Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

image.png.f2453b12f3f4225834f1e1251e604458.png
 

Nam, denne pizzaen kjøper jeg garantert igjen! God salami, tomatsaus som det faktisk smaker av og god bunn 😊

Ja, den hadde vi her om dagen og. Var god! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse er veldig gode. Myke og sprø tynn skorpe. Frosne rundstykker får så tykk skorpe, men disse hadde bare en tynn god skorpe. 

CB387596-8860-410F-864C-D242C8B72185.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mynona skrev:

Disse er veldig gode. Myke og sprø tynn skorpe. Frosne rundstykker får så tykk skorpe, men disse hadde bare en tynn god skorpe. 

CB387596-8860-410F-864C-D242C8B72185.jpeg

Hvor kjøpte du disse? De fine med valmuefrø minner om noen rundstykker jeg elsket som kun skulle stekes 2-3 min 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vimsa30 skrev:

Hvor kjøpte du disse? De fine med valmuefrø minner om noen rundstykker jeg elsket som kun skulle stekes 2-3 min 🤩

Kiwi 🥝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

image.png.f2453b12f3f4225834f1e1251e604458.png
 

Nam, denne pizzaen kjøper jeg garantert igjen! God salami, tomatsaus som det faktisk smaker av og god bunn 😊

Så bra! Har den i fryseren, blir nok ikke lenge før den blir middag her også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde denne i dag 

veggie-sides-bulgur-spinat-og-kikerter47

Den var helt grei egentig. Stod bakpå at det var ingefær i den, men det merket jeg ikke noe til. Hvis jeg kjøper den igjen så må den krydres. Men det var ganske lite i den. Vi hadde denne og søtpotetfries til kjøttet, så hvis man bare skal ha denne som tilbehør må man ha en per pers tenker jeg. 

Har kjøpt denne og, ikke smakt enda

veggie-sides-blomkalris-med-lok-og-persi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så disse to pakkene på meny i dag. Virkelig innbydende pakning og design. Virket lett også, på kikert curryen var det kun å legge til kikerter! Kjøpte ikke men angrer. Noen som har sett dem og er like begeistret for pakningen som meg? Noen som har forsøkt? Vanskelig å få til god indisk hjemme selv 🙂 

5CBC14BE-2243-4A65-9AB0-B565ADA8D790.png

954F73AD-E400-4959-A541-50DD5110F1C0.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mperle skrev:

Så disse to pakkene på meny i dag. Virkelig innbydende pakning og design. Virket lett også, på kikert curryen var det kun å legge til kikerter! Kjøpte ikke men angrer. Noen som har sett dem og er like begeistret for pakningen som meg? Noen som har forsøkt? Vanskelig å få til god indisk hjemme selv 🙂 

5CBC14BE-2243-4A65-9AB0-B565ADA8D790.png

954F73AD-E400-4959-A541-50DD5110F1C0.png

Jeg sjekket nettopp ingrediensene til den øverste og er ikke sånn superimponert. Blir nok litt mer indisk smak enn om man skulle laget den helt fra bunnen og fulgt en typisk norsk oppskrift, men jeg tror at jeg har sett bedre krydderpastes på glass enn dette :vetikke:

Tørket løk (15%), raffinert vegetabilsk olje (solsikke) (15%), tomat (15%), hvitløk (12%), korianderblader (9%), krydderpaste (11%), sukker (9%), ingefær, jodberiket salt, rødt chilipulver, gurkemeie, surhetsregulerende middel (eddiksyre) 

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mperle skrev:

Så disse to pakkene på meny i dag. Virkelig innbydende pakning og design. Virket lett også, på kikert curryen var det kun å legge til kikerter! Kjøpte ikke men angrer. Noen som har sett dem og er like begeistret for pakningen som meg? Noen som har forsøkt? Vanskelig å få til god indisk hjemme selv 🙂 

5CBC14BE-2243-4A65-9AB0-B565ADA8D790.png

954F73AD-E400-4959-A541-50DD5110F1C0.png

Jeg har smakt dem tidligere, og er ikke imponert. Den butter chicken smaker iallfall definitivt ikke butter chicken. Men fristende pakninger, ja😊

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen delte tidligere noen ferdigretter som fikk god tilbakemelding.

Jeg bare måtte teste ut Arne Brimi sin Baconkarbonader: denne retter var god, forstår at den fikk bra tilbakemeldinger. Den har enda den samme smaken alle «ferdigretter» har. Poteter ol, får en helt spesiell smak. Men det smakte fortsatt godt. Tror kanskje det er den første ferdigretten jeg har smakt som ikke har vært oversaltet og som gir en brennende ettersmak i munnen. Godt med krydder, god smak. Denne kan jeg finne på å kjøpe mer av om den er på tilbud :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være jeg ikke har fulgt helt med på is fronten (og at disse to ikke er nyheter nå), men så to insperia iskremer jeg ikke har sett før og kjøpte dem for å prøve:

Insperia Melkesjokolade med cookidough: god smak av skokolade. Kom ikke langt nok ned i boksen for mer enn 1 kule med deig 😅 men god så langt 😄

Insperia kirsebær: Denne og god. Ikke like sterk som jeg fryktet (som var positivt), da kirsebær ofte kan ha en intens smak når det er tilsatt noe. God smak av sjokoladebitene :) 

Jeg hadde en skål med begge smakene, en god kombo.

Anonymkode: 6143d...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan være jeg ikke har fulgt helt med på is fronten (og at disse to ikke er nyheter nå), men så to insperia iskremer jeg ikke har sett før og kjøpte dem for å prøve:

Insperia Melkesjokolade med cookidough: god smak av skokolade. Kom ikke langt nok ned i boksen for mer enn 1 kule med deig 😅 men god så langt 😄

Insperia kirsebær: Denne og god. Ikke like sterk som jeg fryktet (som var positivt), da kirsebær ofte kan ha en intens smak når det er tilsatt noe. God smak av sjokoladebitene :) 

Jeg hadde en skål med begge smakene, en god kombo.

Anonymkode: 6143d...25f

Ja, der kom jeg borti anonym knappen 😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være jeg ikke har fulgt helt med på is fronten (og at disse to ikke er nyheter nå), men så to insperia iskremer jeg ikke har sett før og kjøpte dem for å prøve:

Insperia Melkesjokolade med cookidough: god smak av skokolade. Kom ikke langt nok ned i boksen for mer enn 1 kule med deig 😅 men god så langt 😄

Insperia kirsebær: Denne og god. Ikke like sterk som jeg fryktet (som var positivt), da kirsebær ofte kan ha en intens smak når det er tilsatt noe. God smak av sjokoladebitene :) 

Jeg hadde en skål med begge smakene, en god kombo.

Anonymkode: 6143d...25f

Kirsebærisen har vært i butikk iallefall i 3 år, og den andre er ikke ny heller. 

Anonymkode: e3989...2f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kirsebærisen har vært i butikk iallefall i 3 år, og den andre er ikke ny heller. 

Anonymkode: e3989...2f3

Ok, da har jeg ikke fulgt helt med i svingene. De så bare veldig nye ut der de sto ved siden av multene 😄 men gode var de 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2020 den 15.18, Mynona skrev:

Disse er veldig gode. Myke og sprø tynn skorpe. Frosne rundstykker får så tykk skorpe, men disse hadde bare en tynn god skorpe. 

CB387596-8860-410F-864C-D242C8B72185.jpeg

Vil bare tipse om at jeg synes det hjelper å senke temperaturen når jeg varmer frosne rundstykker og heller la de stå litt lenger, da blir de ikke like harde :jepp:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble litt skuffet av den nye firkløveren med appelsin og havsalt pga saltet. Det var for mye salt for min smak i allefall, jeg ville syntes den var kjempegod uten salt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Vil bare tipse om at jeg synes det hjelper å senke temperaturen når jeg varmer frosne rundstykker og heller la de stå litt lenger, da blir de ikke like harde :jepp:

Lurt. Det har jeg ikke tenkt på! 
 

Anonymkode: a3f76...e71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2020 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Da har jeg smakt denne suppa! :) Jeg var først litt skremt for på pakken stod det at den skulle stå i romtemperatur og at bestfør-dato var ikke før i 2022! Den smakte utrolig godt. Masse krydder, litt chunky, og man ser urtene og resten av ingrediensene istedenfor en homogen masse. Den minner meg litt om Toro meksikansk tomatsuppe, men mindre salt, mer spicy, og mer spennende og "hjemmelaget". Generelt foretrekker jeg hjemmelagde supper, men denne suppa (+ rema 1000 sin spicy søtpotetsuppe) kommer til å bli faste gjenkjøp når jeg har lyst på noe varmt litt kjapt 

image.thumb.png.265d778c5e5720adcd6ef1259cf7ced7.png

Anonymkode: 0ba5a...504

Noen som vet om sånne ferdige supper kan fryses? 

Anonymkode: 58d17...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om sånne ferdige supper kan fryses? 

Anonymkode: 58d17...964

Det vet jeg ikke, men suppen er ikke mer enn 2 porsjoner og posen skal stå i romtemperatur til den åpnes. Hvorfor vil du fryse den?

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...