Gå til innhold

Siebaeos sammensurium


siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg skal ta en av de skumgummimadrassene å skjære ut et hull å legge oppå rammemadrassen hvis behovet melder seg :lur:

Angående det å kjenne liv, så skal man ikke kjenne noe daglig før uke 24/25 står det i svangerskapsboken min :Nikke: Den lille har jo god svømmeplass der inne ;)

Jeg liker vinglingen din jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vinglepetter...

Nå drar jeg! God helg til alle sammen! Håper solen skinner på dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort visitt midt i arbeidstia.. :lur:

I dag var jeg på kontroll igjen. Det gikk bra. Fine verdier og fornøyd lege. Lille bollen var ikke genert i det hele tatt og lå klar for hjertelydlytting :ler: H*n ligger liksom ytterst i magen min og koser seg. Så det var jo bare å kjenne hvor h*n lå og lytte i vei. Hun måler ikke med målebånd men krysset av ganske langt over den røde linja (men innenfor det grønne feltet) på symfysemålet for uke 20. Ca 19,5 cm. Noen som har bygget seg romslig rede her tror jeg.. :)

Og i morra er det UL!!! :strix::hoppe:

Kan ellers melde om en suuuper hyttetur på Sørlandet med stekende sol og blå, blå himmel! Har blitt ganske brun nå. Digg! :) Ble mye reker, jordbær og eplemost (vin på de andre da). De andre badet. Hadde jeg kunne stått på bunnen hadde jeg og gjort det! men gjør litt vondt å svømme så jeg droppa det. En av kveldene dro vi til et lite sted med båten og spiste på en slags kro på kaia. Voksne menn blir som smør når de spør om magen og kan fortelle om sine mer eller mindre små :ler:

I dag kommer kjærsten hjem fra golftur!! :strix: Og jeg SKAL komme meg på trening! :opplyser: Nå er det ingen bønn. Gleder/gruer meg noe innmari. Håååper det går bra! Skal kjøpte meg det tykkeste geletrekket jeg kan finne til spinningsetet og håpe det går bra. :) Kryss fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det gjort! :)

Og..... det er en :babygutt: !!!!!!!!! :dåne:

Så feil kan man ta!! :ler: Jeg er rett og slett kjempedårlig til å gjette kjønn! Tar vist alltid feil.. hehe. Men nå er jeg jo kjempeglad for at det blir en liten gutt! HURRA!!! :strix: :strix: Det var ingen tvil for tuten stod rett ut! :ler: Jordmoren sa hun ikke hadde lov til å garantere noe siden det alltid var en liten utsikkerhet, men først var hun 110% sikker.. Så ble hun 140% sikker sa hun :ler:

Mamma sin lille pene gutt.. :rødme: Jordmoren (eller hva hun nå er..) sa han var veldig symetrisk, og at alle målene stemte overens, noe vi selvfølgelig antok betyr PERFEKT :fnise:

Han gapte og prøvde å få tommelen i munnen. :rødme: Herlighet så søte små ribbein de har de små nurkene..

Og jammen hadde jeg ikke rett ang temin! :jepp: Den ble satt fram til 24 oktober (fra 29 oktober som er mensterminen) Så nå må jeg endre tickeren litt. Lille bollen er 20+2 i dag :nigo: Man kjenner jo sin egen kropp bedre enn noen andre.. :)

Nå feirer jeg med jordbær og balsamicoglaze på sofaen etter at jeg og kjærsten spiste lunsj ute mens vi tekstet hele familien. Koooos!! :rødme: Han er lite stolt!! "Menn lager menn!" mente han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det "gode elskere lager jenter" Sitat etter en Rosenborgspiller som bare er far til jenter :ler:

Men en liten gutt som sutter på tommelen :rødme:

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det "gode elskere lager jenter" Sitat etter en Rosenborgspiller som bare er far til jenter :ler:

Men en liten gutt som sutter på tommelen :rødme:

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen din :klem:

:fnise: Det finnes et ordtak for hvert tilfelle. De er utrolig søte når de blir så stolte. Disse" tøffe" mannfolka :fnise:

Takk! :strix:

Gratulerer med en liten :babygutt: i magen :)

Takk, Småkjekset! :strix:

Nå sitter jeg og tenker på den knalltøffe strikkejakken jeg så i et strikkeblad hos svigermor.. Litt sånn som de store gutta bruker. Tror jeg må "bestille" den. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare visste du skulle ha en :babygutt: Hadde en sterk følelse for det hele veien :hoppe:

Så fantastisk med en frisk og perfekt gutt! :rødme:

Jeg blir nesten litt misunnelig når jeg leser om folk som får positive tester, og flotte ultralyder, og sånne ting, men så kommer jeg på at jeg har jo en baby i magen selv :klaske::fnise:

Og så må jeg :hoppe: og :danser: for at du er over halvveis! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pupsi! :)

Du har tydeligvis en mer treffsikker magefølelse enn meg! :fnise: Så komisk at du "glemmer" at du er like heldig selv!

Kunne gått på UL hver dag tror jeg.. Bare kikket og kikket :rødme:

Jaaa!! Vi er over halvveis! :strix: Tok et lite sjumilssteg der plutselig. Velger han å gjøre som moren sin og komme to uker før tiden blir det burdsdag 10.10.10! Men, nå skal ikke jeg tippe mer for det er jeg veldig dårlig på!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så masse med en gutt!! :strix: :strix: :strix:

Det er helt fantastisk med UL, og man blir aldri lei av å se på den lille! Tenk at det blir gutter på oss begge da :nigo:

Ble nyskjerrig på den strikkejakken jeg. Sitter og lurer på hva jeg skal strikke etter det jeg holder på med nå :fnise:

Ha en strålende fin kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med :babygutt:

Takk! :hoppe:

Gratulerer så masse med en gutt!! :strix: :strix: :strix:

Det er helt fantastisk med UL, og man blir aldri lei av å se på den lille! Tenk at det blir gutter på oss begge da :nigo:

Ble nyskjerrig på den strikkejakken jeg. Sitter og lurer på hva jeg skal strikke etter det jeg holder på med nå :fnise:

Ha en strålende fin kveld!!!

Takk!! :strix: Ja, tenk det! Veldig kult! :nigo: Jeg er skikkelig dårlig til å tippe. Vi som hadde funnet jentenavn og greier. Nå er det ut å kjøpe bok! :fnise:

Jeg skal se om jeg finner bilde og navn på jakken. Den er sååå kul og søt! :jepp:

Lurer på å legge inn UL bilde men må tenke litt på det.. :sjenert:

Ha en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei og hopp, tommel opp for en gutt:)!!

Gratulerer så masse altså! Misunnelig jeg!!

Navnebok ja, har dere ingen på lur? Jeg tror vi hadde blitt tullerusk om vi skulle bestemt via en bok, er jo så mange pene der:)

Men du har jo gooooooooooooood tid!

Må jo legge ut UL bilde når du er så heldig og har et synes jeg!

Nå gleder jeg meg ekstra mye til uken jeg skal på UL, det må vøre så deilig å få bekreftet kjønn, liv og at alt er ok:)

Hvordan er helsa da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...