Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det smakte veldig Peppes! Det synes de jeg spiste posen med også. Det var som å komme inn i en Peppes restaurant, veldig fascinerende😋

Anonymkode: 4aa38...abd

Har sett denne på Kiwi, men skepsisen tok overhånd og posen ble stående i hylla. Spørs om jeg ikke tar med meg en neste gang jeg handler, for dette hørtes jo mer lovende ut enn jeg våget å håpe.

Anonymkode: 18298...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er enda ei som legger ut bilde på Insta av nye matvarer! Den kaka så rimelig god ut! Godt IKEA er et stykke unna 😅

40362457-371D-4B43-94EC-ABE1F81D4BBF.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om man liker kaker og godteri med romessens så er den litt god da 😄

Anonymkode: 0ba5a...504

Enig, jeg likte de godt, men skjønner at noen ikke liker de, for de var litt spesielle :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Snickers crisp var ikke noe god. 

Jeg likte den jeg, men føler meg nesten som den eneste :hoho: Syns originalen er for kraftig og mektig, så crisp var helt super for meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, jukkapalme said:

Jeg likte den jeg, men føler meg nesten som den eneste :hoho: Syns originalen er for kraftig og mektig, så crisp var helt super for meg. 

Helt enig, har kjøpt 10 stykker som ligger i godteskapet 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lisanna skrev:

Helt enig, har kjøpt 10 stykker som ligger i godteskapet 😅

Ikke i veska, altså? 😂 hehe. Må nok kjøpe meg et lite lager jeg også. Redd den forsvinner igjen siden «ingen» liker den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, jukkapalme said:

Ikke i veska, altså? 😂 hehe. Må nok kjøpe meg et lite lager jeg også. Redd den forsvinner igjen siden «ingen» liker den. 

Ja det spørs om jeg blir nødt til å kjøpe noen til å ha i veska og, slik at jeg skal snike til meg en bit i ny og ne og håpe ingen ser. Heldigvis trenger jeg vel ikke, i motsetning til visse andre, bekymre meg for om noen spør om å få 😹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lisanna skrev:

Ja det spørs om jeg blir nødt til å kjøpe noen til å ha i veska og, slik at jeg skal snike til meg en bit i ny og ne og håpe ingen ser. Heldigvis trenger jeg vel ikke, i motsetning til visse andre, bekymre meg for om noen spør om å få 😹

Haha, godt poeng! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt Inspira sin lemon pie. Ikke en fan. Alt for lite sitronsmak og vaniljeisen er emmen. Kommer til å måtte bruke sjokolade eller lakrissaus på denne for å få spist den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kruset skrev:

Safari med salt karamell var ikke gode. Veldig merkelig smak på karamellen.

Jeg syns karamellen smakte brent. Veldig bitter, veldig uhyggelig smak. Og veldig små kjeks, trodde de skulle være større pga innpakningen. Men greit nok med størrelsen når smaken var så lite god. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overaskende nok syns jeg faktisk Stratos brownie var ganske god! Kjøpte den lille for å smake. Tror for min del det hjalp at det ikke var masse ekstra (karamell++). Så denne kan jeg finne på å kjøpe på nytt. 

Den Nidar mais plata var ok. Kommer nok ikke til å kjøpe igjen igjen. Det var liksom litt for mye salt eller noe. Kjøper da heller Smash eller Crispo om jeg vil ha noe i den gata. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her bounty cookiesen smaker veldig mye kokos (kanskje ikke overraskende), og er ganske seig i konsistensen. Jeg syns smaken var helt grei, men ikke sånn skikkelig wow-følelse. Kjøpte pga. besøket vi hadde som elsker kokos og den ble absolutt spist opp, men tror ikke det blir gjenkjøp for min del.

Faktisk håper jeg nå at jeg ikke kommer over flere usunne nyheter i butikkene, nå har jeg spist aaaalt for mye godis 😦

5060402904752.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/25/2020 at 11:58 PM, Heihola said:

Jeg syns karamellen smakte brent. Veldig bitter, veldig uhyggelig smak. Og veldig små kjeks, trodde de skulle være større pga innpakningen. Men greit nok med størrelsen når smaken var så lite god. 

Ikke for å pirke, men hvordan kan en kjeks ha en uhyggelig smak? 

Jeg forstår at du ikke likte dem, altså, jeg lurte bare litt på hva en uhyggelig smak er, for meg er noe uhyggelig noe som er skummelt eller skremmende. ;)

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Brunhilde skrev:

Ikke for å pirke, men hvordan kan en kjeks ha en uhyggelig smak? 

Jeg forstår at du ikke likte dem, altså, jeg lurte bare litt på hva en uhyggelig smak er, for meg er noe uhyggelig noe som er skummelt eller skremmende. ;)

 

Det var nå litt pirkete syns jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kveldshimmel skrev:

Noen som har smakt denne?

NYHET! Pytt i panne med taco-smak | Findus

Nei, men den ser bittelitt spennende ut, selv om jeg ofte blir skuffa av sånne ferdigretter. Men det var liksom litt lokkende likevel! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos med brownie var ikke god 🥴 Første gang jeg har endt opp med å kaste resten av en sjokolade fordi den var uspiselig. Glad jeg kjøpte den lille varianten! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...