Gå til innhold

Siebaeos sammensurium


siebaeo

Anbefalte innlegg

:kose: mot alle plagene dine - Det høres fryktelig vondt ut. Er glad jeg ikke har kjent noe særlig både til kynnere og bekkenløsningsplager enda :Nikke:

:strix: For masse sprelling fra den lille :strix:

Snart er det vel tid for UL også, jeg tipper det er ei lita jente der inne :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det ikke er bekkenløsning so mer kommet for å bli :klemmer:

Jeg vil også tippe! :babyjente:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to :) Jeg har nå bestemt meg for å tro at dette går over STRAX! :opplyser: Mamma hadde vistnok en veldig kort periode med bekkenplager som gikk over (sier hun da.. ;) ) Så da er det bare rett og rimelig at det skjer med meg og! :jepp:

Tippeliste må jeg jo lage!! Kommer snart! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer den :fnise:

Pupsi - :babygutt: (synes jeg å huske..)

Icing - :babyjente:

Småkjekset - :babyjente:

...og så meg selv da - :babyjente:

...eller :babygutt::fnise: nei, jeg må nesten tippe på :babyjente:

Tror kanskje ikke den blir så lang men alle som vil er selvfølgelig velkommen til å tippe! :)

Nå ble jeg litt spent her! Gleder meg til å (forhåpentligvis) finne det ut! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjetter :babygutt::Nikke:

Når er ul?

Kjedelig å lese om bekkenplagene dine :kose: Håper det gir seg. :) Jeg er veldig fornøyd med fysioen min forresten, Fagerborg Fysio (Agnes). Og var hos en veldig hyggelig kiropraktor (Cecilia) i dag, hos Bekken og Barn, hvis du trenger behandling etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det jeg synes å huske ja. :) UL er ikke før 8 juni! :dåne: Da er jeg jo 19+5... eller 20+1 ut i fra mine beregninger.. Håper målingene blir riktige uansett.

Takk for tips ang fysio og kiropraktor! Hadde faktisk tenkt å spørre deg om det.. Håper det bare er et blaff.. Jeg ser jo at det har ulmet litt en stund når jeg tenker tilbake, men det kan jo en litt stram rygg også gjøre. Jeg lever i trua så lenge.. :)

Kjærsten har kjøpt bursdagsgave til meg!! :hoppe: Har bursdag i helga men da er vi begge bortreist. Skal åpne den senere i kveld etter at vihar spist indisk take away. :rødme: Jeg er så håpløs.. Jeg kan gråte på kommando om dagen!! Både når jeg blir glad og når jeg blir lei meg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med å tippe. Jeg tipper :babysmokk:

:ler: Det er det vi har tippet så langt også!

"Vet dere hva det blir?"

"Ja, vi er ganske sikker på at det blir en baby!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: fort gjort!

Oppdatert liste! :)

Pupsi - :babygutt: (synes jeg å huske..)

Icing - :babyjente:

Småkjekset - :babyjente:

Michelin - :babygutt:

Meg selv - :babyjente:

Fytti katta nå er jeg trøtt! Holder på å pakke og det blir ALLTID sent når jeg skal pakke! Og jeg som må tidlig opp... zzzzz... Gleder meg til sol og varme en liten uke!! Og når jeg kommer hjem er det bare en uke til en etterlengtet UL! :strix:

Håper alle får en kjempefin helg!! :hoppe::klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :hoppe:

seks dager igjen til UL :danser:

Håper du har hatt det fint på tur :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper :babygutt:

Nå er det ikke mange dagene igjen til UL nei! Tenk så spennende det blir, og ikke minst herlig å se den lille igjen :hjerte:

Håper du koser deg på tur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ut å reise igjen? Syntes du er på farta hele tiden jeg

Kos deg

Hei hei! :) Nå er jeg tilbake! Kom i går egentlig da. hehe, ja jeg er en real globetrottar.. :fnise: Neida. Men det var godt å komme hjem igjen! Deilig med frisk norsk luft!

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

seks dager igjen til UL

Håper du har hatt det fint på tur

Jeg vet!! :strix: Gleder meg sånn!!

Har hatt det veldig fint, fått litt sol og varme. men også godt å komme hjem.. Fikk solt meg litt og merket at jeg blir fortere brun! Og fant på en lur løsning på stranda.. grov et hull for magen i sanden og kunne ligge rett ut!! Å du heilage det var deilig!! :biggrin: Og i Spania er de veldig oppmerksomme på gravide. Jeg ble f eks vinket helt fram i køen på en matbutikk, forbi en rad med tykke små gamle damer med store handlevogner :fnise: "Do you need a father for your baby?" spurte gutten i kassa :ler: "Nei takk, disse olivenene holder for i dag"

Jeg tipper :babygutt:

Nå er det ikke mange dagene igjen til UL nei! Tenk så spennende det blir, og ikke minst herlig å se den lille igjen

Håper du koser deg på tur

Det er notert! :)

åh, jeg gleder meg sånn til å se.. :rødme: Håper alt der bra der inne. Jeg har hatt så sterk jentefølelse at jeg kommer rett og slett til å bli litt overrasket dersom det er en gutt.. Får høre at jeg har jentemage, men er nå ikke helt sikker på om jeg har skjønt hva som er hva.. :klø: Jeg har magen ganske lavt og det kan ikke sees bakfra. Føles som den er lav og litt bred på en måte. Og så tror jeg h*n ligger mest på tvers. Men det skal vel forandre seg i løpet av de neste månedene del tenker jeg :)

Og du skal på UL i morra! Blir spennende å høre!! :klem:

Nå kjenner jeg liv hver eneste dag. Det er veldig betryggende. :) Men jeg tror den ligger mye med ryggen ut for det er det jeg kjenner mest av. Altså at den presser kroppen mot utsiden. Noen ganger føles det som den hilser på når jeg har hendene på magen.. Lille bollen min :hjerte: :rødme: De små dunkene er det beste som finnes.

På tide å komme seg i seng. To arbeidsdager så er det helg igjen! Kjæresten skal på golftur så da tar jeg liksågodt venninne med meg på hyttetur, Blir hyggelig tror jeg. Reker og "hvitvin" ved sjøen!! Diggggg!!! :kul: (håper bare det blir fint vær..)

Sov godt alle sammen! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei :vinke:

Spennende å lese i dagbøkene til dere som har kommet lenger enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler:

Do you need a father for your baby :hoho:

Butikk med tilleggservice tydligvis ;)

Godt å høre at du har hatt det kjempefint, angående hull i sanden for magen, jeg har samme tanke angående madrassen min, for favorittstillingen er helt klart å ligge på magen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei :vinke:

Spennende å lese i dagbøkene til dere som har kommet lenger enn meg ;)

Hei Virre Vapp! :goodbye: Og velkommen til min dagbok! Hyggelig med nye gjester :)

Jeg prøvde å gå inn på dagboka di, men linken funker vist ikke..? :klø: Gratulerer så mye forresten! Hvor langt er du på vei? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Do you need a father for your baby :hoho:

Butikk med tilleggservice tydligvis ;)

Godt å høre at du har hatt det kjempefint, angående hull i sanden for magen, jeg har samme tanke angående madrassen min, for favorittstillingen er helt klart å ligge på magen :sjenert:

:fnise: Ja, jeg ble helt flau jeg.. Mest fordi jeg gikk forbi hele køen. Turte ikke snu meg og så på køen, og ble litt rød tror jeg :ler: Men det er vist ikke så uvanlig å bli prioritert med mage der nede.

Jeg har tenkt samme tanken ang madrass! Lurte på å kjøpe en vanlig skumgummimadrass og ha som hvilepute av og til.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lille bollen er så rolig om dagen.. Eller, i morrest fikk jeg en rad med dunk på siden, men trodde først det var noe annet. Men det var trolig den. Den veldige "omveltningen" jeg har kjent en stund har roet seg litt. Og det synes jeg er litt ekkelt.. Selv om det er tidlig enda og jeg ikke egentlig kan forvente å kjenne noe så ofte. Jeg tror egentlig den ligger vendt innover jeg. For som oftest når det er helt tydelig liv er det ryggen som presser seg ut mot mageskinnet. Nå må det bli tirsdag snart!! :sjenert: Jeg kjenner jo noe hver dag når jeg tenker meg om.. Så lenge den flytter på seg må det da være i orden! Håper jeg. :) Nå kjennes det faktisk ut som noe som dunker lett innover..

Halloooo der inne!! Har du det bra? :rødme:

Gleder meg til jentehyttetur ved sjøen! :hoppe: DER VAR DET ET SPARK!! :strix: Avsporing.. :sjenert:

Og tilbake igjen, hehe, blir så bra med en tur med jentene! Kjærsten er jo bortreist så det er fint å kunne finne på noe.

Ohh.. nå er det noen som dytter her.. Minner litt om hunden til foreldrene mine som la seg innerst i senga (yuk..) og dyyyyyttet mot veggen med alle fire beina :ler:

:fnise: Snakker om å vingle som en full mann i ett innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...