Dark Star Skrevet 2. februar 2011 #121 Del Skrevet 2. februar 2011 Ser her at det er en relansering av Troika og at det på utsiden av sjokoladen nå står "enda bedre!". Var jo ikke så konkret akkurat det der... noen som vet hva som er endret? Ellers ganske "skuffet" - i den grad man kan bli skuffet når forventningene er små. Ferdigmat og hel/halvfabrikat i bøtter og spann. Gi meg nylanseringer i form av bedre utvalg av rene råvarer Så enig, så enig, men tror desverre ikke det skjer. Av en eller annen merkelig grunn fremstilles det som moderne og innovativt å bruke slik skit som hel og halvfabrikata er. - og jeg må bar himle over Toros marianade. Djeez, enhver idiot kan jo røre sammen noe slikt, og det smaker 10 ganger bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 3. februar 2011 #122 Del Skrevet 3. februar 2011 Den hjemmelaga Grandiosaen som er nyhet var faktisk god til å være kjøpepizza. Smakte nesten hjemmelaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. februar 2011 #123 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror jeg er forelsket i Premium Mørk sjokolade & Mousse, fantastisk god. Ellers har vi kjøpt inn to slike pasta-orginale ting, en til meg og en til sambo. Bare for å ha en dag da vi har for mye å gjøre til å lage middag. Liker vel egentlig best å lage pastaen (og annen middag) fra bunnen selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. februar 2011 #124 Del Skrevet 3. februar 2011 Jo, også har det kommet minipizzabunner fra klar, ferdig, nå. Men de var knøttsmå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #125 Del Skrevet 3. februar 2011 Så enig, så enig, men tror desverre ikke det skjer. Av en eller annen merkelig grunn fremstilles det som moderne og innovativt å bruke slik skit som hel og halvfabrikata er. - og jeg må bar himle over Toros marianade. Djeez, enhver idiot kan jo røre sammen noe slikt, og det smaker 10 ganger bedre. Jeg er også enig. Og meg må bare le litt over alle forsøkene på å la produktene fremstå som "hjemmelagede". Snakk om forsøk på lureri! Dessverre er det mange som lar seg lure da, som gjerne kjøper "hjemmelaget" fordi det letter litt på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 3. februar 2011 #126 Del Skrevet 3. februar 2011 Ser her at det er en relansering av Troika og at det på utsiden av sjokoladen nå står "enda bedre!". Var jo ikke så konkret akkurat det der... noen som vet hva som er endret? Jeg tror de har hatt i ekte vanilje. Men jeg vet ikke om det bare er ekte i da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 16. februar 2011 #127 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg synes faktisk potetmosen var en god ide jeg. Mye bedre enn den pulver/flakvarianten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 16. februar 2011 #128 Del Skrevet 16. februar 2011 Vi likte potetmosen godt her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. februar 2011 #129 Del Skrevet 16. februar 2011 De nye pastarettene fra Originale er ganske gode - særlig penne mozzarella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. september 2011 #130 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) dytter litt på denne igjen jeg! det bør jo enkli stå i topicen her: nye produkter 1.februar og 1. september! jeg mener det finnes en slik tråd, men gidder ikke lete etter den..hihii... såååå- har dere sett eller smakt noen nye produkter som kom 1. september da? - bergene melk med myk smør bukk fyll! -fjordland- middag for 2 -Smørbar Camembert, Blåmugg og Cheddar, nye smaker på Biola syrnet melk (Eple/Kiwi + Jordbær), samt nye YT-mellomåltider fra Tine -ny big one med en eller annen slags krydret kylling - grateng med middelhavsgrønnsaker, poteter og fyldig saus (blir nok noe moussaka-lignende). Den andre tror jeg var pastagrateng med skinke, brokkoli og ostesaus. Endret 3. september 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobby Skrevet 3. september 2011 #131 Del Skrevet 3. september 2011 - bergene melk med myk smør bukk fyll! Denne er veldig god! Ikkje så veldig mykje karamell i, men akkurat passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 3. september 2011 #132 Del Skrevet 3. september 2011 Har smakt Bergene melk/smørbukk. Helt grei, men blir nok ingen favoritt for min del. Har også smakt den "nye" eldorado-juicen i 3-pack, og den var ok. Så en ny kjeksvariant, type cookie med sjokoladefyll - så veldig god ut Smørbar camembert høres skummelt ut, men det kan jo hende det funker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CrazyCatlady Skrevet 5. september 2011 #133 Del Skrevet 5. september 2011 Nye big one sourthern chicken var ikke god.Rett og slett dritkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 5. september 2011 #134 Del Skrevet 5. september 2011 Fjordland har kommet med KOS mørk sjokolademousse, og to-pack crème brulée tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 5. september 2011 #135 Del Skrevet 5. september 2011 litago bananas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 5. september 2011 #136 Del Skrevet 5. september 2011 Det er visst en ny dent også, frisk lakris heter den. Har ikke smakt den enda. Her er høstnyhetene til tine. Meny har en katalog med noen av produktnyhetene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. september 2011 #137 Del Skrevet 6. september 2011 Fjordland har kommet med KOS mørk sjokolademousse !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #138 Del Skrevet 6. september 2011 Kiwi hadde noe fersk cheddar stående. Så det bare i forbifarten, så jeg vet ikke om det er noe nytt-nytt, eller bare nytt på denne kiwien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. september 2011 #139 Del Skrevet 6. september 2011 Syns de nye baconkjøttbollene ser gode ut - og lettpanert fisk ble jeg nysgjerrig på . Og cheddar er jo superdigg - om det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 6. september 2011 #140 Del Skrevet 6. september 2011 Håper bare den smaker cheddar og ikke "norsk cheddar". Ser for meg at de nye smøreostene kan bidra til en ikke så aller verst mac&cheese. Jeg fant også en ny ostepop, ostepopskruer med paprika fra Olw. Ikke verd pengene, smakte tamt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå