Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 time siden, every woman skrev:

Okei, jeg tar den litt tilbake. Spiser nå den med peanøttis, brownies og pretzels. Pretzelsene er sånn mos, og det er faktisk kjempegodt!

Den med "pretzelmos" er utrolig god 😅"chipsmos" + sjokolade var derimot litt feil for meg 

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den med "pretzelmos" er utrolig god 😅"chipsmos" + sjokolade var derimot litt feil for meg 

Anonymkode: 0ba5a...504

Hva heter den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Rumle skrev:

Hva heter den? 

Netflix&Chill'd.

For øvrig det nærmeste til netflix and chill jeg kommer.:P

Endret av every woman
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, every woman skrev:

Netflix&Chill'd.

For øvrig det nærmeste til netflix and chill jeg kommer.:P

Smakte den i dag. Helt ok, men for mye peanøttsmak - ble veldig kornete. Men blir nok spist opp etterhvert!

Anonymkode: 971bd...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hatsumomo skrev:

Argh, jeg finner ingen chips/potetgull jeg liker lenger :( 

Nå har de ødelagt Sørlandschips eddik varianten også, og grunnen til det er bytting av chipsposen til en mer "grønn" variant, og med det forsvant det som gjorde Sørlandschips generelt så god, den ekstra harde krønsjen. Nå er chipsen nærmest "seig" å spise. Har merket det med flere av variantene etter bytte av pose, sprøheten får lide.

Jeg gir opp chips!:raven:

SÅ ENIG MED DEG!!!

Doritos sweet chili pepper er den eneste jeg liker. God crunch og litt eddik smak.

Anonymkode: 0ed22...745

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Hatsumomo skrev:

Argh, jeg finner ingen chips/potetgull jeg liker lenger :( 

Nå har de ødelagt Sørlandschips eddik varianten også, og grunnen til det er bytting av chipsposen til en mer "grønn" variant, og med det forsvant det som gjorde Sørlandschips generelt så god, den ekstra harde krønsjen. Nå er chipsen nærmest "seig" å spise. Har merket det med flere av variantene etter bytte av pose, sprøheten får lide.

Jeg gir opp chips!:raven:

Eddik chipsen til Maarud er veldig god da, har du smakt den? 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eddik chipsen til Maarud er veldig god da, har du smakt den? 

Anonymkode: 87bcf...50f

Takl for tipset, jeg kan jo prøve den. Problemet er at det var eddiken kombinert med sprøheten til Sørlandschips jeg likte. Den sprøheten har ikke Maruud chipsen og da blir kombinasjonen for tam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Takl for tipset, jeg kan jo prøve den. Problemet er at det var eddiken kombinert med sprøheten til Sørlandschips jeg likte. Den sprøheten har ikke Maruud chipsen og da blir kombinasjonen for tam.

Jacobs har en sprø, litt tykkere chips med smak av balsamicoeddik. Har du prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, every woman skrev:

Jacobs har en sprø, litt tykkere chips med smak av balsamicoeddik. Har du prøvd den?

Hvor får man kjøpt den? 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag testet jeg Inspira Lemon Pie, og den var sånn mjæææ. Den blir nok spist, det er tross alt iskrem (!), men det blir definitivt ikke gjenkjøp, noe som sikkert er like greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nye fun safta med julebrus smak i dag. Smakte som eventyr brus eller rød julebrus. Falt i smak hos både meg og samboeren. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/9/2020 at 7:53 PM, Meadow said:

Enig, kjøpte den for noen uker siden og har ikke funnet den igjen. Jeg likte den kjempegodt! 

 

On 10/9/2020 at 10:53 PM, Ludovica- said:

Veldig merkelig! 

Så den på Kiwi på Torshov i går om det hjelper :P

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hmmmmmm said:

Kjøpte den nye fun safta med julebrus smak i dag. Smakte som eventyr brus eller rød julebrus. Falt i smak hos både meg og samboeren. 

Smakte det ikke tam brus? 🙂 vil teste den selv, men kanskje helst blandet med kullsyrevann😄 (Selv om jeg da likegjerne kan kjøpe vanlig julebrus hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Mperle skrev:

Smakte det ikke tam brus? 🙂 vil teste den selv, men kanskje helst blandet med kullsyrevann😄 (Selv om jeg da likegjerne kan kjøpe vanlig julebrus hehe)

Nei, syns ikke det. Var en saft som passer godt til grøt, om du skjønner hva jeg mener. Så ikke typisk brus smaken kanskje. Nå ble jeg usikker altså, spørs om jeg ikke må smake mer på den i morgen, og rapportere i morgen😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Nei, syns ikke det. Var en saft som passer godt til grøt, om du skjønner hva jeg mener. Så ikke typisk brus smaken kanskje. Nå ble jeg usikker altså, spørs om jeg ikke må smake mer på den i morgen, og rapportere i morgen😅

Så etter den selv i dag, men fant den ikke på Coop extra her iallfall. Hvor fant du den?

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hmmmmmm said:

Nei, syns ikke det. Var en saft som passer godt til grøt, om du skjønner hva jeg mener. Så ikke typisk brus smaken kanskje. Nå ble jeg usikker altså, spørs om jeg ikke må smake mer på den i morgen, og rapportere i morgen😅

Spennende, og så må jeg nesten bare teste den selv også😋

Endret av Mperle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hatsumomo skrev:

Argh, jeg finner ingen chips/potetgull jeg liker lenger :( 

Nå har de ødelagt Sørlandschips eddik varianten også, og grunnen til det er bytting av chipsposen til en mer "grønn" variant, og med det forsvant det som gjorde Sørlandschips generelt så god, den ekstra harde krønsjen. Nå er chipsen nærmest "seig" å spise. Har merket det med flere av variantene etter bytte av pose, sprøheten får lide.

Jeg gir opp chips!:raven:

Helt enig! Jeg er veldig kresen på chips, og ble veldig skuffet over hvor seig den faktisk var blitt.

Anonymkode: 423fc...2c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...