Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, applestories said:

20201013_162733.thumb.jpg.688a5c9a82c46f5afaeca2a14a9f3b9f.jpg

Salt karamell og lakris.

Lyst til å teste den! :arwen:

Men synes det er litt rart å se julevarer til halv pris pga dato allerede før midten av oktober. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SVK skrev:

Lyst til å teste den! :arwen:

Men synes det er litt rart å se julevarer til halv pris pga dato allerede før midten av oktober. :P

Tror de må ha blitt plassert der i påvente av å få plass i hylla. Var så mye folk i butikken at de ansatte kan ha blitt avbrutt.

Var holdbar til 22.11, og har ikke sett den på andre butikker ennå. Dette var en liten Kiwi 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories said:

Tror de må ha blitt plassert der i påvente av å få plass i hylla. Var så mye folk i butikken at de ansatte kan ha blitt avbrutt.

Var holdbar til 22.11, og har ikke sett den på andre butikker ennå. Dette var en liten Kiwi 🙂

Skjønner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 20.39, Mynona skrev:

Prøvde denne. Kommer nok til å prøve på nytt. Bunnen var bedre enn de ferdig flate deigene

083E89B7-4D7C-419A-A5EA-DD0BF347AEC0.jpeg

I hvilken butikk fant du denne? Har ikke sett den hos verken Kiwi, Extra, Rema eller Meny her jeg bor (Lier i Viken).

Anonymkode: 18298...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken butikk fant du denne? Har ikke sett den hos verken Kiwi, Extra, Rema eller Meny her jeg bor (Lier i Viken).

Anonymkode: 18298...48c

Coop prix eller extra. Den på Oslo S. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Mynona skrev:

Coop prix eller extra. Den på Oslo S. 

Takk :) Det er vel Prix såvidt jeg husker. Har ikke det i nærområdet, men skal dobbelsjekke i begge Extrabutikkene i bygda. Alternativt er muligens Coop Obs! en mulighet...🤔

Anonymkode: 18298...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2020 den 2.54, AnonymBruker skrev:

Jeg så i Kiwi sin nyhetskatalog at de nå selger solbærsyltetøy og kirsebærsyltetøy, så jeg måtte selvsagt bare kjøpe... Uten å ha planlagt hva jeg skal bruke det til 😅 Noen tips? Annet enn det åpenbare «smøre på brødskiva»? Kan det være godt med noen uvanlige kombinasjoner? Pannekaker? Peanøttsmør? Smoothie? Hmmm

Anonymkode: 99566...7f7

Kirsebær ville jeg brukt som fyll i sjokoladekake, det må jo bli digg!

Anonymkode: 7c596...2ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2020 den 21.24, Hatsumomo skrev:

Takl for tipset, jeg kan jo prøve den. Problemet er at det var eddiken kombinert med sprøheten til Sørlandschips jeg likte. Den sprøheten har ikke Maruud chipsen og da blir kombinasjonen for tam.

Den beste eddikchipsen er sea salt & vinegar fra Tyrells syntes jeg! Finnes på noen Meny :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2020 den 17.56, Kveldshimmel skrev:

Noen som har smakt denne?

NYHET! Pytt i panne med taco-smak | Findus

jeg har smakt den og syns den var god.  Jeg tok og la den i vraps og så ble det litt enklere måte å ha taco på, liksom.  Ikke sånn wow-faktor over den, men skal nok kjøpe den igjen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2020 den 15.22, *Stjerne*støv* skrev:

jeg må bare tipse om denne! Det er en av de beste Isene jeg har smakt 😍 (ja jeg har vært i Italia 😂

Den er så kremete, og så elsker jeg ca alt med tiramisu smak 🙊

partivare hos Rema.

ED829BF7-20A0-4C05-B2C1-BAEB87437832.jpeg

disse finnes fast i is-disken på Coop Extra der jeg bor :) kjempegode :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått smake på noen til nyheter.

Ben&Jerrys Cone together: Vaniljeis med sjokolade-vaffelkjeks og salt karamell saus: denne var god. Smakte noe «lettis» av selfe isen. Men sjokolade-vaffelkjeksen var god, og karamell sause super god 😄 blir kanskje gjenkjøp om jeg føler for det 😄

Maarud Heksehatter: wow! Den er spicy! Mye chilli! Brenner i munnen. Kanskje litt for mye for min del, men og god smak. 😄 ikke en my favoritt, men god. 🥵🥵🔥🔥

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Har fått smake på noen til nyheter.

Ben&Jerrys Cone together: Vaniljeis med sjokolade-vaffelkjeks og salt karamell saus: denne var god. Smakte noe «lettis» av selfe isen. Men sjokolade-vaffelkjeksen var god, og karamell sause super god 😄 blir kanskje gjenkjøp om jeg føler for det 😄

Maarud Heksehatter: wow! Den er spicy! Mye chilli! Brenner i munnen. Kanskje litt for mye for min del, men og god smak. 😄 ikke en my favoritt, men god. 🥵🥵🔥🔥

Haha, syns heksehattene kunne vært enda mer spicy jeg! 😂🥵🔥 Elsker dem, de er nye favoritter hos meg, typisk at de er limited edition. Rema/Bondens har også fått inn halloweenpottis i små poser til kun 10 kr. Happy Halloween Paprika. Likte disse også, veldig god paprikasmak, mye bedre enn den kjedelige vanlige Bondens-paprikapotetgullet. Og så er de rifla, liker det bedre enn glatte flak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jukkapalme skrev:

Haha, syns heksehattene kunne vært enda mer spicy jeg! 😂🥵🔥 Elsker dem, de er nye favoritter hos meg, typisk at de er limited edition. Rema/Bondens har også fått inn halloweenpottis i små poser til kun 10 kr. Happy Halloween Paprika. Likte disse også, veldig god paprikasmak, mye bedre enn den kjedelige vanlige Bondens-paprikapotetgullet. Og så er de rifla, liker det bedre enn glatte flak. 

Jeg har ganske sensitive smaksløker, takler kun et par hatter før flammene nesten står ut av munnen 😂

Mine smaksløker er såpass sensitive at jeg virkelig ikke liker Peppes Pizza, pga. sausen er alt for sterkt krydret 😂 Har også klaget mange ganger til fjordland over for mye salt/pepper i maten de lager 🔥🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hos meg har det begynt å bli litt jul 😄

Jeg har kjøpt in «Nyt Yoghurt - Jul»: Har fått smake på den med lakris. Tror ikke det er brukt salt lakris i denne, står kun «lakris». Den smakte godt, men ville hatt mer lakris smak. Mer av den gode fyldige smaken. Ikke minst hadde jeg håpet på at de hadde farget yoghurten svart. Men det var den ikke. Skal ikke si at det blir gjenkjøp, da jeg ikke er stor favoritt av yoghurt. Men kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2020 at 1:17 PM, Måneskinn said:

disse finnes fast i is-disken på Coop Extra der jeg bor :) kjempegode :) 

Åh var godt å høre at jeg kan kjøpe de igjen senere 😍

takk til dere som har svart at de er å finne på Coop :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt denne suppa! :) Jeg var først litt skremt for på pakken stod det at den skulle stå i romtemperatur og at bestfør-dato var ikke før i 2022! Den smakte utrolig godt. Masse krydder, litt chunky, og man ser urtene og resten av ingrediensene istedenfor en homogen masse. Den minner meg litt om Toro meksikansk tomatsuppe, men mindre salt, mer spicy, og mer spennende og "hjemmelaget". Generelt foretrekker jeg hjemmelagde supper, men denne suppa (+ rema 1000 sin spicy søtpotetsuppe) kommer til å bli faste gjenkjøp når jeg har lyst på noe varmt litt kjapt 

image.thumb.png.265d778c5e5720adcd6ef1259cf7ced7.png

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.f2453b12f3f4225834f1e1251e604458.png
 

Nam, denne pizzaen kjøper jeg garantert igjen! God salami, tomatsaus som det faktisk smaker av og god bunn 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...