Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

SÅ ENIG MED DEG!!!

Doritos sweet chili pepper er den eneste jeg liker. God crunch og litt eddik smak.

Anonymkode: 0ed22...745

Dette er min absolutt favoritt, men nå finner jeg kun miniposene på Normal. Tidligere kjøpte jeg vanlig posestørrelse på Meny, men det har gått rundt et år siden jeg fant den der. Hvor kjøper du?

Anonymkode: 423fc...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så etter den selv i dag, men fant den ikke på Coop extra her iallfall. Hvor fant du den?

Anonymkode: 7a029...c4a

Jeg kjøpte den på Rema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Highhopes skrev:

 

Screenshot_20201010-234801~2.png

De hadde samme tilbudet i mai og juli også, tenkte ikke over at de med "kun hos Spar" kunne mene mer enn at prisen og tilbudet kun var der.

All info på boksen og pantekode var norsk, det er visst ikke vanskelig å starte produksjon av noe nytt. Kanskje var det en sommergreie? Min lokale Spar i min lille bygd hadde en palle som forsvant fort. Håper på gjensyn neste år, men skal sjekke litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hatsumomo skrev:

Argh, jeg finner ingen chips/potetgull jeg liker lenger :( 

Nå har de ødelagt Sørlandschips eddik varianten også, og grunnen til det er bytting av chipsposen til en mer "grønn" variant, og med det forsvant det som gjorde Sørlandschips generelt så god, den ekstra harde krønsjen. Nå er chipsen nærmest "seig" å spise. Har merket det med flere av variantene etter bytte av pose, sprøheten får lide.

Jeg gir opp chips!:raven:

Det er helt katastrofe! Kjøpte Sørlandschips på Rema her om dagen. Mannen spurte umiddelbart hvor lenge den hadde vært åpen. Det er ikke noe godt lenger 🙁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Det er helt katastrofe! Kjøpte Sørlandschips på Rema her om dagen. Mannen spurte umiddelbart hvor lenge den hadde vært åpen. Det er ikke noe godt lenger 🙁

De må jo få massive klager på dette her, det er jo den gode sprøheten Sørlandschips er kjent for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Hatsumomo said:

De må jo få massive klager på dette her, det er jo den gode sprøheten Sørlandschips er kjent for.

Nå skjønner jeg hvorfor den posen jeg kjøpte med salt og eddik var temmelig tam. Takk for oppklaringen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde denne. Kommer nok til å prøve på nytt. Bunnen var bedre enn de ferdig flate deigene

083E89B7-4D7C-419A-A5EA-DD0BF347AEC0.jpeg

Endret av Mynona
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt på «Gilde Spagetti med kjøttboller»: helt 100% som forventer. Smaker som den spagetti greia på boks: Spagetti Al La Capri. Spagettien er totalt motstandsløs. Bollene er skikkelig ... melne i konsistensen. Sausen er ikke noe særlig. Men er veldig enkelt og raskt når man ikke har tid til noe mer :) 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Da har jeg smakt på «Gilde Spagetti med kjøttboller»: helt 100% som forventer. Smaker som den spagetti greia på boks: Spagetti Al La Capri. Spagettien er totalt motstandsløs. Bollene er skikkelig ... melne. Sausen er ikke noe særlig. Men er veldig enkelt og raskt når man ikke har tid til noe mer :) 

Jeg så disse pakkene på butikken. For det er de som nå er pakket i papp i stedet for hermetikk, sant? Og fikk meg til å undre; hvordan er holdbarheten på disse nå, ift. før når pakkene var hermetiske? Tenkte på disse produktene, bogskinke, kyllingskinke, osv. Er jo kjekt å ha liggende en sånn en i skapet, er det like trygt å ha en av de nye boksene liggende bakerst i skapet, eller har de dårlig holdbarhet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Heihola skrev:

Jeg så disse pakkene på butikken. For det er de som nå er pakket i papp i stedet for hermetikk, sant? Og fikk meg til å undre; hvordan er holdbarheten på disse nå, ift. før når pakkene var hermetiske? Tenkte på disse produktene, bogskinke, kyllingskinke, osv. Er jo kjekt å ha liggende en sånn en i skapet, er det like trygt å ha en av de nye boksene liggende bakerst i skapet, eller har de dårlig holdbarhet? 

Akkurat denne boksen holder i ~2 år: 01 sep 22. Men føltes feil å plukke opp en papp eske fra romtemp, som inneholder kjøttboller 😬 la den i kjøleskapet når jeg kom hjem.

Vet ikke hva som ligger bak, men stolte mer på hermetikken enn disse pappeskene 😅😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig smakt den tiramisu greske yoghurten. 

Jeg syns den var ganske god. Litt sånn kaffeaktig smak. Men det er det jo og i tiramisu så. Kan fint kjøpe igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 20.39, Mynona skrev:

Prøvde denne. Kommer nok til å prøve på nytt. Bunnen var bedre enn de ferdig flate deigene

083E89B7-4D7C-419A-A5EA-DD0BF347AEC0.jpeg

Hvor kjøpte du? Er den fryst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiert fra Insta, fra en svenske som følger med på nytt godteri. Håper virkelig dette kommer til Norge. Cookie Dough-en fra Ben & Jerrys er jo nydelig 🤤😍

676D7FBC-1AC5-4CB0-BFC9-BA18D58F2B4E.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.thumb.png.d0c40bfb1a62c66e0a14df2f03efba51.png

Jeg har smakt den med sour cream & onion, og den var egentlig veldig god selv om jeg ikke er spesielt glad i akkurat den smaken. Høyere proteininnhold, lavere fettinnhold, litt færre kalorier, mer fiber, ikke så store poser, osv, så den passer perfekt som helgekos dersom man ønsker å passe litt ekstra på hva man får i seg :) 15 kr for en pose er heller ikke så ille for lommeboka 

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Hvor kjøpte du? Er den fryst?

Kjøpte på Coop prix eller xtra (den som har gule poser). Og den er ikke fryst. Var ganske kort holdbarhet på den, men jeg vet jo ikke hvor lenge den har vært i butikken. 

3 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Kopiert fra Insta, fra en svenske som følger med på nytt godteri. Håper virkelig dette kommer til Norge. Cookie Dough-en fra Ben & Jerrys er jo nydelig 🤤😍

676D7FBC-1AC5-4CB0-BFC9-BA18D58F2B4E.png

🤤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Kopiert fra Insta, fra en svenske som følger med på nytt godteri. Håper virkelig dette kommer til Norge. Cookie Dough-en fra Ben & Jerrys er jo nydelig 🤤😍

676D7FBC-1AC5-4CB0-BFC9-BA18D58F2B4E.png

Å guuuuuuud :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Ariana807 skrev:

Akkurat denne boksen holder i ~2 år: 01 sep 22. Men føltes feil å plukke opp en papp eske fra romtemp, som inneholder kjøttboller 😬 la den i kjøleskapet når jeg kom hjem.

Vet ikke hva som ligger bak, men stolte mer på hermetikken enn disse pappeskene 😅😬

Lurer på hvorfor de driver og bytter fra metall til papprmballasje. Metall er veldig enkelt å resirkulere. Papir er mer variabelt. Men det blir kanskje samlet sett et mindre miljøavtrykk hvis de veier mindre. 

Anonymkode: 2b44d...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor de driver og bytter fra metall til papprmballasje. Metall er veldig enkelt å resirkulere. Papir er mer variabelt. Men det blir kanskje samlet sett et mindre miljøavtrykk hvis de veier mindre. 

Anonymkode: 2b44d...5c7

Og de sparer mye plass ved transport kontra runde bokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

20201013_162733.thumb.jpg.688a5c9a82c46f5afaeca2a14a9f3b9f.jpg

Salt karamell og lakris.

Men juleyoghurten de hadde i fjor var jo så god :( 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...