Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Cruesli Cookies & Creme: Det var en skuffelse. Den med mørk sjokolade var super god, men denne her... kjente nesten ingen smak av noe annet en selve frokostblandingen. Kjedelig.

Det er ikke direkte en nyhet, men i my form, fikk tak i den nye Hocky Pulver dispenseren på Meny i dag 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde hockey pulver krydderglasset i dag. For meg som har mye hockey pulver som guilty pleasure godis, elsker den😅

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Sørlands Chips Sjokoladen med mais er veldig god. Men det er noe som gjør at den ikke når toppen. Kanskje det er sjokoladen, et eller annet jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.

Testet ut en «Lett Bernaisesaus» fra Toro, vet ikke om den en ny nå, men jeg har aldri sett den før. Den smakte som den skulle, men kanskje litt tyntflytende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg leter enda etter dette «Hummus» pålegget. Har støtt på før at kun noen butikker selger nyheter (som denne Sørlandschips sjokoladeplata).

Jeg er ofte innom Coop mega, obs, extra, Rema1000 og kiwi. Men har ikke funnet den på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Stratos raspberry dream idag. Syns den var god, men litt rar også for meg som er mest glad i sjokolade med nøtter eller mais.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Ariana807 skrev:

Den nye Sørlands Chips Sjokoladen med mais er veldig god. Men det er noe som gjør at den ikke når toppen. Kanskje det er sjokoladen, et eller annet jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.

Hvor fant du den? Jeg har lett «overalt», men ikke funnet. Leter også etter Maarud Heksehatter, men finner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jukkapalme skrev:

Hvor fant du den? Jeg har lett «overalt», men ikke funnet. Leter også etter Maarud Heksehatter, men finner ikke. 

De var på europris for noen år siden. 

Anonymkode: 58d17...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De var på europris for noen år siden. 

Anonymkode: 58d17...964

Det er nok ikke de samme, for disse er nye i år. Hvis det ikke er en relansering da. Tusen takk uansett, skal ta en tur på europris en dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jukkapalme skrev:

Det er nok ikke de samme, for disse er nye i år. Hvis det ikke er en relansering da. Tusen takk uansett, skal ta en tur på europris en dag :) 

Dette er de de hadde på europris. https://www.europris.no/p-heksehatter-110-g-chili---sourcream-maarud-197012

Det er ikke Heksehatter på nettsiden til maarud. Sikker på det er en reklame fra i år du har sett? 

Anonymkode: 58d17...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, jukkapalme skrev:

Hvor fant du den? Jeg har lett «overalt», men ikke funnet. Leter også etter Maarud Heksehatter, men finner ikke. 

Jeg fikk svar på facebook, er kun disse butikkene som selger den: Spar, Joker, CC-mat, Meny, Bunnpris og Nærmar.

Så jeg tok den litt lange turen til meny, og fant den der :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er de de hadde på europris. https://www.europris.no/p-heksehatter-110-g-chili---sourcream-maarud-197012

Det er ikke Heksehatter på nettsiden til maarud. Sikker på det er en reklame fra i år du har sett? 

Anonymkode: 58d17...964

Ja, de er fra i år. Så de på Instagram storyen til consuming, eller butikknytt som hun heter nå. Tok skjermbilde den dagen hun la det ut. Så da er det tydeligvis er relansering. Maarud er ofte treige med å legge ut nyheter på nettsiden sin, så ikke overraskende at de ikke ligger på siden. Skal ta en tur innom europris og se om jeg finner :) 

E0E44785-A74D-4A5A-9AFA-A1FF8DEFF764.thumb.png.58cb7c3f704232b6e462669456e4b7f3.png

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Jeg fikk svar på facebook, er kun disse butikkene som selger den: Spar, Joker, CC-mat, Meny, Bunnpris og Nærmar.

Så jeg tok den litt lange turen til meny, og fant den der :) 

Aha, tusen takk! :) Så dumt at den selges på så få steder. Da må jeg også ta meg en lang tur til Meny og håpe jeg finner den. Har en liten lokal joker da, men har aldri funnet noen nyheter hos dem før det ikke er nyheter lenger 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, jukkapalme skrev:

Aha, tusen takk! :) Så dumt at den selges på så få steder. Da må jeg også ta meg en lang tur til Meny og håpe jeg finner den. Har en liten lokal joker da, men har aldri funnet noen nyheter hos dem før det ikke er nyheter lenger 😂 

Heksehatter kjøpte jeg på Nille idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Koya skrev:

Heksehatter kjøpte jeg på Nille idag :)

Kult! 👍🏻 Tusen takk for tips. Da skal jeg innom Nille i morgen den dag! :) Var de gode? Om du har smakt enda da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jukkapalme skrev:

Kult! 👍🏻 Tusen takk for tips. Da skal jeg innom Nille i morgen den dag! :) Var de gode? Om du har smakt enda da. 

Syns de var gode selv om de nok ikke er en ny favoritt 😅 Konsistensen og smaken syns jeg minner litt om smash uten sjokoladen.  Samboeren elsket dem og slukte en pose med en gang :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, Koya skrev:

Syns de var gode selv om de nok ikke er en ny favoritt 😅 Konsistensen og smaken syns jeg minner litt om smash uten sjokoladen.  Samboeren elsket dem og slukte en pose med en gang :briller2:

Ja, sombreros er som smash uten sjokolade, er jo helt likt :) Elsker den vanlige sombrerosen, så vil nok like denne og. Var det mye chili på dem? Håper det, jeg elsker chili. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 22.49, SVK skrev:

Noen som har funnet denne i butikken:

72860542.jpg?imageId=72860542&width=1058

?

Troooor jeg har sett den på både Bunnpris og Rema.

Anonymkode: 99566...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 20.03, Highhopes skrev:

Nye druer kjøpt på kiwi. Disse var skikkelig gode. Ved første tygg smakte de mest som en god søt grønn drue, mens når man har tygget litt smakte de nesten kiwibær/gul kiwi. 

Blir definitivt gjenkjøp. De var dog litt dyre, 25 kr for 250 g, så hvis de hadde vært vanlig størrelse (500 g) hadde de da altså kostet 50 kr pakken.

IMG_20200812_200045.jpg

Nå finner jeg ikke verken disse eller Cotton Candy noe sted lengre! 😢 Har spurt på alle butikkene jeg pleide å kjøpe det, men samtlige sier at de bare tok inn et prøveparti og at det solgte dårlig. Kan ikke ha solgt så veldig dårlig, når de ble utsolgt! 

Autumn Crisp er en helt OK erstatning, men... Kan noen hyle ut om de vet hvor man får tak i Sundrops/Cotton Candy? ❤️ 

Anonymkode: 99566...7f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jukkapalme skrev:

Ja, de er fra i år. Så de på Instagram storyen til consuming, eller butikknytt som hun heter nå. Tok skjermbilde den dagen hun la det ut. Så da er det tydeligvis er relansering. Maarud er ofte treige med å legge ut nyheter på nettsiden sin, så ikke overraskende at de ikke ligger på siden. Skal ta en tur innom europris og se om jeg finner :) 

E0E44785-A74D-4A5A-9AFA-A1FF8DEFF764.thumb.png.58cb7c3f704232b6e462669456e4b7f3.png

 

Har hun lagt ned bloggen?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...