødme: Jeg har det veldig veldig fint om dagen! :) I går fortalte jeg et til resten av kollegaene mine. Har sagt det til ledelsen for et par uker siden. Alle ble sååå glade! :rødme: Jeg har bare verdens hyggeligste arbeidsplass... Priser meg utrolig lykkelig for det sett i lys av Icings behandling av sjefen.. :kjefte: En dame på jobben spurte med en gang; blir det jente?? Jeg som har så sterk følelse av det.. Vi får se.. Synes det er ting som tyder på det men man vet jo aldri! Jeg har luft i magen, vært kvalm og fosteret har 160 slag i minuttet. Alle er jo selvfølgelig veeeeldig sikre tegn på en jente :fnise: Lille babyen vår.. :rødme:

Nå er det middagskos!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kvalmen fraværende hos meg noen timer var jeg kjapp til å kjenne etter om puppene fremdeles var ømme, noe de var og fremdeles er :ler:

Magefølelsen bruker å stemme, min stemte. Det ar ingen tvil når lilletrulta lå å skrevdde der inne. Man kunne tydelig se kjønnslepper i stedet for en snurrebass ;)

Kos deg med kjæresten og sen middag :hug:

Har du fått time til ordinær ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Icing! :)

Man kan bli litt sprø av å lure sånn ja. Men magen begynner å bli ganske synlig her :dåne: så jeg får vel tro på det..

:fnise: gleder meg til UL! Skal snike på lille pia eller gutten som ligger der.. :rødme: Jeg skulle egentlig ha det siste uka i mai, men siden kjæresten skal bort måtte vi utsette en og en halv uke!! Hvordan skal jeg klare å vente.. :) Da er jeg i uke 19 et sted, men det var ikke noe problem mente de. Gleder meg sånn!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å lese at du har det bra nå om dagen :nigo:

Jeg tok ordinær ul da jeg var 19+4, ikke noe problem det. Kjønnet så vi i uke 16 da vi var så nysgjerrige :) Har en ul-lege jeg går til som bare tar 100 kr når du har vært der før :hakeslepp: Så jeg har vært hos han 3 ganger :fnise:

Jeg syntes også det var litt godt å vite at alt var greit før uke 19+4. I klubben min på et annet forum fikk to av jentene beskjed om store avvik på fostrene på ordinær ul og tok senabort. :tristbla: Hvis noe slikt skulle hende meg ville jeg helst vite det så tidlig som mulig. :sjenert:

Jeg tror du får gutt jeg! :jepp::babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pupsi! :vinke:

Da er du og kjæresten enige om at det blir gutt da! :fnise: Så langt tror de fleste at det blir en liten :babyjente: Bare det blir en baby er jeg fornøyd jeg! Blir utrolig spennende...

Kjenner at det er leeenge til UL så ikke umulig at i ikke klarer å holde oss vi heller.. Har så lyst til å se at alt er bra!! Huff... :haar: Hva var galt med fosterene til de to du snakker om..? Hadde de ikke hatt UL før den ordinære i det hele tatt? Så utrolig kjipt.. Det er liksom skrekken over alle skrekker. Lille prøtten i magen min har bare å holde seg frisk! :opplyser: Jeg så h*n jo for et par uker siden og da var alt veldig bra.. I tillegg herjer h*n veldig med moren sin og blåser tuba eller ballonger til den store gullmedaljen :dåne: Hormonoverdose om dagen.. :sjenert: Pregzilla has arrived.. jeg er så utrolig hårsår og oppfarende! Gråter så hjertet skal briste av småkrangler og er helt out of control! :ler: Det er jo litt komisk og.. Fattede og harmoniske Siebaeo har blitt helt kokos! "They're coming to take me away. Haha!".... :buss::ler:

Ja ja.. vi snakker om det og heldigvis er kjæresten veldig forståelsesfull (dessverre ETTER krangelen :ler:). Han lærer seg vel fort at det ikke er vits i å være usaklig i alle fall... :sjarmor: "Jeg blir så lei meg når du gråter..." " Ja, jeg ooooog...!!!" :grine::ler::kline:

Jeg har funnet kjole til et bryllup i mai + 17 mai!! :hoppe: Den var utrolig søt/fin/kul og har plass til mage når den måtte bli enda større! Skal legge ut bilde og vise senere i dag. Kjempefornøyd!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fostrene hadde ryggmargsbrokk og vannhode, av de alvorlige slagene. Jeg vet ikke om de hadde vært på ul før. Men det er jo sjeldent sånt skjer da. :) Og jeg er nok litt ekstra redd for slikt da jeg jobber med multifunksjonshemmede og kjenner mange triste skjebner. Men det føltes veldig godt å ta en ordentlig kikk på han i uke 16 :jepp: Føler faktisk at jeg har blitt litt mer knyttet til han for hver ul. :rødme: Går bare å teller ned til 3D ul :hoppe:

Gleder meg til å se bilde av kjolen din! Jeg kjøpte meg 17. mai kjole for noen dager siden jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her er kjolen.. Litt skummelt å legge ut biler, men om noen kjenner meg så godt at de kjenner igjen meg (uten hode) så er det nok ikke så farlig at de leser her :)

Jeg fant tilfeldigvis et silkebelte fra en annen kjole jeg kan ha på om jeg vil definere "midjen", eller magen blir det vel.. Passet ganske godt! Får se hvor markant den er når kjolen skal på. :) Den er litt kort da.. men med en finstrømpebukse går det vel greit. Fant også en lys beige cardigan å ha over.

Hva slags kjole har du kjøpt da Pupsi? :) Håper det blir litt varmt på 17 mai! Da er det mye hyggeligere å pynte seg.. og så slipper man problemet med yttertøy. Finkåpen min er ganske tettsittende og trolig helt umulig å ha på seg da..

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Takk Icing!

Usikker på skoene og om jeg burde finne noen som er lit lavere og mer tilpasset mulig 17 mai-temperatur.. Evt får jeg bruke støvler om det blir kaldt! Ullongs og chiffonkjole.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig ville nok ha valgt noen sko som har litt lavere hæl. Du vil kanskje nå kjenne som magen vokser at det blir mer belastning på korsryggen din, og at leggkramper kan forekomme oftere enn tidligere.. ;)

Det var den dumme delen av å være gravid.. Den positive delen er at jeg syns de skoene var smashing :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg og!! :sjarmor: Men de blir vel "sitte-sko" etterhvert.. 17 mai er jo ofte ganske mye trasking, og det er IKKE smashing med sånn elgete gange.. :haar: Nei, jeg må nok se meg om etter noe mer fotformaktig men smashing. DET blir jo enkelt! :ler:

I bryllupet kan de kanskje funke! Eller ikke.. Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Nå kan jeg jo ikke "bedøve" meg med vin heller... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg har faktisk sånne gelesåler! Skal prøve det. Og evt ta med et par krisesko... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...